20 důvodů proč přejít na šablonu Titanium

Říj 22, 2021
1583 Zobrazeno

Jistě je i cílem vašeho eshopu získat co nejvíce objednávek, co nejvíce zákazníků a tedy i dosažení co největšího zisku. Zcela pochopitelně. Nabízíme vám jednu z rychlých možností, jak tomu můžete pomoci.

Dopřejte vašeho eshopu šablonu TITANIUM a získejte více objednávek!

Stará známá obchodnická poučka praví, že „Obal prodává“. A ano je to tak a Titanium bude vašemu eshopu slušet. Šablona Titanium ale není jen krásná na první pohled, ale obsahuje několik zajímavých funkcí, které by vám měli pomoci k vyššímu počtu objednávek. Pojďme se na výčet těchto vylepšení podrobně podívat.

[su_button url=“http://www.webareal.cz/titanium“ target=“blank“ style=“stroked“ size=“8″ center=“yes“ radius=“round“ icon=“icon: external-link“]Zobrazit šablonu TITANIUM[/su_button]

Proč byste měli tuto šablonu chtít?

Šablona Titanium je první z řady nových, revolučních šablon systému Webareal. Přináší nové funkce, které starší šablony nemají a do budoucna nově vyvíjené moduly budou dostupné a odladěné především pro tuto novou řadu šablon.

1. UX design

Největší důraz jsme při návrhu nové šablony kladli na UX design celé šablony. Přizvali jsme k tvorbě šablony několik UX odborníků, kteří nám pomohli s celkovým návrhem a ergonomií ovládání šablony, vyladili jsme s nimi celý objednávkový proces a další jednotlivé části šablony tak, aby šablona Titanium byla na českém trhu skutečně kvalitní volbou pro úspěšné eshopy.

2. Dokonalá responzivita

V dnešní době již většina internetových objednávek vzniká přes mobilní telefon nebo jiné přenosné zařízení. Uplatnili jsme princip „Mobile First“ což je způsob navrhování uživatelského rozhraní, který přednostňuje rozvržení šablony navržené přímo pro mobilní zařízení a teprve poté se optimalizuje pro desktopovou verzi webu.

Dosáhli jsme tak toho, že například produkty jsou vždy ideálně zobrazeny přes celou šířku mobilu a uživatelé si tak mohou lépe prohlédnou produkty, které je zajímají.

3. Přehledné horizontální menu

Šablona Titanium obsahuje horizontální menu, které je vhodné jak pro několika položkové menu, tak i pro menu s rozsáhlou strukturou a velkým počtem kategorií a podkategorií. Myslíme si, že se nám povedlo dosáhnout velmi příjemného ovládání a uspořádání všech úrovní menu tak, aby bylo použitelné v různě velkých eshopech. Navíc je možné u kategorií nahrát obrázek, který dobře poslouží pro rychlou orientaci zákazníka.

 

4. Kontakty v košíku

Zobrazené kontakty v objednávkovém procesu mohou pomoci váhajícím zákazníkům s rozhodnutím, zda si skutečně zvolený produkt nakonec objednají nebo ne. Na místě kde se nejčastěji rozhodují, zda objednávku dokončí nebo ne, najdou tak zákazníci kontakty, které mohou jednak přispět k větší důvěryhodnosti vašeho eshopu nebo jako skutečný kontakt pro získání doplňujících informací o prováděné objednávce.

 

5. Vylepšené vyhledávání

Fulltextové hledání doznalo vylepšené zobrazení – a to jak v rychlém hledacím dialogu (který byl rozdělen vertikálně na produkty a kategorie), tak i v kompletním výpisu všech dohledaných výsledků.

 

6. Nové produktové boxy

Přeskupili jsme celou strukturu produktových boxů, nově můžete přímo z boxu přidávat do košíku více kusů najednou, nové podoby doznaly i štítky a hvězdičkové hodnocení produktů. Dominujícím prvkem a barvou celého boxu je nyní nákupní tlačítko „Koupit“, které tak uživatele „vyzývá“ k provedení nákupního případu.

 

7. Přehlednější detail produktu

Velkou práci jsme si dali ve všech rozlišeních s přeskládáním a zpřehledněním detailu produktu. Víme, že tyto detailní informace rozhodují o tom, zda se z návštěvníka vašeho eshopu stane nakupující. A o to tady jde.

Jednotlivé obrázky pruduktů je možné zobrazovat klikáním na šipky vlevo/vpravo nebo ještě jednodušeji pomocí myši nebo prstu mezi sebou posunovat. Což jistě oceníte především na mobilu. V detailu produktu je celá řada dalších vylepšení, které si ale sami nejlépe vyzkoušíte na skutečné živé ukázce šablony.

 

8. Pop-up okno pro vložení produktu do košíku a upsell produkty

Po kliknutí na tlačítko „Koupit“ vyskočí pop-up okno se zvoleným produktem, odkud je následně možné přesunout se buď do košíku nebo pokračovat v nákupu. Pokud k produktům přidáte související produkty, budou tyto zobrazeny pod objednávaným produktem. A nakupující si tak mohou dokoupit produkty, které s nákupem korespondují. Opět tedy další šance na větší hodnotu celkové objednávky.

 

9. Přehledný objednávkový proces

Celý objednávkový proces je složen ze 4 kroků. V jakém kroku se aktuálně nachází a co ještě chybí do dokončení objednávky vždy vidí v horní horizontální liště. Ve všech krocích tak zákazník vždy přehledně vidí, co si objednal, kontaktní údaje na podporu eshopu a není ničím odváděn a rozptylován od jeho cíle – dokončení objednávky.

10. Rekapitulace objednávky

Ve třetím kroku objednacího procesu jsou nově přehledně zobrazeny dodací a fakturační údaje a souhrn prováděné objednávky. Zákazník se tak může ujistit, že všechny údaje zadal správně a i objednávané zboží je přesně to, co si objednat chtěl. Vše ve velmi minimalistickém grafickém rozvržení, opět podřízeno co nejlepšímu úspěchu pro dokončení objednávky zákazníkem.

 

11. Provázanost poštovného a dopravy

Graficky jsme lépe zvýraznili závislost způsobů platby na zvoleném druhu doručení. Varianty platby, které nejsou dostupné, jsou po volbě doručení deaktivovány.

 

12. WebP obrázky pro zrychlení

Používáním formát .WebP zmenšíte až o 1/3 datovou velikosti obrázků a zrychlíte tak načítání vašeho eshopu. Více podrobných informací o této skvělé možnosti najdete v samostatném článku.

13. Horizontální karusel

Při procházením eshopu na mobilu není nic protivnějšího než dlouhatánská stránka a nekonečné rolování. Mnohdy to až může zcela odradit od dalšího průzkumu eshopu. Protože jsme si tohoto problému vědomi, připravili jsme na několika místech možnost horizontálního posouvání produktů (rychlé scrolování zleva doprava prstem na mobilu). Toto aktraktivní vylepšení naleznete například na úvodní stránce v sekce Novinky, Nejprodávanější, Akční produkty nebo v detailu produktu u souvisejících produktů a galerie obrázků.

14. Moderní patička a políčko pro sběr newsletterů

Pruh pro sběr newsletterů i patička jsou nyní graficky vyváženější a přehlednější. I v současné době se vyplatí udržovat s vašimi zákazníky pravidelný emailový kontakt. Vyplatí se to, protože náklady na získání nového nakupujícího mnohonásobně převyšují náklady na udržení zákazníka již existujícího.

 

15. Štítky, hodnocení a energetické štítky

Upoutejte návštěvníka eshopu. Přidejte k produktu vlastní štítky, informaci o výši slevy, v případě prodeje elektro zboží můžete také přidat energetický štítek.

Jen si porovnejte, který produkt by vás na prvrní rychlý pohled spíše upoutal – ten vlevo nebo vpravo?

 

16. Cookies lišta a vstupní potvrzovací formulář

Na většině ostatních šablon máme totožný proužek s informací o souborech cookies. Grafici se vytáhli a vytvořili něco přijatelného, co nehyzdí šablonu. Ale jde o dočasné řešení, od příštího roku zřejmě budou pravidla pro cookies lišty opět jiná.

Obdobného redesignu se dočkal i formulář, který se zobrazí při prvním vstupu na stránky, kde například musíte potvrdit, že je vám 18 let.

 

17. Dopočet do dopravy zdarma

Jako dobrý argument pro navýšení objednávky bývá nastavená minimální částka, od které zákazník neplatí dopravné. Zvýraznili jsme tento prvek v košíku a po získání dopravy zdarma je navíc zákazník i odměněn drobným „oslavným“ grafickým efektem 🙂

18. Plovoucí nákupní košík

Jak v desktopové verzi tak i v mobilním rozlišení je odkaz na košík stále k dispozici v pravém horním rohu. A zákazník tak má vždy rychlou možnost, jak dokončit objednávku.

 

19. Blog

Naprosto nové grafické podoby doznal také blog. Nyní je mnohem přehlednější a plně využitelný pro zlepšení SEO vašeho eshopu.

 

20. Cena, rozšiřitelnost a budoucnost

Šablona Titanium je sedmou šablonou ze skupiny Profi šablon. Zároveň je ale první vlaštovkou z nové řady revolučních šablon. Brzy budou následovat šablony další s podobnou strukturou a designem. První na řadě bude šablona s levým vertikálním menu.

Šablona Titanium je bez příplatku dostupná v tarifech Profi a Exclusive. Nyní vám již tedy nic nebrání v tom, abyste novou šablonu nasadili na váš stávající eshop.

[su_heading]TIP: Pokud byste si na nasazení šablony snad netroufali nebo si chtěli ušetřit čas, napište nám a my provedeme implementaci šablony do vašeho eshopu včetně grafické úpravy dle vašich požadavků. [/su_heading]

 

 

 

Může vás zajímat

Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka
WEBAREAL
0 shares34 views
WEBAREAL
0 shares34 views

Ako ovplyvňuje influencer marketing nákupné rozhodovanie zákazníka

bohemiasoft - Čvc 25, 2024

Influencer marketing sa stal neoddeliteľnou súčasťou moderného marketingového mixu. Vďaka tomuto prístupu môže značka využívať vplyv a dosah jednotlivcov na…

Srovnáme.cz: Vaše cesta k novým objednávkám
WEBAREAL
0 shares110 views
WEBAREAL
0 shares110 views

Srovnáme.cz: Vaše cesta k novým objednávkám

bohemiasoft - Čvc 22, 2024

Jak vám může Srovnáme.cz pomoci k novým objednávkám a co vlastně tento cenový srovnávač umí pro spolupracující eshopaře udělat? Na…

S novými tarify Comgate má každý obchodník sazbu pod 1 % bez ohledu na platební metodu
WEBAREAL
0 shares417 views
WEBAREAL
0 shares417 views

S novými tarify Comgate má každý obchodník sazbu pod 1 % bez ohledu na platební metodu

bohemiasoft - Čvn 19, 2024

Comgate představuje nové tarify. Poskytovatel platebních bran a terminálů doporučuje většině obchodníků tarif Easy, který má jednu sazbu 0,98 %…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Červenec 2024
Po Út St Čt So Ne
« Čvn    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031