Bylo by pěkné, kdyby Google Analytics měřilo i objednávky a jejich hodnoty. Mohli bychom se tak podívat, kdo na eshopu nakupuje nejvíce, jaká je průměrná hodnota objednávky atd.
V tomto 7. díle nastavíme v Analytics funkci Elektronický obchod. Naučíme Analytics měřit objednávky a tržby našeho eshopu.
Všechny díly ze série Webareal Academy o Google Analytics naleznete ZDE.
Webareal.cz – vytvořte si sami svůj e-shop a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj e-shop a začnite zarábať
Provizní program – propagujte WEBAREAL a získejte z každého nového eshopu 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook – sledujte co se u nás děje
Může vás zajímat

Zefektivněte svůj e-shop s platformou GoodEshop.cz
bohemiasoft - Kvě 19, 2025Hledáte způsob, jak ušetřit čas, snížit množství ručních úkonů a zároveň získat profesionální technickou podporu pro svůj eshop? S platformou…

Co je Smartsupp aneb proč mít na e-shopu chatovací okno?
bohemiasoft - Kvě 15, 2025Představte si, že máte kamenný obchod, ale žádné prodavače. Zákazníci přicházejí, prohlížejí si zboží. Mají otázky, ale nemají se koho…

Nová funkce: Představujeme množstevní slevy
bohemiasoft - Kvě 14, 2025Chcete motivovat zákazníky, aby do košíku přidali víc než jen jeden kus? Nová funkce množstevních slev vám to výrazně usnadní.…