Spustili jsem registraci pro prvních 500 obchodníků pro získání zvýhodněné IN TIME dopravy. Tuto službu získáte v administraci vašeho eshopu v sekci Eshop->Poštovné.
Z kapacitních a logistických důvodů firmy IN TIME tato službu dostupná prvním 500 uživatelům. Ale buďte bez obav, možnost získat tuto službu postupně získají všichni, kteří o ni budou mít zájem. Takže hurá do toho, vyhrává rychlejší !
Podmínky pro získání zvýhodněné dopravy IN TIME :
- objednávky od vašich zákazníků, které překročí hranici 1000,- Kč včetně DPH musí být nabízeny pro koncové nakupující s přepravou ZDARMA
- u objednávek od vašich zákazníků do celkové ceny 999,- Kč včetně DPH je možné dopravu zpoplatnit maximální částkou 20,- Kč + DPH
- u objednávek od vašich zákazníků do celkové ceny 999,- Kč včetně DPH je možné dopravu zpoplatnit maximální částkou 30,- Kč + DPH při současném zobrazení reklamních bannerů IN TIME
- na vašem eshopu máte povinnost zobrazit ve stanoveném místě logo IN TIME
Díky dopravě IN TIME budete schopni nabízet vašim nakupujícím DOPRAVU ZDARMA! Je samozřejmě potřeba zakalkulovat náklady za dopravu do ceny vašich produktů. Ale vzhledem k tomu, že doprava zdarma je jeden z nejdůležitějších marketingových nástrojů, věříme, že se vám využívání dopravy IN TIME pozitivně promítně na počtu vašich objednávek a přispěje tak k větší úspěšnosti vašeho eshopu.
Jaký je tedy postup pro získání dopravy IN TIME ?
Pro aktivaci zvýhodněné přepravy od IN TIME vyplňte, prosím, registrační údaje v sekci ESHOP->Poštovné a odešlete je. Zaregistrování proběhne do 24 hodin, poté Vás kontaktuje obchodní oddělení IN TIME a informuje Vás o časovém okně svozu. Současně Vám bude zaslána Zasílatelská smlouva a budou Vám zodpovězeny všechny případné dotazy týkající se přepravy. Poté již můžete plně využívat výhod akční ceny přepravy.
Může vás zajímat

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko
bohemiasoft - Dub 28, 2025Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na…

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům
Pavel Bechyně - Dub 24, 2025E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro budování vztahů se zákazníky a zvyšování prodejů v e-shopu. V době, kdy…

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
Pavel Bechyně - Dub 16, 2025Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…
Přidat komentář