Šablona HELIUM s pevnou šířkou, s horizontální produktovým menu, full width obrázkový slider, využívá celou plochu monitoru, vhodná pro eshopy s velkým počtem produktů, ale ne s příliš velkým počtem kategorií.
[su_button url=“https://www.webareal.cz/helium/“ target=“blank“ style=“soft“ center=“yes“ radius=“round“ icon=“icon: external-link“]Šablona HELIUM[/su_button]
Hlavní vlastnosti šablony:
Horizontální menu
Produktové kategorie jsou umístěny horizontálně v hlavičce eshopu.
Fixní menu
Při rolování stránky je horizontální menu pevně přichyceno k horní části stránky a je tak stále k dispozici.
Obrázkový širokoúhlý slider
Na úvodní straně je možnost vložit obrázkový slider s možností nastavení různých efektů změny zobrazení jednotlivých slidů.
Překlápěcí boxy
U každého produktu lze nahrát obrázek rub/líc zobrazovaného produktu. Po najetí myši je u obrázku produktu s efektem “překlopení” zobrazen druhý obrázek.
Informační boxy
Informační boxy se zobrazením Nejprodávanějších produktů, Novinek, Ankety… jsou zobrazeny v levém sloupci pod produktovým menu.
Pevná šířka
Šířka eshopu je nastavena na pevnou šířku, ale je samozřejmě plně responzivní.
Responzivní šablona
Zobrazení šablony se plně automaticky přizpůsobuje velikosti zobrazovacího zařízení ať už je jakékoliv (PC, mobil, tablet…)
Takto vypadá na malé ukázce u šablony Helium funkčnost fixního horizontálního menu a překlápění obrázků produktů:
Fixní menu je nastaveno u šablony Helium automaticky a není potřeba nic jakkoliv nastavovat.
Jakým způsobem nahrát a zprovoznit „překlápění“ obrázků produktů v produktovém boxu?
Oba obrázky – rub i líc – nahrajete v administraci v editaci produktů. Pokud máte zvolenou šablonu Helium, přibylo v administraci v editaci každého produktu, políčko „Měnitelný obrázek“ do kterého nahrajete „rub“ obrázku pro překlopení :
Samozřejmě je jen na vás, zda tuto funkci využijete u všech produktů, u žádného nebo případně použijete jen u některého produktu.
Může vás zajímat

Cross-selling a up-selling: Jak efektivně zvyšovat průměrnou hodnotu objednávky
Pavel Bechyně - Kvě 23, 2025V oblasti výkonnostního marketingu i e-commerce je jedním z klíčových cílů zvyšování průměrné hodnoty objednávky (Average Order Value, AOV). Kromě…

Nový doplněk: GO-BALÍK
bohemiasoft - Kvě 20, 2025Nový doplněk: GO-BALÍK – zjednodušte expedici objednávek zdarma a snižte cenu přepravy Provozujete e-shop na platformě Webareal? Představujeme vám nový…

Zefektivněte svůj e-shop s platformou GoodEshop.cz
bohemiasoft - Kvě 19, 2025Hledáte způsob, jak ušetřit čas, snížit množství ručních úkonů a zároveň získat profesionální technickou podporu pro svůj eshop? S platformou…