Velice vám děkujeme, že se s takovým zájmem zapojujete do hlasování o nových funkcích. Vítěznou funkcí se stala s 359 hlasy funkce „Automatické označení produktů jako „novinka“ na Vámi stanovený čas.„ Na druhém místě se umístila funkce „Možnost úpravy emailu, který obdrží zákazník po registraci do zákaznické sekce“ se 192 hlasy. Vzhledem k tomu, že tato funkce skončila již potřetí na 2. místě, rozhodli jsme se, že i tuto funkci pro vás naprogramujeme. Okamžitě se do vývoje obou funkce pouštíme a už se těšíme, že vám s jejich nasazením uděláme radost.
Zároveň spouštíme novou anketu, ve které můžete již nyní hlasovat v administraci. Opět můžete vybírat mezi 4 funkcemi, které nám navrhli přímo naši zákazníci. Tyto 4 funkce jsou:
- Možnost založit kategorie produktů podle štítků (akce, doprava zdarma, zboží v akci, novinka apod.)
- Rozšíření statistik o dnešní zisk tak, aby bylo možné dle něj filtrovat (stejné jako je to nyní u obratu)
- Přidat obrázek podkategoriím a v případě, že bude přidán, tento obrázek bude zobrazen na stránce jako grafické podmenu
- Nastavení vlastního řazení produktů na úvodní straně
Děkujeme všem za hlasování v naší další anketě, která nám pomáhá určit směr vývoje podle přání našich zákazníků.
Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP s pokladním systémem a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Dropshipping – to je eshop bez investic a bez rizika.
Kasareal.cz – EET pokladní systém.
Shopareal.cz – eshop na jakémkoliv vašem webu.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody
Může vás zajímat

Nová funkce: Dárek k objednávce a produktu
bohemiasoft - Kvě 30, 2025Radost, překvapení a motivace k nákupu – přesně to v e-commerce světě dokáže vyvolat dobře zvolený dárek. A protože chceme,…

Cross-selling a up-selling: Jak efektivně zvyšovat průměrnou hodnotu objednávky
Pavel Bechyně - Kvě 23, 2025V oblasti výkonnostního marketingu i e-commerce je jedním z klíčových cílů zvyšování průměrné hodnoty objednávky (Average Order Value, AOV). Kromě…

Nový doplněk: GO-BALÍK
bohemiasoft - Kvě 20, 2025Nový doplněk: GO-BALÍK – zjednodušte expedici objednávek zdarma a snižte cenu přepravy Provozujete e-shop na platformě Webareal? Představujeme vám nový…