Nasadili jsme novou funkci, kterou jste si sami hlasováním vybrali v anketě o další novou funkci. Zvítězilo „Označení objednávky jako zaplacené, v přehledu objednávek“.
V přehledu objednávek v sekci „Eshop“->“Objednávky“ jsou označeny zaplacené objednávky nově touto ikonkou:
A jak tedy objednávky označíte jako zaplacené? V detailu objednávky naleznete tuto volbu „Objednávka zaplacena: ano / ne“ :
Zaškrtnutím možnosti „ano“, u této volby označíte zvolenou objednávku. Což způsobí přidání ikonky v přehledu objednávek (viz první obrázek).
Upozornění:
Původní volba „Již zaplaceno: ano/ne“ byla přejmenována na „Zaplacena záloha: ano/ne“, včetně zachování kompletní původní funkčnosti (vygenerování faktury s uhrazenou zálohou mínusem). Původní zobrazení notifikací online platebních metod (GoPay, Agmo) bylo nezměněno.
Původní zobrazení :
Poznámka:
S touto úpravou byl upraven i související export objednávky (XML i CSV).
Ke změně došlo u kolonky:
- původní políčko „paid“ -> přejmenováno na „advance“
- nově přidáno políčko „paid“
Webareal.cz – vytvořte si sami svůj e-shop a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj e-shop a začnite zarábať
Provizní program – propagujte WEBAREAL a získejte z každého nového eshopu 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook – sledujte co se u nás děje
Může vás zajímat
Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal
bohemiasoft - Říj 15, 2024Vážení uživatelé Webareal, rádi bychom vás pozvali na speciální webinář, který se uskuteční 31. října v 15.00, a během kterého vám…
Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě
bohemiasoft - Říj 10, 2024Za týden, 17.10.2024 se v Bratislavě uskuteční E-commerce day a my budeme u toho! Přijďte navštívit náš Webareal stánek a…
Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne
bohemiasoft - Říj 10, 2024Link building, tedy získávání zpětných odkazů, je stále jednou z nejdůležitějších SEO strategií, která dokáže výrazně ovlivnit viditelnost webových stránek…