Facebook pixel je velice mocný nástroj od Facebooku, který vám v marketingu může hodně pomoci. V tomto článku se podíváme na to, kde najdeme výsledky, které Facebook pixel měří.
Dva předešlé články u vás měli veliký úspěch a za to jsme velice rádi:
1. Kde Facebook pixel získat a jak ho vložit do eshopu,
2. K čemu se využívá Facebook pixel Helper.
V tomto 3. článku se podíváme na data, která Facebook pixel měří a kde je najdeme.
Přihlasíme se na facebook.com k našemu soukromému profilu. Vpravo nahoře klikneme na ikonu šipky a z nabídky zvolíme Vytvořit reklamy.
Nyní se nacházíme v prostředí, kde můžeme vytvořit reklamu. To ale nyní nechceme, takže můžeme vlevo dole kliknout na možnost Zavřít.
Nahoře na stránce klikneme na ikonu tří čárek (tzv. hamburger) a z nabídky zvolíme Pixely.
Pokud máte vytvořeno více účtů, tak vlevo nahoře si ještě můžete překliknout, za jaký účet – resp. stránky – chcete data z Facebook pixelu zobrazit.
Vpravo nahoře si ještě můžeme zvolit období, za které chceme údaje z Facebook pixelu (resp. z našich stránek) vidět.
Nyní se přesuneme k hodnocení dat z Facebook pixelu. Pokud máme na stránkách pixel aktivovaný, tak uvidíme následující přehledy a graf.
Úplně nahoře uvidíme graf, který nám ukazuje celkovou aktivitu Facebook pixelu – tedy kolik naměřil hodnot v jednotlivých dnech.
V pravém boxíku vidíme informace jako ID pixelu nebo kdy byly naposledy přijaté informace z našich stránek.
Nejdříve se podíváme do záložky Události, která je zvolená ve výchozím stavu. Úplně dole si můžeme ještě kliknout na Zobrazit další, abychom viděli všechny měřené události.
Události vidíme v levém sloupečku – např. zobrazení stránek (PageView), zobrazení detailu produktu (View Content), přidání do košíku (AddToCart) a další, o kterých jsme se bavili v předešlém článku. V pravém sloupečku vidíme, kolikrát k daným událostem došlo za zvolené časové období.
Další záložkou jsou URL adresy. Vidíme zde, kolikrát návštěvníci přišli na určitou adresu. Např. na adresu www.dahostyle.cz/damske-kozene-penezenky přišlo 294 návštěv.
Dále se můžeme podívat, jaká zařízení naši návštěvníci používají – jestli počítač, telefon s Androidem nebo jiný typ zařízení.
Možná si říkáte, k čemu všechna tato data jsou. Data sama o sobě nám něco prozrazují o našich návštěvnících. Hlavní ale je, že podle těchto údajů můžeme tvořit reklamy a zacílit je. To znamená, že můžeme např. zaměřit reklamu na lidi, kteří přidali výrobky na našem eshopu do košíku, ale nedokončili objednávku (vložil něco do košíku, ale neobjednali). Tak se jim pomocí reklamy připomeneme.
Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Zombeek.sk – vytvorte si sami WEB. Zadarmo.
Kasareal.cz – pokladní systém pro EET.
Shopareal.cz – eshop na každé webové stránce.
Dropshipping – to je eshop bez investic a bez rizika.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody
Může vás zajímat
Krásné vánoční svátky a úspěšný rok 2025
bohemiasoft - Pro 19, 2024Vážení zákazníci, partneři, eshopaři! děkujeme Vám za skvělou spolupráci, kterou jste nám i v letošním roce projevili. Přejeme krásné Vánoce plné…
Hlasoví asistenti mění způsob, jakým lidé vyhledávají na internetu
bohemiasoft - Pro 17, 2024Hlasoví asistenti, jako jsou Amazon Alexa, Apple Siri, Google Assistant či Microsoft Cortana, zásadně mění způsob, jakým uživatelé hledají informace…
PREMIUM Black Friday 2024
bohemiasoft - Lis 28, 2024Připravili jsme pro vás premium služby na měsíc zdarma! Vyzkoušejte prémiové služby, které nejlépe zúročíte právě v průběhu vánoční sezóny.…