Jak na Facebook pixel 3. část – výsledky z měření a k čemu jdou naměřená data využít

Kvě 25, 2017
2534 Zobrazeno

Facebook pixel je velice mocný nástroj od Facebooku, který vám v marketingu může hodně pomoci. V tomto článku se podíváme na to, kde najdeme výsledky, které Facebook pixel měří.

Dva předešlé články u vás měli veliký úspěch a za to jsme velice rádi:
1. Kde Facebook pixel získat a jak ho vložit do eshopu,
2. K čemu se využívá Facebook pixel Helper.

V tomto 3. článku se podíváme na data, která Facebook pixel měří a kde je najdeme.

Přihlasíme se na facebook.com k našemu soukromému profilu. Vpravo nahoře klikneme na ikonu šipky a z nabídky zvolíme Vytvořit reklamy.

Nyní se nacházíme v prostředí, kde můžeme vytvořit reklamu. To ale nyní nechceme, takže můžeme vlevo dole kliknout na možnost Zavřít.

Nahoře na stránce klikneme na ikonu tří čárek (tzv. hamburger) a z nabídky zvolíme Pixely.

Pokud máte vytvořeno více účtů, tak vlevo nahoře si ještě můžete překliknout, za jaký účet – resp. stránky – chcete data z Facebook pixelu zobrazit.

Vpravo nahoře si ještě můžeme zvolit období, za které chceme údaje z Facebook pixelu (resp. z našich stránek) vidět.

 

Nyní se přesuneme k hodnocení dat z Facebook pixelu. Pokud máme na stránkách pixel aktivovaný, tak uvidíme následující přehledy a graf.

Úplně nahoře uvidíme graf, který nám ukazuje celkovou aktivitu Facebook pixelu – tedy kolik naměřil hodnot v jednotlivých dnech.

V pravém boxíku vidíme informace jako ID pixelu nebo kdy byly naposledy přijaté informace z našich stránek.

Nejdříve se podíváme do záložky Události, která je zvolená ve výchozím stavu. Úplně dole si můžeme ještě kliknout na Zobrazit další, abychom viděli všechny měřené události.

Události vidíme v levém sloupečku – např. zobrazení stránek (PageView), zobrazení detailu produktu (View Content), přidání do košíku (AddToCart) a další, o kterých jsme se bavili v předešlém článku. V pravém sloupečku vidíme, kolikrát k daným událostem došlo za zvolené časové období.

Další záložkou jsou URL adresy. Vidíme zde, kolikrát návštěvníci přišli na určitou adresu. Např. na adresu www.dahostyle.cz/damske-kozene-penezenky přišlo 294 návštěv.

Dále se můžeme podívat, jaká zařízení naši návštěvníci používají – jestli počítač, telefon s Androidem nebo jiný typ zařízení.

Možná si říkáte, k čemu všechna tato data jsou. Data sama o sobě nám něco prozrazují o našich návštěvnících. Hlavní ale je, že podle těchto údajů můžeme tvořit reklamy a zacílit je. To znamená, že můžeme např. zaměřit reklamu na lidi, kteří přidali výrobky na našem eshopu do košíku, ale nedokončili objednávku (vložil něco do košíku, ale neobjednali). Tak se jim pomocí reklamy připomeneme.

 

reg_button_cz (2) reg_button_sk (1) reg_button_cz (2)

Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Zombeek.sk – vytvorte si sami WEB. Zadarmo.
Kasareal.cz – pokladní systém pro EET.
Shopareal.cz – eshop na každé webové stránce.
Dropshipping – to je eshop bez investic a bez rizika.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody

Může vás zajímat

Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka
WEBAREAL
0 shares35 views
WEBAREAL
0 shares35 views

Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka

bohemiasoft - Čvc 25, 2024

Influencer marketing sa stal neoddeliteľnou súčasťou moderného marketingového mixu. Vďaka tomuto prístupu môže značka využívať vplyv a dosah jednotlivcov na…

Srovnáme.cz: Vaše cesta k novým objednávkám
WEBAREAL
0 shares110 views
WEBAREAL
0 shares110 views

Srovnáme.cz: Vaše cesta k novým objednávkám

bohemiasoft - Čvc 22, 2024

Jak vám může Srovnáme.cz pomoci k novým objednávkám a co vlastně tento cenový srovnávač umí pro spolupracující eshopaře udělat? Na…

S novými tarify Comgate má každý obchodník sazbu pod 1 % bez ohledu na platební metodu
WEBAREAL
0 shares418 views
WEBAREAL
0 shares418 views

S novými tarify Comgate má každý obchodník sazbu pod 1 % bez ohledu na platební metodu

bohemiasoft - Čvn 19, 2024

Comgate představuje nové tarify. Poskytovatel platebních bran a terminálů doporučuje většině obchodníků tarif Easy, který má jednu sazbu 0,98 %…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Červenec 2024
Po Út St Čt So Ne
« Čvn    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031