Jak zdokonalit vaše předvánoční PPC kampaně

Říj 29, 2019
403 Zobrazeno

Vánoce jsou neuvěřitelně rušným obdobím pro všechny a zejména pro ty, kteří se zabývají marketingem. Lidé nakupují mnohem více než během roku, což činí z Vánoc a předvánočního období hlavní sezónu pro většinu obchodníků. Roste však také konkurence v PPC a s ní i ceny za proklik, jelikož každý se v tomto období snaží ukousnout si co největší kousek koláče. Abyste z vánočních PPC kampaní získali co nejvíc, je třeba k nim přistupovat s rozmyslem a soustředit se na správnou strategii.

Níže najdete několik tipů, na co byste v předvánočních PPC kampaních rozhodně neměli zapomenout.

Přizpůsobte text reklamy a klíčová slova vánočnímu období

Vánoční sezóna je jiná než ostatní období roku, a tomu byste měli přizpůsobit i vaše PPC kampaně. Zdá se to sice jako samozřejmost, ale mnoho obchodníků tuto jednoduchou skutečnost zanedbává. Váš reklamní inzerát ale dosáhne mnohem vyššího CTR, pokud se přesně trefíte do vkusu a záměru lidí, kteří shánějí dárky pro své nejbližší.

Při úpravě textu vašeho PPC inzerátu a klíčových slov se zaměřte na analýzu klíčových slov z minulých Vánoc. Prozkoumejte přehledy vyhledávacích dotazů za minulé předvánoční období a zjistěte, co lidé skutečně hledají. Pravděpodobně zjistíte, že v předvánočním období vaši zákazníci více vyhledávají slova jako “doručení do vánoc”, “dárkové balení”, “vánoční sleva” a mnohé další. Tyto fráze vám pomohou upravit texty vašich reklam a zařadit do PPC kampaní nová klíčová slova, která v období předvánočního shonu umožní vašim reklamám vystoupit z průměru a zaujmout více potenciálních zákazníků. Je dobré také v potenciálních zákaznících vzbudit pocit naléhavosti, například stylem “dnes naposled garantujeme doručení do Štědrého dne” a podobně.

Propagujte své nejlepší produkty pomocí rozšíření reklamy o propagaci

Není to tak dávno, co Google představil nové rozšíření reklamy, které je dokonale přizpůsobeno pro propagaci během různých svátků v průběhu roku. Můžete si vybrat, na který svátek cílíte, a umístit zde své nejlepší nabídky, které chcete přidat ke své PPC reklamě.

Rozšíření o propagaci se zobrazuje dole pod vaší reklamou, je snadno čitelné a upoutává pozornost potenciálních zákazníků. Využití této funkce vám umožní připoutat pozornost návštěvníků a získat kliknutí i v případě že vaše reklama nebude na prvním místě. Prozkoumejte reklamy vašich konkurentů a použijte takové rozšíření o propagaci, abyste byli lepší než oni a vaše inzeráty byly přitažlivější.

Nedovolte, aby nízký rozpočet ovlivnil výkon PPC kampaně

Utratit celý rozpočet je jednou z největších chyb, které se můžete dopustit. Zkontrolujte v statistikách výkon vašich kampaní v minulém vánočním období a zjistěte, kolik peněz budete muset do reklamního rozpočtu nalít, abyste nezůstali během největší nákupní horečky na suchu. Lidé před vánoci nakupují jako smyslů zbavení a konverzní poměry rostou, s tím jak se lidé často snaží nakupovat dárky na poslední chvíli.

Podle statistik dochází v předvánočním období k nárůstu ceny za proklik až o 140% díky vyšší konkurenci, takže sice budete muset do reklam investovat mnohem více peněz, ale díky vyšším konverzním poměrům se vám to s největší pravděpodobností vyplatí. Neustále sledujte výkon PPC kampaní v tomto hektickém období, abyste mohli včas reagovat na zvyšování ceny za proklik.

Využijte naplno potenciál mobilní návštěvnosti

Počet návštěv z mobilních telefonů neustále roste. Pro mnoho uživatelů jsou již dnes chytré telefony základní platformou, pomocí které přistupují k internetu. Zároveň s tím se zvyšuje i konverzní poměr mobilních návštěvníků. V dnešní době je proto velice důležité zajistit, aby se váš web správně zobrazoval na displejích mobilních telefonů a rychle se načítal. Lidé jsou netrpěliví a s blížícími se vánoci jejich netrpělivost ještě roste. Každá sekunda navíc, po kterou trvá načítání stránky, se zvyšuje míra okamžitého opuštění stránky až o 20%. Pokud se vaše vstupní stránka pomalu načítá, většina lidí nevydrží čekat a odchází. Vy tak přicházíte o potenciálního zákazníka, za kterého jste ale už zaplatili PPC systému. Rychlost načítání tak může naprosto zásadně ovlivnit návratnost vaší PPC kampaně.

Začněte se připravovat včas

Na nadcházející vánoční sezonu se začněte připravovat zavčasu. Přestože největší nápor můžete očekávat posledních pár dní před Vánoci, lidé začínají více nakupovat už od začátku listopadu. Analyzujte statistiky z předchozích vánoc a upravte vaše reklamy a ceny za proklik podle toho, co lidé loni nejvíce hledali. Ujistěte se, že vaše PPC kampaně mají dostatečně vysoké rozpočty, abyste dokázali ustát zvýšené množství návštěvníků a vyšší ceny za proklik. Nezapomeňte také na optimalizaci vstupních stránek pro mobilní telefony, jelikož mobilní návštěvnost hraje v PPC kampaních stále větší roli.

Článek připravila digitální agentura SEO Consult, která realizuje SEOPPC reklamue-mailingsprávu sociálních sítí, správu zbožových vyhledávačůobsahový marketing.

Může vás zajímat

Heureka – Shoproku 2019
WEBAREAL
0 shares101 views
WEBAREAL
0 shares101 views

Heureka – Shoproku 2019

Bohemiasoft - Lis 19, 2019

Heureka.cz pořádá již 11. ročník soutěže Shoproku 2019. Pokud tuto soutěž vyhrajete, můžete se tímto titulem pyšnit.  Soutěžit můžete ve 3 kategoriích…

Automatické párování plateb z účtu
WEBAREAL
0 shares642 views
WEBAREAL
0 shares642 views

Automatické párování plateb z účtu

Bohemiasoft - Lis 12, 2019

Také po večerech studujete výpis z účtu a hledáte, která platba patří k jaké objednávce? Máme pro vás jednodušší řešení. Nyní uděláme…

Rozdílné názvy pro porovnávače zboží? Teď už ano!
WEBAREAL
0 shares358 views2
WEBAREAL
0 shares358 views2

Rozdílné názvy pro porovnávače zboží? Teď už ano!

Bohemiasoft - Lis 05, 2019

Už se vám stalo, že vás porovnávač zboží (Heuréka.cz, Zboží.cz, atd) upozornil na špatný název produktu a pokud jej nezměníte, nebude produkt…

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Listopad 2019
Po Út St Čt So Ne
« Říj    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930