Chcete řešit vrácení zboží či reklamace efektivně? Řešení přináší Retino

Říj 03, 2022
628 Zobrazeno

Nevhodně zvolená velikost trika, jiný odstín než na internetu, něco na zboží nefunguje. Důvodů k vrácení zboží či reklamaci může být celá řada, nicméně vždy platí, že každý z nich dokáže zákazníkovi zkazit dobrou náladu. Provozovatel e-shopu má následně před sebou nelehký úkol – provést zákazníka celým zpětným procesem tak, aby na jeho konci byl spokojený a věděl, že se na e-shop může spolehnout i příště.

Právě proto jsme se rozhodli společně se specialisty ze služby Retino, kterou využívá pro řešení svých vratek a reklamací více než 2000 českých e-shopů, přinést několik rad a doporučení. Retino najdete také mezi našimi doplňky. Jakmile doplněk kliknutím aktivujte, okamžitě získáte možnost začít řešit zpětné procesy efektivně.

Veškeré informace musí být na jednom místě

Vratky a reklamace nesmí být synonymem chaosu, kdy kolem vás leží na papírcích nestrukturované poznámky k jednotlivým případům a zbytek je zaneseno v jedné Excel tabulce. Nezapomínejte na to, že přehlednost celého procesu je důležitá jak pro váš byznys, tak pro cílového zákazníka. Ten chce být po celou dobu dostatečně informován o stavu případu a krocích, které ho čekají. Čím více informací, tím větší klid.

S Retinem rychle zapomenete na řadu míst, kde jste vratky složitě evidovali. V intuitivní administaci na první pohled vidíte, co se kde děje. Dozvíte se, kolik případů je v evidenci, jaká je zákaznická spokojenost a jaké termíny mají priroritu. Přímo v detailu zákazníka se nachází podrobná historie. Pod palcem máte veškerou komunikaci, změny stavů, refundace a další praktické podrobnosti. Vy a zákazník máte přehled.

Pokud budete držet informace na různých místech, zbytečně riskujete nesrovnalosti či dokonce velkou chybu, kvůli které o zákazníka můžete přijít, případně si vysloužíte negativní hodnocení.

Nabídněte zpětnou dopravu

Retino udělalo již dvakrát největší test vracení zboží a ze srovnání stavu je vidět, jakým způsobem se česká e-commerce mění v rámci zpětných procesů a zákaznické péče. Zajímavý je pohled na zpětnou dopravy. Zatímco v roce 2019 hradilo zákazníkům zpětnou dopravu jen 17 % testovaných obchodníků, o 3 roky později je to již pěkných 31 %.

Retino při zakládání případu rovnou vyřeší zpětnou dopravu, protože je integrováno s dopravci. Nabízí také přeshraniční dopravu, takže absolutně nezáleží na tom, zdali zákazník vrací zboží z Prahy, nebo z Berlína. V obou případech si zákazník vyřeší ve formuláři vše online, získá štítek a zboží odnese na podací místo dopravce.

Výsledkem je zákaznická spokojenost

Pohodlné zpětné procesy hrají v zákaznické spokojenosti klíčovou rolo. Retino sbírá data o vašem zpětném procesu a tvoří z nich statistiky. Po uzavření případu zákazníkovi navíc pošle dotazník spokojenosti. Díky němu ihned víte, jak jste na tom. Zákazník, který prošel celým procesem rychle a komfortně, je spokojený. Pokud aktuálně řešíte jednotky případů měsíčně, možná si vystačíte s tabulkou, avšak při větším objemu je časová náročnost a složitost neúnosná. Retino je zde pro provozovatele e-shopů, kteří chtějí zákazníkům nabídnout ten nejlepší možný zážitek při vracení zboží či reklamaci.

Může vás zajímat

Potkejme se na Czech On-line Expo
WEBAREAL
0 shares41 views
WEBAREAL
0 shares41 views

Potkejme se na Czech On-line Expo

bohemiasoft - Úno 13, 2025

Letošní největší český e-commerce & on-line business veletrh se bude konat již za 14 dnů v termínu 26.–27. 2. 2025 na výstavišti…

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!
WEBAREAL
0 shares173 views2
WEBAREAL
0 shares173 views2

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!

bohemiasoft - Úno 06, 2025

Do vašich administrací jsme přidali nové tlačítko „Vylepšujeme WA“, které naleznete v horní liště. Jeho účel je jednoduchý – rádi bychom od vás…

Zákaznická reputace: Nová funkce pro efektivnější správu objednávek
WEBAREAL
0 shares312 views
WEBAREAL
0 shares312 views

Zákaznická reputace: Nová funkce pro efektivnější správu objednávek

bohemiasoft - Úno 03, 2025

Správa zákazníků je pro e-shopaře klíčová. V minulosti jsme vám umožnili označovat nespolehlivé zákazníky, kteří nevyzvedávají zásilky nebo často ruší…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Únor 2025
Po Út St Čt So Ne
« Led    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728