Při nákupu na internetu lidé s velikou oblibou využívají zbožové porovnávače. Jedním z nich je i zbozi.cz. Upgradovali jsme pro vás feed, abyste mohli využívat zbozi.cz naplno.
Nově přidané možnosti se týkají dopravy.
„Mít správně vyplněné dopravce a výdejní místa představuje jednu z podmínek toho, jak ze Zboží.cz získat maximum.“
Do XML feedu se nyní generuje i doprava, kterou máte nastavenou na eshopu. Na zbozi.cz se poté doprava může zobrazovat např. takto:
U nabídky konkrétního obchodu se pak zobrazuje údaj o ceně dopravy.
Zdroj: Blog.seznam.cz
Pokud dopravu na tomto zbožovém porovnávači nevyužíváte, tak se vaše produkty budou zobrazovat tímto způsobem (bez udání ceny dopravy).
Zdroj: Blog.seznam.cz
Jsou dvě možnosti, jak zobrazovat dopravu na zbozi.cz. Můžete si ji vyplnit přímo v administraci na porovnávači nebo ji můžete importovat z eshopu pomocí XML feedu. Je zapotřebí jednu z těchto možností nastavit v administraci na zbozi.cz – zvolíte si možnost feed nebo nastavení v administraci.
Zdroj: Blog.seznam.cz
Pokud importujete dopravu pomocí XML feedu, tak je ještě zapotřebí zvolit daného dopravce v administraci zbožového provnávače. Je to z toho důvodu, kdybyste potřebovali dočasně dopravce vypnout, tak ho stačí v administraci odstranit. V XML feedu nemusíte provádět žádné změny. Je to pohodlný způsob, jak mít dopravce pod kontrolou.
Zdroj: Blog.seznam.cz
Další informace se můžete dozvědět v oficiálním článku od zbozi.cz:
Blog.seznam.cz
Může vás zajímat

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko
bohemiasoft - Dub 28, 2025Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na…

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům
Pavel Bechyně - Dub 24, 2025E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro budování vztahů se zákazníky a zvyšování prodejů v e-shopu. V době, kdy…

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
Pavel Bechyně - Dub 16, 2025Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…