Váš příběh: Hladovejpes.cz přináší kvalitní krmivo pro vaše mazlíčky

Kvě 13, 2021
733 Zobrazeno

Přinášíme vám rozhovor se začínajícím majitelem eshopu Hladovejpes.cz, který se rozhodl navzdory Covidu začít s podnikáním a otevřel si u nás svůj první internetový obchod v životě. Jde o eshop zaměřující se prioritně na kanadská krmiva značky ACANA a ORIJEN. Přečtěte si jeho příběh:

Richarde, Vy jste se po dlouhé době, kdy jste se věnoval obchodování po celém světě, jako obchodní zástupce kanadské společnosti, rozhodl v Českých Budějovicích otevřít novou kamennou prodejnu a zároveň začal provozovat i vlastní eshop. Proč právě teď? A proč i přes složitou „dobu covidovou“?

Samotné otevření prodejny provázelo dilema, zdali celý prostor třeba nepronajmout. S útlumem, který přinesl covid do podnikání, by to mohl být běh na dlouhou trať, a tak jsem se rozhodl zariskovat a jít do vlastního podniku. Doba covidová odhalila posun a možnosti online nákupů a je možné říci, že kdo není dnes ve virtuálním prostoru obchodu se spotřebním zbožím, ten jako by nebyl. Proto bylo následné založení eshopu logickým krokem.

K obchodování v kamenné prodejně se určitě ještě vrátíme v nějakém našem příštím rozhovoru, ale mě nyní zajímá eshop na naší platformě Webareal.cz. Jak jste se popral s administrací, dovolím si říct, jako laik, který používá počítač jen jako běžný uživatel?

Samozřejmě, že první seznámení s online prostředím ve mě vyvolalo paniku. Postupem času ale člověk přijde na to, že je platforma Webarealu vybudována logicky a pokud už má někdo zkušenosti s jinými programy, třeba obchodními či výrobními, začne se poměrně brzy orientovat. Nicméně nebudu zastírat, že jsem využil i pomoc technické podpory, protože jemné nuance a detaily jako laik prostě zvládnout nemohu. Nyní si už sám dokážu obsluhovat změny cen, aktualizaci bannerů, administraci objednávek a podobně.

Rozhodování o založení eshopu mělo určitě nějaký vývoj, ale sortiment jste měl jasný? Představte nám Váši hlavní složku obchodování.

Eshop se úzce zaměřuje na kvalitní kanadské psí a kočičí krmivo značky Acana a Orijen. Dalšími výrobky sloužící jako sekundární prodej jsou pak doplňky pro domácí mazlíčky. Výhodou je veliká znalost výrobků a zároveň i možnost výživového poradenství, na které mám zkušenosti i vzdělání. Zákazníkovi dokážu poradit, rozklíčovat složení současného krmiva a doporučit vhodnou řadu z našich výrobků.

Produkty Vašeho eshopu tedy velmi dobře znáte, měl jste i přístup k materiálům, myslím tím fotografie produktů? Jejich popis Vám je asi blízký, ale přesto, jak dlouho Vám trvala samotná realizace eshopu a jeho spuštění na vlastní doméně www.hladovejpes.cz ?

Myslím, že právě přístup ke zdrojovým materiálům byl velmi důležitý, protože pomocí feedů jsme dostali základní portfolio výrobků se všemi fotografiemi a informacemi. To zkrátilo zadávání, případně fotografování a následné natažení všech informací. I s registraci a dalším čekáním na schválení platební brány a registrace u dopravců bych řekl, že celý proces trval asi 3 týdny, ale určitě by se to dalo zkrátit intenzivnější prací.

Plánujete nějaké akce pro své zákazníky – nebo lépe – pro jejich „páníčky“?

Celý květen se v banneru objevuje promo kód s 5 % slevou a podobné akce se budou určitě opakovat. Registrovaní zákazníci mají slevu samozřejmou.

Jak už jsem napsala, kamenná prodejna už je otevřena mohou Vás tam českobudějovičtí zákazníci najít už nyní a kde vlastně je?

Firma vlastní prostory na sídlišti Máj, v ulici Dr. Bureše 15 hned vedle lékárny a domu praktických lékařů. Prodejna je vlastně vzorkovnou, lze zde pohodlně zaparkovat, posadit se na sofu a nechat si vysvětlit všechny výhody značek Acana a Orijen, zatímco mazlíček dostane nějaký ten pamlsek.

Já o Vás vím, že jste se zabýval obchodováním po celém světě a máte k obchodování výborné jazykové dispozice, plánujete eshop rozšířit i o další jazykové mutace?

Vzhledem k blízkosti hranic by byla německá mutace zajímavou alternativou, kterou bychom mohli v budoucnu prozkoumat. Ze zkušenosti vím, že mnoho českých eshopů působí i v jiných evropských státech, využívají tam místní služby a dopravce a ve finále tak šetří čas a peníze za pohyb balíků po Evropě.

Tak se budu těšit na další spolupráci, jak po stránce pracovní, tak i jako ostatní páníčci hladových psů, po stránce obchodní.

 

 

Může vás zajímat

Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal
WEBAREAL
0 shares312 views
WEBAREAL
0 shares312 views

Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal

bohemiasoft - Říj 15, 2024

Vážení uživatelé Webareal, rádi bychom vás pozvali na speciální webinář, který se uskuteční 31. října v 15.00, a během kterého vám…

Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě
WEBAREAL
0 shares223 views
WEBAREAL
0 shares223 views

Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě

bohemiasoft - Říj 10, 2024

Za týden, 17.10.2024 se v Bratislavě uskuteční E-commerce day a my budeme u toho! Přijďte navštívit náš Webareal stánek a…

Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne
WEBAREAL
0 shares142 views
WEBAREAL
0 shares142 views

Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne

bohemiasoft - Říj 10, 2024

Link building, tedy získávání zpětných odkazů, je stále jednou z nejdůležitějších SEO strategií, která dokáže výrazně ovlivnit viditelnost webových stránek…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Listopad 2024
Po Út St Čt So Ne
« Říj    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930