Logování aktivit uživatelů v administraci

Lis 09, 2017
2782 Zobrazeno

Již nějaký čas můžete vytvářet více uživatelů, s různými právy pro přistup do administrace vašich eshopů. S tím souvisí i nutnost mít nástroj, pomocí kterého můžete provádět kontrolu aktivit těchto uživatelů. Jak zjistit kdo a kdy špatně upravil cenu produktu, kde neoprávněně přidělil vysokou slevu registrovaným uživatelů, kdy a kým byla vyřízena konkrétní objednávka… S tím vším vám pomůže náš nový logovací systém.

Co se loguje?
– kdo a kdy upravil nebo smazal objednávku
– kdo a kdy přidal, upravil nebo smazal produkt
– kdo a kdy přidal, upravil nebo smazal variantu produktu
– kdo a kdy přidal, upravil nebo smazal registrovaného uživatele

Kde log těchto aktivit naleznete?
V sekci Objednávky, Produkty, Varianty produktů a Přehled registrovaných uživatelů u každé položky naleznete novou ikonku s popiskem „Zobrazit aktivity s touto položkou“. Takto to například nyní vypadá v sekci Produkty:

Stejnou ikonku naleznete i ve všech ostatních sledovaných položek. Po kliknutí na tuto ikonku, je zobrazen obsah logu, který se postupně plnění všemi provedenými zásahy s předmětným produktem. A takto vlastní log aktivit vypadá:

První sloupeček „Sekce“ může nabývat hodnot „customer, order, variant, product“. Hodnota „customer“ znamená aktivitu u zaregistrovaných uživatelů, hodnota „order“ značí změny provedené u produktů, „variant“ je symbol pro aktivitu u variant produtků a poslední hodnota „product“ značí provedené změny v produktech.

Druhý sloupeček „Akce“ můžete zobrazovat hodnoty „UPDATE“, která symbolizuje aktivity, týkající se provedených úprav dané položky. Hodnota „ADD“ značí přidání nové položky a nakonec hodnota „DELETE“ označuje položku, kterou uživatel smazal.

Třetí sloupeček „Identifikace“ označuje název předmětné položky, stejně tak další sloupeček „ID položky“ zobrazuje unikátní číslo položky pro usnadnění identifikace.

Pátý sloupeček „Uživatel“ zobrazuje přihlašovací email uživatele, který změny provedl a poslední sloupeček „Zaznamenáno“ zaznamenává datum a čas, kdy ke změně došlo.

Tímto způsobem můžete průběžně kontrolovat aktivity, které se v administraci vašeho eshopu udály u sledovaných položek. Zároveň, lze ale také zobrazit historii jednotlivých uživatelských účtů (historie obsahuje záznamy za posledních 6 měsíců). Tuto možnost naleznete v administraci v sekci Nastavení / Správa uživatelů, kde opět u každého uživatele naleznete stejnou ikonku pro zobrazení jeho kompletních aktivit:

A takto vypadá kompletní výpis logu aktivit u jednoho uživatelského účtu:

Doufáme, že jsme vám s touto novou funkcí udělali radost a přejeme vám, ať jí musíte využívat na případné dohledání problémů a řešení sporů co nejméně. Chcete sledovat i další jiné položky v administraci, které jsou pro vás důležité? Napište nám. Děkujeme a těšíme se na vaše komentáře.

 

 

Může vás zajímat

SafePower: Bezpečnost a výkon bez kompromisů.
WEBAREAL
0 shares271 views
WEBAREAL
0 shares271 views

SafePower: Bezpečnost a výkon bez kompromisů.

bohemiasoft - Říj 27, 2025

Každá e-shopová platforma - včetně Webarealu - z podstaty svého technického řešení je určitým kompromisem co se týká sdíleného serveru,…

Webareal Pay – nejvýhodnější platební brána spuštěna
WEBAREAL
0 shares711 views
WEBAREAL
0 shares711 views

Webareal Pay – nejvýhodnější platební brána spuštěna

bohemiasoft - Říj 24, 2025

Připravili jsme pro vaše eshopy novou platební bránu, která nabízí bezkonkurenční výhody, je plně integrována do administrace vašich eshopů a…

Přejděte na novou šablonu. Pomůžeme vám.
WEBAREAL
0 shares2050 views
WEBAREAL
0 shares2050 views

Přejděte na novou šablonu. Pomůžeme vám.

bohemiasoft - Říj 13, 2025

Jste už u Webarealu nějaký ten pátek? Připravte svůj eshop na vánoční provoz!  Šablony nové generace TITANIUM, PLATINUM A URANIUM…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Listopad 2025
Po Út St Čt So Ne
« Říj    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930