Facebook pixel – novinka v administraci

Zář 06, 2016
3102 Zobrazeno
Děláte reklamy na facebooku? Pokud ano, tak se jistě shodneme na tom, že by bylo dobré, když můžete sbírat údaje o návštěvnících vašeho eshopu a následně na ně zaměřit svou reklamu na facebooku. A můžete dělat mnohem více. A právě to umí facebook pixel.

 K čemu např. facebook pixel slouží?
– k měření objednávek,
– k měření různých událostí na vašem eshopu (např. zobrazení detailu produktu),
– k tvorbě okruhů uživatelů, na které pak můžete cílit reklamu.
 Kde facebook pixel získáme?
1. stačí kliknout na tento odkaz a sjet níže ke kroku číslo jedna s názvem „1. Vytvořte pixel“:
2. pokud ještě nejste přihlášeni do svého facebook účtu, tak budete vyzváni k přihlášení (zadáte svůj přihlašovací e-mail a heslo),
3. po přihlášení se dostaneme do účtu na místo, kde si můžeme vygenerovat Facebook pixel, stačí kliknout na zelené políčko Vytvořit pixel,
krok 1
4. Následně zvolíme název svého účtu a v dalším kroku budeme dotázáni, jestli chceme Nainstalovat pixel nebo pixel Poslat někomu e-mailem. Stačí kliknout na Nainstalovat pixel.
krok 2
5. Zobrazí se vám kód Facebook pixelu a z něj si vezmeme pouze ID – na následujícím obrázku je to ID 1350018488359018.
 krok 3a
6. ID zkopírujeme a vložíme do své administrace do zelené sekce E-shop, políčko Nastavení eshopu, záložka Základní nastavení. Tam uvidíme box s názvem Facebook pixel. Nezapomeňme vše dole uložit. Tímto jsme dokončili aktivaci Facebook pixelu.
 krok 5

 

Co vše jsme tímto vlastně zapnuli?
Zaktivnili jsme samotný Facebook pixel, takže nyní můžeme například sbírat publikum návštěvníků, na které můžeme následně cílit facebookovou reklamu. K Facebook pixelu je ale možné přidat ještě další události tzv. eventy. Tímto zaktivněním se automaticky spustí měření těchto čtyř událostí na vašem eshopu:
ViewContent – sleduje zobrazení klíčové stránky – zde se jedná o detail produktu,
PageView – zobrazení jakékoli stránky na vašem eshopu,
InitiateCheckout – přechod k zaplacení nákupu (přechod z košíku do objednávkového formuláře),
Purchase – provedení nákupu resp. objednávky.
Poté na stejném místě, kde jsme si vygenerovali Facebook pixel, uvidíme seznam těchto událostí a jejich počet. I podle těchto událostí je možné cílit facebookovou reklamu.
krok 6
reg_button_cz (2) reg_button_sk (1) reg_button_cz (2)

Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody

 

Může vás zajímat

Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka
WEBAREAL
0 shares35 views
WEBAREAL
0 shares35 views

Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka

bohemiasoft - Čvc 25, 2024

Influencer marketing sa stal neoddeliteľnou súčasťou moderného marketingového mixu. Vďaka tomuto prístupu môže značka využívať vplyv a dosah jednotlivcov na…

Srovnáme.cz: Vaše cesta k novým objednávkám
WEBAREAL
0 shares111 views
WEBAREAL
0 shares111 views

Srovnáme.cz: Vaše cesta k novým objednávkám

bohemiasoft - Čvc 22, 2024

Jak vám může Srovnáme.cz pomoci k novým objednávkám a co vlastně tento cenový srovnávač umí pro spolupracující eshopaře udělat? Na…

S novými tarify Comgate má každý obchodník sazbu pod 1 % bez ohledu na platební metodu
WEBAREAL
0 shares419 views
WEBAREAL
0 shares419 views

S novými tarify Comgate má každý obchodník sazbu pod 1 % bez ohledu na platební metodu

bohemiasoft - Čvn 19, 2024

Comgate představuje nové tarify. Poskytovatel platebních bran a terminálů doporučuje většině obchodníků tarif Easy, který má jednu sazbu 0,98 %…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Červenec 2024
Po Út St Čt So Ne
« Čvn    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031