Facebook pixel – novinka v administraci

Zář 06, 2016
3034 Zobrazeno
Děláte reklamy na facebooku? Pokud ano, tak se jistě shodneme na tom, že by bylo dobré, když můžete sbírat údaje o návštěvnících vašeho eshopu a následně na ně zaměřit svou reklamu na facebooku. A můžete dělat mnohem více. A právě to umí facebook pixel.

 K čemu např. facebook pixel slouží?
– k měření objednávek,
– k měření různých událostí na vašem eshopu (např. zobrazení detailu produktu),
– k tvorbě okruhů uživatelů, na které pak můžete cílit reklamu.
 Kde facebook pixel získáme?
1. stačí kliknout na tento odkaz a sjet níže ke kroku číslo jedna s názvem „1. Vytvořte pixel“:
2. pokud ještě nejste přihlášeni do svého facebook účtu, tak budete vyzváni k přihlášení (zadáte svůj přihlašovací e-mail a heslo),
3. po přihlášení se dostaneme do účtu na místo, kde si můžeme vygenerovat Facebook pixel, stačí kliknout na zelené políčko Vytvořit pixel,
krok 1
4. Následně zvolíme název svého účtu a v dalším kroku budeme dotázáni, jestli chceme Nainstalovat pixel nebo pixel Poslat někomu e-mailem. Stačí kliknout na Nainstalovat pixel.
krok 2
5. Zobrazí se vám kód Facebook pixelu a z něj si vezmeme pouze ID – na následujícím obrázku je to ID 1350018488359018.
 krok 3a
6. ID zkopírujeme a vložíme do své administrace do zelené sekce E-shop, políčko Nastavení eshopu, záložka Základní nastavení. Tam uvidíme box s názvem Facebook pixel. Nezapomeňme vše dole uložit. Tímto jsme dokončili aktivaci Facebook pixelu.
 krok 5

 

Co vše jsme tímto vlastně zapnuli?
Zaktivnili jsme samotný Facebook pixel, takže nyní můžeme například sbírat publikum návštěvníků, na které můžeme následně cílit facebookovou reklamu. K Facebook pixelu je ale možné přidat ještě další události tzv. eventy. Tímto zaktivněním se automaticky spustí měření těchto čtyř událostí na vašem eshopu:
ViewContent – sleduje zobrazení klíčové stránky – zde se jedná o detail produktu,
PageView – zobrazení jakékoli stránky na vašem eshopu,
InitiateCheckout – přechod k zaplacení nákupu (přechod z košíku do objednávkového formuláře),
Purchase – provedení nákupu resp. objednávky.
Poté na stejném místě, kde jsme si vygenerovali Facebook pixel, uvidíme seznam těchto událostí a jejich počet. I podle těchto událostí je možné cílit facebookovou reklamu.
krok 6
reg_button_cz (2) reg_button_sk (1) reg_button_cz (2)

Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody

 

Může vás zajímat

Google Consent Mode v2
WEBAREAL
0 shares77 views
WEBAREAL
0 shares77 views

Google Consent Mode v2

bohemiasoft - Úno 28, 2024

Možná už jste slyšeli o rozšíření souhlasů ohledně ukládání cookie pro služby Google (Google Consent Mode v2). V tomto článku…

Jak na základy SEO?
WEBAREAL
0 shares206 views
WEBAREAL
0 shares206 views

Jak na základy SEO?

Bohemiasoft - Úno 14, 2024

V digitálním věku, kde je online přítomnost klíčovým prvkem úspěchu pro firmy všech velikostí a odvětví, se SEO stává nezbytností…

Doporučujte Webareal a získejte 20% provizi
WEBAREAL
0 shares575 views
WEBAREAL
0 shares575 views

Doporučujte Webareal a získejte 20% provizi

bohemiasoft - Úno 07, 2024

Doporučujte Webareal a získejte z každého získaného zákazníka až 2610 Kč (107 €) každý rok. Milujete Webareal? Doporučujte ho svým známým…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Březen 2024
Po Út St Čt So Ne
« Úno    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031