Chcete řešit vrácení zboží či reklamace efektivně? Řešení přináší Retino

Říj 03, 2022
204 Zobrazeno

Nevhodně zvolená velikost trika, jiný odstín než na internetu, něco na zboží nefunguje. Důvodů k vrácení zboží či reklamaci může být celá řada, nicméně vždy platí, že každý z nich dokáže zákazníkovi zkazit dobrou náladu. Provozovatel e-shopu má následně před sebou nelehký úkol – provést zákazníka celým zpětným procesem tak, aby na jeho konci byl spokojený a věděl, že se na e-shop může spolehnout i příště.

Právě proto jsme se rozhodli společně se specialisty ze služby Retino, kterou využívá pro řešení svých vratek a reklamací více než 2000 českých e-shopů, přinést několik rad a doporučení. Retino najdete také mezi našimi doplňky. Jakmile doplněk kliknutím aktivujte, okamžitě získáte možnost začít řešit zpětné procesy efektivně.

Veškeré informace musí být na jednom místě

Vratky a reklamace nesmí být synonymem chaosu, kdy kolem vás leží na papírcích nestrukturované poznámky k jednotlivým případům a zbytek je zaneseno v jedné Excel tabulce. Nezapomínejte na to, že přehlednost celého procesu je důležitá jak pro váš byznys, tak pro cílového zákazníka. Ten chce být po celou dobu dostatečně informován o stavu případu a krocích, které ho čekají. Čím více informací, tím větší klid.

S Retinem rychle zapomenete na řadu míst, kde jste vratky složitě evidovali. V intuitivní administaci na první pohled vidíte, co se kde děje. Dozvíte se, kolik případů je v evidenci, jaká je zákaznická spokojenost a jaké termíny mají priroritu. Přímo v detailu zákazníka se nachází podrobná historie. Pod palcem máte veškerou komunikaci, změny stavů, refundace a další praktické podrobnosti. Vy a zákazník máte přehled.

Pokud budete držet informace na různých místech, zbytečně riskujete nesrovnalosti či dokonce velkou chybu, kvůli které o zákazníka můžete přijít, případně si vysloužíte negativní hodnocení.

Nabídněte zpětnou dopravu

Retino udělalo již dvakrát největší test vracení zboží a ze srovnání stavu je vidět, jakým způsobem se česká e-commerce mění v rámci zpětných procesů a zákaznické péče. Zajímavý je pohled na zpětnou dopravy. Zatímco v roce 2019 hradilo zákazníkům zpětnou dopravu jen 17 % testovaných obchodníků, o 3 roky později je to již pěkných 31 %.

Retino při zakládání případu rovnou vyřeší zpětnou dopravu, protože je integrováno s dopravci. Nabízí také přeshraniční dopravu, takže absolutně nezáleží na tom, zdali zákazník vrací zboží z Prahy, nebo z Berlína. V obou případech si zákazník vyřeší ve formuláři vše online, získá štítek a zboží odnese na podací místo dopravce.

Výsledkem je zákaznická spokojenost

Pohodlné zpětné procesy hrají v zákaznické spokojenosti klíčovou rolo. Retino sbírá data o vašem zpětném procesu a tvoří z nich statistiky. Po uzavření případu zákazníkovi navíc pošle dotazník spokojenosti. Díky němu ihned víte, jak jste na tom. Zákazník, který prošel celým procesem rychle a komfortně, je spokojený. Pokud aktuálně řešíte jednotky případů měsíčně, možná si vystačíte s tabulkou, avšak při větším objemu je časová náročnost a složitost neúnosná. Retino je zde pro provozovatele e-shopů, kteří chtějí zákazníkům nabídnout ten nejlepší možný zážitek při vracení zboží či reklamaci.

Může vás zajímat

Vánoce 2022 se blíží a počet nákupů může s nimi
WEBAREAL
0 shares114 views
WEBAREAL
0 shares114 views

Vánoce 2022 se blíží a počet nákupů může s nimi

Bohemiasoft - Lis 28, 2022

Ano, je to tak. Vánoce jsou pomalu za dveřmi a poslední dva roky vzhledem k pandemii Koronaviru se eshopařům daří…

Nová funkce: Blog na úvodní stranu
WEBAREAL
0 shares310 views
WEBAREAL
0 shares310 views

Nová funkce: Blog na úvodní stranu

bohemiasoft - Lis 22, 2022

Přidali jsme novou funkci - zobrazení 4 posledních článků z blogu na úvodní straně vašeho eshopu. Zvýrazníte tak nejdůležitější novinky…

Dokončujeme novou šablonu – Drogerium
WEBAREAL
0 shares356 views
WEBAREAL
0 shares356 views

Dokončujeme novou šablonu – Drogerium

bohemiasoft - Říj 10, 2022

Připravujeme do ostrého provozu novou šablonu, kterou jsme nazvali Drogerium. Grafická podoba této šablony bude tématicky zaměřená na prodej drogérie,…

Přidat komentář

Your email address will not be published.


*

KALENDÁŘ

Prosinec 2022
Po Út St Čt So Ne
« Lis    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031