Co plánujeme na rok 2018?

Pro 20, 2017
2489 Zobrazeno
14 Comments

Především bych chtěl nejdříve osobně poděkovat všem zákazníkům Bohemiasoftu, nejen těm, kteří jsou u  nás první rok, ale i všem našim dlouholetým zákazníkům a partnerům. Velmi si toho vážíme a děkuje vám!

Nejprve krátká rekapitulace roku 2017:
– vypustili jsme do ostrého provozu nové šablony
– nová administrace byla převedena do ostrého provozu a stala se defaultní
– propojili jsme všechny naše systémy pomocí multiadminu s možností nastavení práv uživatelům
– získali jsme pro dropshipping další nové velkoobchodní partnery
– spustili jsme systém Zombeek na Slovensku a v Maďarsku
– vytvořili jsme oblíbený cenový management pro vaše akce
– poprali jsme se s legislativou a propojili jsme české eshopy s EET
– vytvořili jsme pokladní EET systém pro kamenné obchody
– nasadili jsme API a celý rok ho průběžně vylepšovali o nové funkce
– vytvořili jsme bezplatné výukové materiály pro vaše vzdělávání
– usilovně jsme pracovali na dalších nových šablonách
– připojili jsme několik nových platebních bran
– naprogramovali jsme stovky menších vylepšení, oprav a úprav
– bylo toho mnohem více…

Co nového v roce 2018?
Nechceme tentokrát odhalovat všechny naše hlavní trumfy, nové funkce se budeme raději snažit propagovat až těsně před jejich spuštěním. Tak alespoň prozradíme novinky, které přijdou co nevidět:
– 13 nových šablon pro Webareal
– napojení na nástroj pro automatickou tvorbu a rozesílání personalizovaných newsletterů
– editor šablon
– lepší využití možností Facebooku v podnikání
– redesign všech našich jazykových mutací
– napojení na kompletní fakturační systém
– tvorbu blogu v systému Zombeek
– rozšíření velkoobchodních partnerů pro systém Dropareal v ČR i SR a rozjezd systému v Maďarsku
– napojení na další užitečné služby 3. stran
– pro CZ zákazníky připojíme dalšího dopravce
– dokončíme vlastní nové statistiky

V roce 2018 dojde k další rozsáhlejší integraci našich služeb, spustíme nové služby, které vám pomohou ve vašem podnikání.  Pokračujeme v naší vizi stát se nejkomplexnějším řešením pro online podnikání a v příštím roce uvidíte první výsledky této naší snahy. A určitě máme i několik dalších trumfů “v rukávu”.

Podnikat s Webarealem se zkrátka vyplatí!

Děkuji  velice všem našim zákazníkům, kteří využívají naše produkty a přeji všem, ať je pro ně rok 2018 super úspěšný. My se budeme snažit, aby k vašemu úspěchu, ale i k radosti z práce, přispěly i naše produkty.

Jaroslav Hansal, jednatel Bohemiasoft s.r.o.

Může vás zajímat

Platební brána Comgate nyní už i pro slovenské eshopy
WEBAREAL
0 shares61 views
WEBAREAL
0 shares61 views

Platební brána Comgate nyní už i pro slovenské eshopy

bohemiasoft - Říj 22, 2018

Když už se zákazník rozhodne, že u vás na eshopu nakoupí, tak základní překážkou k úspěšnému dokončen nákupu, bývají platební…

Editor šablon – upravte si své šablony
WEBAREAL
0 shares1127 views2
WEBAREAL
0 shares1127 views2

Editor šablon – upravte si své šablony

bohemiasoft - Říj 16, 2018

Upravujte své šablony jako grafik. Uzpůsobte standardní šablony svým preferencím a požadavkům. Vytvořte si svou zcela unikátní šablonu. Nyní to…

Zincum – dotkněte se moderního designu
WEBAREAL
0 shares390 views2
WEBAREAL
0 shares390 views2

Zincum – dotkněte se moderního designu

bohemiasoft - Říj 15, 2018

Nový moderní design, který jste u nás ještě neviděli. Povýšili jsme šablony na novou úroveň. Pojďte se s námi podívat,…

14 Responses

  1. Dobrý den, uvítala bych, aby se v košíku zobrazovaly dárky, ze kterých by si zákazník jeden vybral. Bylo by to pro zákazníky lákavé. Pěkný den, Martina

    Odpovědět
  2. Dobrý den, moc si vážíme všech změn, které připravujete, ale opakovaně bych chtěl poprosit za všechny uživatele Webarealu, zda-li by bylo možné se zabývat i tím, co není doděláno, nebo nefunguje. Když jsme viděli plán na rok 2018, bylo mi do pláče. Nic z toho, co nás uživatele trápí v něm není. Mailem i přes portál na tyto problémy opakovaně upozorňujeme a zatím začal fungovat jen filtr skladem. E-shop Webareal je super, ale chtělo by to jej dodělat a opravit kritické nedostatky. Jsme připraveni za to zaplatit, nabídněte třeba ještě vyšší verzi, kde by vše fungovalo, takto nevíme jestli máme trpělivě čekat, nebo hledat jiné řešení pro náročnější. Přitom by stačilo, aby se dodělala administrace a začala v ní fungovat hromadná úprava parametrů, výrazně lepší filtrace (jako je pro uživatele na webu) a možnost filtru minusových položek. (to nejdůležitější co potřebujeme vědět, tedy seznam položek, které někdo objednal) Nyní jsme zjistili kritickou chybu v exportu dat do sw Pohoda, který nám totálně rozloží nákupní ceny v Pohodě a i přestože je to problém, který by vyřešil zkušený programátor za jeden den opravou šablony (bohužel to sami neumíme a jsme ochotni opravu i sami zaplatit), tak nám napíšete, že tato chyba vám nevadí, místo aby se problém akutně vyřešil. Chybí nám věrnostní systém ( po dosažení sleva v procentech, vyjma produktů ve slevě), možnost přepínaní více jazyků, filtrace nejen podle typu zboží, ale i podle výrobce ( přepíná se celé menu). Automatická záloha má strop 20 tisíc položek, v nové administraci by to chtělo vypnout efekty, aby se zrychlila, nefunguje možnost úpravy produktů jako dříve po 400 ( i to je málo, když měníme třeba 2500), vše jsou to nedostatky, které kdyby se odstranili, byl by Webareal naprosto vynikající. Chápeme, že to nebude za měsíc, ale že nic není v plánu na celý rok 2018, to je pro nás šok. Vždyť by to nalákalo více zákazníků, mohli byste zvýšit cenu za vyšší verzi atd. Proč to nejde?

    Odpovědět
    • Dobrý den Pavle,
      děkujeme za Vaše připomínky. To, co vidíte v plánu, tak to jsou největší věci, na kterých se bude dělat. To neznamená, že se nebudou tvořit i další úpravy. Pokud existuje nějaká chyba, tak ji určitě opravíme. Chyby nenecháváme v systému a snažíme se je opravit co nejrychleji. Musí se pochopitelně rozlišovat mezi chybou a vylepšením. Vylepšení se řídí podle toho, co chce většina zákazníků. Chápeme, že každý by potřeboval trochu něco jiného, ale snažíme se postupně administraci vylepšovat tak, abychom vyhověli největšímu množství lidí a postupně se dostali i k menším úpravám, které chce méně zákazníků. Rádi bychom vyhověli každému, ale to bohužel není v krátkém horizontu možné.
      Pokud stále daná chyba v systému existuje, tak nám ji prosím znovu nahlašte a podíváme se na to. Budu také rád, pokud mi na david.setek@bohemiasoft.com přepošlete komunikaci ohledně chyby v Pohodě. Naše podpora je zákazníky velice dobře hodnoce a rád prověřím, jestli Vám někdo skutečně napsal, že “nám daná chyba nevadí”.
      Všechny Vaše připomínky přepošlu na oddělení vývoje.
      David

      Odpovědět
      • Musím s Pavlem souhlasit. Od září 2017 jsme museli na webu úplně vypnout personalizaci a remarketing, protože po spuštění se nezobrazovaly všechny produkty v e-shopu!! Bude to pomalu už půl roku … a neděje se nic. Nemám žádné echo, že by byla oprava odstraněna, a remarketing s personalizací se dají zase používat. Naprosto se ztotožňuji s názorem. Je super, že děláte nové věci, ale vypadá to, ž se to dělá na úkor těch funkcí, které již existují, ale s chybami … a na opravy nezbývá čas. Aby se půl roku dělo to, že mizí zboží webu při spuštění personalizace … a nikdo to doposud nevyřešil, mi v pořádku nepřijde. Může být 30 nádherných nových šablon, ale když se na nich neukazuje všechno zboží, které máme k prodeji … k čemu jsou??

        Odpovědět
        • Dobrý den Romano,
          děkuji za názor. Opravy funkcí máme v plánu. Bohužel zrovna u Personalizace a Remarketingu je to složitější, protože se jedná o propojení s externím nástrojem. Ale budeme se snažit vše vyřešit co nejdříve. V tomto roce bychom se rádi více zaměřili na úpravy již existujících funkcí.
          David

          Odpovědět
  3. Dobrý den, přeji Vám plodný a úspěšný rok. A tak přidávám i svůj návrh na vylepšení. Velmi bych ocenila možnost fakturace na dva účty – např. CZK a EUR. A potom kdyby šla automatická tvorba variant produktu. TZN. Pokud mám velikosti, XS,S,M,L,XL,XXl – pak Výšky 150 – 180 po 5 cm odstupňované a například 10 barevných odstínů – tak aby mi to vygenerovalo všechny možnosti kombinací. To by bylo také dobré. Pěkný den. Jitka

    Odpovědět
    • Dobrý den Jitko,
      děkujeme a také Vám přejeme, ať se Vám v novém roce co nejvíce daří.
      Za návrhy děkujemem. Předáme je na oddělení vývoje, kde si návrh zaevidují a poté ho probereme.
      David

      Odpovědět
  4. Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli bude možné zobrazovat varianty produktu v tabulkovém přehledu – aby si zákazník mohl vybrat několik variant najednou?

    Dále jestli je možné (nebo bude) upravovat vzhled faktury?

    A ještě ohledně dopravy, jestli by bylo možné nejdříve vybrat např.: Česko nebo Slovensko a pak varianty konkrétní dopravy aby to bylo přehlednější.

    Předem děkuji za odpovědi a krásné svátky.
    Anna

    Odpovědět
    • Dobrý den Anno,
      moc děkujeme za návrhy na vylepšení. Určitě jsou to zajímavé podněty. Takovéto úpravy v brzké době sice v plánu nemáme, ale naše úpravy přizpůsobujeme potřebám zákazníků. Takže i na tyto úpravy může v příštím roce dojít. Přepošlu je na oddělení vývoje, aby si je zařadili na svůj seznam.
      Děkujeme, David

      Odpovědět
  5. Dobry deň,
    Ako novú funkciu by som určite prijal POROVNÁVAČ PRODUKTOV aj zákazníci by ju určite ocenili.
    S pozdravom a prajem veľa úspechov v novom roku.

    Odpovědět
    • Dobrý den Richarde,
      děkujeme za návrh. Mohl byste mi prosím na david.setek@bohemiasoft.com nebo sem do komentářů přiblížit, jak by takový porovnávač měl fungovat? Zkusili bychom se nad tím zamyslet.
      Moc děkuji.
      Také Vám přejeme jen to nejlepší do nového roku.
      David

      Odpovědět
  6. “- napojení na kompletní fakturační systém” … Môžete to bližšie špecifikovať, teda či sa jedná o vlastný fakturačný systém alebo systém 3. strany ? Ďakujem

    Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Říjen 2018
Po Út St Čt So Ne
« Zář    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031