Bylo přidáno rozšíření přepravní metody Uloženka a to konkrétně o modul „Na adresu“.

Do administrace byla nově přidána možnost aktivace služby „Uloženka – na adresu“. Jedná se o standardní přepravní metodu, kdy je zásilka doručena na adresu příjemce.

Pro využívání této možnosti je nutné aktivovat automatické napojení na Uloženku.
Nově je pak tedy možné volit mezi aktivací metody „na pobočku“ (pobočky Uloženky, České pošty atp.), „na adresu“ (přes dopravce DPD Private, Česká pošta do ruky atp.) nebo obou dvou možností naráz.

2016-01-28_12h54_21

Možnost „na pobočku“ nabízí konkrétně dopravu skrze následující přepravní služby:
– Česká pošta – Balík do ruky (CZ)
– DPD Classic (SK)
– DPD Private (CZ)
– Zmluvný balík s poistením (SK)

Pro tyto přepravní služby lze v nastavení samotného modulu nastavit samozřejmě vlastní poplatek za jejich využití.

2016-01-28_12h33_41

Volbu jednotlivého dopravce pak může zákazník zvolit v druhém kroku objednávkového procesu, kde volí z vámi aktivovaných dopravních služeb.

ulozenkaokno

Důležité:
– Feed Heureka (doprava HEUREKAPOINT) – Ve feedu se slučuje doprava z Uloženky na pobočku a na adresu. Exportuje se tedy nejnižší možná cena.
– Přepravní služby „Na adresu“ nemají své výchozí ceny jako je tomu u poboček Uloženky. Je tedy nutné vždy zadat svou vlastní cenu.
– V případě volby DPD Classic, kdy se jedná o dopravu na Slovensko, je nutné při exportu uvést Slovensko jako stát, měnu EUR, slovenské PSČ a slovenské tel. číslo.
– Pokud dojde k deaktivaci „Automatického napojení“ v nastavení Uloženka – na pobočku, služba se taktéž deaktivuje u možnosti „Na adresu“ (možnost aktivace / deaktivace nelze provést v nastavení služby „Na adresu“, je zde pouze informačně).

Uloženka a EXPORT:

Pokud není aktivována možnost „Automatické napojení“ v nastavení Uloženky, nelze exportovat objednávky s dopravou „Uloženka na adresu“. Z tohoto důvodu není možné vůbec modul „Na adresu“ aktivovat, pokud není aktivní automatické napojení v nastavení stávajícího modulu „Uloženka – na pobočku“.

160127-ulozenka-na_adresu_zakazano

– Pokud dojde k exportu objednávek „Na adresu“ bez zapnutého „Automatického napojení“, bude objednávka při exportu přeskočena.
– Pokud je aktivní „Automatické napojení“, je možné v rámci jednoho exportu do Uloženky exportovat oba typy doprav – rozdíl je pouze v tom, že se u jednotlivých objednávek bude nabízet jiný seznam poboček/přepravců.

160127-ulozenka-export

 

 

 

Může vás zajímat

Pozor na nekalé a lživé praktiky obchodníků konkurenčních eshopových platforem
WEBAREAL
0 shares91 views1
WEBAREAL
0 shares91 views1

Pozor na nekalé a lživé praktiky obchodníků konkurenčních eshopových platforem

bohemiasoft - Zář 04, 2024

Od vás, našich eshopařů, se nám množí informace o nepříjemných až agresivních praktikách obchodníků některých velkých eshopových platforem. Rádi bychom…

Expres Kuriér od Slovenské pošty s novou mapou a váhovými limity
WEBAREAL
0 shares86 views
WEBAREAL
0 shares86 views

Expres Kuriér od Slovenské pošty s novou mapou a váhovými limity

bohemiasoft - Zář 02, 2024

Slovenská pošta je jeden z nejrozšířenějších dopravců na Slovensku, proto jej má Webareal implementovaný už řadu let. Mapu s výběrem…

Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka
WEBAREAL
0 shares422 views
WEBAREAL
0 shares422 views

Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka

bohemiasoft - Čvc 25, 2024

Influencer marketing sa stal neoddeliteľnou súčasťou moderného marketingového mixu. Vďaka tomuto prístupu môže značka využívať vplyv a dosah jednotlivcov na…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Září 2024
Po Út St Čt So Ne
« Čvc    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30