Šablona s pevnou šířkou, s horizontální produktovým menu, full width obrázkový slider, využívá celou plochu monitoru, speciálně zvoleným fontem a “zubatými” boxy, vhodná pro eshopy s velkým počtem produktů, ale ne s příliš velkým počtem kategorií.
[su_button url=“https://www.webareal.cz/oxygen/“ target=“blank“ style=“soft“ center=“yes“ radius=“round“ icon=“icon: external-link“]Šablona OXYGEN[/su_button]
Hlavní vlastnosti šablony:
Horizontální menu
Produktové kategorie jsou umístěny horizontálně v hlavičce eshopu.
Fixní menu
Pevně ukotvené horizontální produktové menu umožňuje rychlou orientaci na stránce.
Obrázkový širokoúhlý slider
Na úvodní straně je možnost vložit obrázkový slider s možností nastavení různých efektů změny zobrazení jednotlivých slidů.
Patička
Patička eshopu zobrazuje kontaktní údaje a strukturu produktového i článkového menu.
Pevná šířka
Šířka eshopu je nastavena na pevnou šířku, ale je samozřejmě plně responzivní.
Informační boxy
Informační boxy se zobrazením Nejprodávanějších produktů, Novinek, Ankety… jsou zobrazeny vodorovně nad patičkou eshopu.
Překlápěcí boxy
U každého produktu lze nahrát obrázek rub/líc zobrazovaného produktu. Po najetí myši je u obrázku produktu s efektem “překlopení” zobrazen druhý obrázek.
Ukázka funkčnosti fixního horizontálního produktového menu spolu s efektem překlápění produktových obrázků při najetí myši a zobrazení tak například rub/líc produktu:
Fixní menu je nastaveno u šablony Oxygen automaticky a není potřeba nic jakkoliv nastavovat.
Jakým způsobem nahrát a zprovoznit „překlápění“ obrázků produktů v produktovém boxu?
Oba obrázky – rub i líc – nahrajete v administraci v editaci produktů. Pokud máte zvolenou šablonu Oxygen, přibylo v administraci v editaci každého produktu, políčko „Měnitelný obrázek“ do kterého nahrajete „rub“ obrázku pro překlopení :
Samozřejmě je jen na vás, zda tuto funkci využijete u všech produktů, u žádného nebo případně použijete jen u některého produktu.
Může vás zajímat

Cross-selling a up-selling: Jak efektivně zvyšovat průměrnou hodnotu objednávky
Pavel Bechyně - Kvě 23, 2025V oblasti výkonnostního marketingu i e-commerce je jedním z klíčových cílů zvyšování průměrné hodnoty objednávky (Average Order Value, AOV). Kromě…

Nový doplněk: GO-BALÍK
bohemiasoft - Kvě 20, 2025Nový doplněk: GO-BALÍK – zjednodušte expedici objednávek zdarma a snižte cenu přepravy Provozujete e-shop na platformě Webareal? Představujeme vám nový…

Zefektivněte svůj e-shop s platformou GoodEshop.cz
bohemiasoft - Kvě 19, 2025Hledáte způsob, jak ušetřit čas, snížit množství ručních úkonů a zároveň získat profesionální technickou podporu pro svůj eshop? S platformou…