Logování aktivit uživatelů v administraci

Lis 09, 2017
2526 Zobrazeno

Již nějaký čas můžete vytvářet více uživatelů, s různými právy pro přistup do administrace vašich eshopů. S tím souvisí i nutnost mít nástroj, pomocí kterého můžete provádět kontrolu aktivit těchto uživatelů. Jak zjistit kdo a kdy špatně upravil cenu produktu, kde neoprávněně přidělil vysokou slevu registrovaným uživatelů, kdy a kým byla vyřízena konkrétní objednávka… S tím vším vám pomůže náš nový logovací systém.

Co se loguje?
– kdo a kdy upravil nebo smazal objednávku
– kdo a kdy přidal, upravil nebo smazal produkt
– kdo a kdy přidal, upravil nebo smazal variantu produktu
– kdo a kdy přidal, upravil nebo smazal registrovaného uživatele

Kde log těchto aktivit naleznete?
V sekci Objednávky, Produkty, Varianty produktů a Přehled registrovaných uživatelů u každé položky naleznete novou ikonku s popiskem „Zobrazit aktivity s touto položkou“. Takto to například nyní vypadá v sekci Produkty:

Stejnou ikonku naleznete i ve všech ostatních sledovaných položek. Po kliknutí na tuto ikonku, je zobrazen obsah logu, který se postupně plnění všemi provedenými zásahy s předmětným produktem. A takto vlastní log aktivit vypadá:

První sloupeček „Sekce“ může nabývat hodnot „customer, order, variant, product“. Hodnota „customer“ znamená aktivitu u zaregistrovaných uživatelů, hodnota „order“ značí změny provedené u produktů, „variant“ je symbol pro aktivitu u variant produtků a poslední hodnota „product“ značí provedené změny v produktech.

Druhý sloupeček „Akce“ můžete zobrazovat hodnoty „UPDATE“, která symbolizuje aktivity, týkající se provedených úprav dané položky. Hodnota „ADD“ značí přidání nové položky a nakonec hodnota „DELETE“ označuje položku, kterou uživatel smazal.

Třetí sloupeček „Identifikace“ označuje název předmětné položky, stejně tak další sloupeček „ID položky“ zobrazuje unikátní číslo položky pro usnadnění identifikace.

Pátý sloupeček „Uživatel“ zobrazuje přihlašovací email uživatele, který změny provedl a poslední sloupeček „Zaznamenáno“ zaznamenává datum a čas, kdy ke změně došlo.

Tímto způsobem můžete průběžně kontrolovat aktivity, které se v administraci vašeho eshopu udály u sledovaných položek. Zároveň, lze ale také zobrazit historii jednotlivých uživatelských účtů (historie obsahuje záznamy za posledních 6 měsíců). Tuto možnost naleznete v administraci v sekci Nastavení / Správa uživatelů, kde opět u každého uživatele naleznete stejnou ikonku pro zobrazení jeho kompletních aktivit:

A takto vypadá kompletní výpis logu aktivit u jednoho uživatelského účtu:

Doufáme, že jsme vám s touto novou funkcí udělali radost a přejeme vám, ať jí musíte využívat na případné dohledání problémů a řešení sporů co nejméně. Chcete sledovat i další jiné položky v administraci, které jsou pro vás důležité? Napište nám. Děkujeme a těšíme se na vaše komentáře.

 

 

Může vás zajímat

Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal
WEBAREAL
0 shares148 views
WEBAREAL
0 shares148 views

Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal

bohemiasoft - Říj 15, 2024

Vážení uživatelé Webareal, rádi bychom vás pozvali na speciální webinář, který se uskuteční 31. října v 15.00, a během kterého vám…

Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě
WEBAREAL
0 shares142 views
WEBAREAL
0 shares142 views

Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě

bohemiasoft - Říj 10, 2024

Za týden, 17.10.2024 se v Bratislavě uskuteční E-commerce day a my budeme u toho! Přijďte navštívit náš Webareal stánek a…

Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne
WEBAREAL
0 shares41 views
WEBAREAL
0 shares41 views

Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne

bohemiasoft - Říj 10, 2024

Link building, tedy získávání zpětných odkazů, je stále jednou z nejdůležitějších SEO strategií, která dokáže výrazně ovlivnit viditelnost webových stránek…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Říjen 2024
Po Út St Čt So Ne
« Zář    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031