Materiál jako povinný parametr
Glami nově požaduje u výrobků zadávat informaci o materiálu, ze kterého je výrobek vyroben a kolik procent daného materiálu výrobek obsahuje. Dle průzkumů je tato informace pro zákazníka důležitá a proto se Glami pro tento krok rozhodlo.
Podrobnosti o materiálu musíte ve feedu uvádět nejpozději do 1. srpna 2019. Nebude-li parametr ve feedu uveden, nebude se produkt na Glami vůbec zobrazovat. Pokud bude parametr uveden pouze u některých výrobků, ale u většiny ne, může Glami zablokovat celý e-shop, dokud parametry nedoplníte.
Informaci zadáváte v úpravě produktu jako parametr „Glami%materiál“.
Jak na to? Návod naleznete níže.
1) Přejděte do sekce E-shop – Produkty – Produkty.
2) Otevřete si produkt pomocí ikony tužky.
3) V sekci „Parametry“ vytvořte parametr Glami%materiál a do hodnoty uveďte z jakého materiálu je výrobek vyroben a kolik procent materiálu produkt obsahuje. Ukážeme si vše na příkladu.
Výrobek: Tričko
Materiál: 90% bavlna a 10% polyester
V takovém případě vytvoříte parametr: Glami%materiál a hodnota parametru {{bavlna,90%}},{{polyester,10%}}
4) Nyní přejděte do sekce E-shop – Parametry – Exportní feedy a nastavte generování vámi vytvořeného parametru do feedu Glami.
5) Tento parametr, není vhodné zobrazovat přímo na e-shopu a proto jej můžete skrýt v sekci E-shop – Parametry – Přehled. Zde zobrazení parametru odstraňte (nebude nic zatrženo).
6) Nyní stačí pouze vygenerovat/přegenerovat feed pro Glami v sekci E-shop – Export – Export produktů.
7) Zobrazení ve feedu pak vypadá takto.
Může vás zajímat

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
Pavel Bechyně - Dub 16, 2025Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…

Nová funkce: Rezervace zboží – Novinka, která zjednoduší nákupy v e-shopu
bohemiasoft - Dub 10, 2025Do našich e-shopových řešení přidáváme novou praktickou funkci – Rezervace produktu. Tato funkce přináší nový způsob, jak zlepšit zákaznický zážitek…

Výzkum klíčových slov: Kompletní průvodce pro začátečníky i pokročilé
Pavel Bechyně - Dub 10, 2025Výzkum klíčových slov je základním kamenem úspěšné online marketingové strategie, ať už se jedná o SEO (optimalizaci pro vyhledávače)…
Přidat komentář