Znáte službu Search Ready? Search Ready umožní ještě lepší vylepší na vašem eshopu. Je vhodné pro eshopy s velkým množstvím produktů a s návštěvností v řádech tisíců nebo desetitisíců návštěvníků.
Proč Search Ready?
[su_pullquote align=“right“]Search Ready je chytrý vyhledávač přímo na v ašem webu či e-shopu[/su_pullquote]
Vyhledávající návštěvnící jsou velmi cenní.
Data od společnosti Salesforce ukazují, že pouze 4% návštěvníků e-shopů vyhledává. Avšak právě tito návštěvnící reálně stojí za 16% všech objednávek.
Více informací o této službě můžete nalézt na prudukovém letáku, včetně refencí a případové studie:
[su_button url=“https://blog.webareal.cz/wp-content/uploads/2023/09/SR-Obchodn%C3%AD-let%C3%A1k-A5.pdf“ target=“blank“ style=“stroked“ size=“10″ center=“yes“ radius=“round“ icon=“icon: external-link“]Více informací o Search Ready[/su_button]
Search Ready zvyšuje konverze z vyhledávání a vytěží návštěvnost na maximum!
Cenově vychází implementace služby na 300 Kč a 1,50 Kčz a každý proklik na výsledek z vyhledávání. (ceny bez DPH). Oproti standardnímu ceníku Search Ready jde o velké zvýhodnění zákazníků Webarealu, které je umožněno díky tomu, že odběratelem Search Ready je naše firma Bohemiasoft, která ho dále nabízí svým zákazníkům v této výhodné ceně.
Měli byste zájem o tuto službu ve vašem eshopu na Webarealu? Máme se pustit do její implementace? Vyjádřete svůj zájem/nezájem v anketě:
[su_button url=“https://forms.gle/dqMwLMpH1XTAz6tLA“ target=“blank“ style=“stroked“ size=“10″ center=“yes“ radius=“round“ icon=“icon: external-link“]Anketa: Máte zájem o Search Ready?[/su_button]
Může vás zajímat

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko
bohemiasoft - Dub 28, 2025Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na…

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům
Pavel Bechyně - Dub 24, 2025E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro budování vztahů se zákazníky a zvyšování prodejů v e-shopu. V době, kdy…

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
Pavel Bechyně - Dub 16, 2025Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…