Vylepšili jsme povinnou volbu číselníků u produktů. Pro lepší orientaci zákazníků vašich eshopů jsme zvýraznili nutnou volbu číselníků. S touto úpravou se tak již nemůže stát, že by nakupující jakkoliv přehlédl toto zvýraznění.
O CO VLASTNĚ JDE
V případě, že prodáváte produkt, u kterého je nutné zvolit parametry číselníku – například u produktu „Headphones“ musíte pro jeho objednání ještě zvolit jeho barvu a zda objednáváte variantu s nebo bez mikrofonu. Díky těmto parametrům může být samozřejmě i výsledná cena produktu zcela jiná, než základní model bez parametrů.
V minulosti se stávalo, že někteří nakupující si nevšimli, že ještě musí vybrat další parametry pro objednání produktu a nerozuměli tomu, že nemohou přidat produkt do košíku. A to jak z přehledu produktů, tak i z detailu produktu.
Podívejte se na video jak vlastní proces nuceného zadání parametrů číselníku nyní vypadá:
NASTAVENÍ
Abyste mohli tuto funkci používat musíte v administraci, v sekci Eshop / Číselníky / Varianty zaškrtnutu volbu „Zákazník musí provést volbu číselníku„:
Nově zde také přibyly dva nové checkboxy:
– Deaktivace pulsování který slouží ke zrušení barevného „blikajícího“ orámování povinných roletek s výběrem parametrů číselníku (nedoporučujeme zaškrtávat)
– Nezobrazovat text s upozorněním – umožní skrytí upozorňující text, pro tuto funkci (nedoporučujeme zaškrtávat). Tento text je vložen do níže umístěného políčka „Text upozornění“.
Může vás zajímat

Webareal Pay – nejvýhodnější platební brána spuštěna
bohemiasoft - Říj 24, 2025Připravili jsme pro vaše eshopy novou platební bránu, která nabízí bezkonkurenční výhody, je plně integrována do administrace vašich eshopů a…

Přejděte na novou šablonu. Pomůžeme vám.
bohemiasoft - Říj 13, 2025Jste už u Webarealu nějaký ten pátek? Připravte svůj eshop na vánoční provoz! Šablony nové generace TITANIUM, PLATINUM A URANIUM…

Nebudeme chybět ani na Bratislavském E-commerce day ve čtvrtek 9. října 2025
bohemiasoft - Říj 08, 2025E-commerce Day není jen konference plná know-how. Je to místo, kde se dobré e-shopy stávají silnými značkami. Proto zde nebudeme…

















