V některých případech se nám může hodit možnost stornovat objednávku nebo pouze její část. V tomto návodu si ukážeme novou funkci, kterou nyní máte dostupnou ve vašich administracích.
Můžete se podívat na video návod nebo si přečíst textový návod.
Video návod
Textový návod
Pokud chceme stornovat objednávku, tak nejdříve půjdeme do přehledu objednávek v sekci E-shop -> podsekce Objednávky -> možnost Objednávky.
Zde u zvolené objednávky, kterou chceme stornovat, klikneme na ikonu pluska a zvolíme možnost Storno. To je znázorněné touto ikonkou
Pokud na ikonku klikneme, tak se nám vytvoří nová objednávka se stejným obsahem produktů a se zápornou částkou.
Tuto storno objednávku si můžeme kdykoli otevřít pomocí ikonky tužky.
Můžeme např. změnit počet vystornovaných produktů nebo si jinak objednávku upravit. Pokud původně bylo v objednávce mínus 5 produktů, tak můžeme tuto hodnotu změnit např. na mínus 2 produkty. Podle toho, jakou variantu skladu využíváme, tak pokud zadáváme počet kusů k produktům, tak se produkty zpět připočítají na sklad.
Cena objednávky se přepočítá. V našem případě z mínus 1.000 Kč na mínus 4.00 Kč.
Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP s pokladním systémem a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Dropshipping – to je eshop bez investic a bez rizika.
Kasareal.cz – EET pokladní systém.
Shopareal.cz – eshop na jakémkoliv vašem webu.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody
Může vás zajímat

Připravujeme – cenové hladiny, dárek k objednávce, množstevní slevy
bohemiasoft - Bře 28, 2025Pokračujeme v přípravě nových funkcí do Webarealu. Nyní došlo i na dlouhodobě nejžádanější a nejočkávanější funkce. Pojďme se nyní společně…

Navštivte nás na konferenci E-commerce day v Bratislavě
bohemiasoft - Bře 28, 2025E-commerce day ve čtvrtek 3. dubna 2025: Jak z e-shopu vybudovat silnou značku? Nestihli jste nás v Brně nebo jste…

Nová funkce: Automatický přepočet měrných jednotek
bohemiasoft - Bře 18, 2025Přesné a jasné zobrazování cen je klíčové nejen pro budování důvěry zákazníků, ale i pro splnění legislativních požadavků. Proto zavádíme…
Žiadny prevrat v novinkách. Je to vlastne iba z pôvodného „opakovať objednávku“, len to vygeneruje v záporných hodnotách. To iste sme robili aj do teraz, len sme museli zadať pred hodnoty znamienko mínus. Keby to aspoň pri vygenerovaní dokladu vygenerovalo aj to,ku akému dokladu patrí daný doklad „STORNO“, a na miesto názvu generovaného dokladu by bol DOBROPIS a nie ako teraz faktúra. Ani odlíšenie čísiel „dobropisov“, či vlastne storna a faktúr, by nebolo na zahodenie. Pre nás, teda žiadna novinka.
Dobrý den,
referenční číslo původního dokladu do storna dokladů ještě přidáme, stejně tak možnost nastavit název storno dokladu.
V pôvodnej administrácii to nie je, iba v novej. Pre tych co pouzivaju povodnu administraciu sa nic nevylepsilo. Novu administraciu nepouzivam, lebo na nu nie som zvyknuty a je pomalsia. Takze 🙁
Dobrý den,
nové funkce přidáváme už jen do nové administrace. Rychlost se již podařilo zvýšit. Věříme, že si i na novou administraci zvyknete. Je na mnohem vyšší úrovni než původní administrace a máme zpětnou vazbu od zákazníků, že po pár dnech užívání se s novou administrací pracuje mnohem lépe než s původní. Doufáme, že i Vám se nová administrace osvědčí.
No když jsme u té nové administrace, tak já se nemůžu do ní příhlásit déle než týden a podpora do teď nic nevyřešila. Mě osobné nechybí, protože ta stará je přehlednější a rychlejší ale v té nové mám nastavenou notifikaci a jaksi bych ji rád zaktualizoval a vono nic no, tož tak asi…….
Dobrý den,
podobný problém opravdu u nikoho neevidujeme, většina zákazníků již běžně pracuje v administraci nové. Přihlašovací údaje jsou stejné jak do administrace původní tak nové.
Když se přihlásíte do staré administrace, přejdete třeba do sekce objednávky http://www.webareal.cz/admin/script.php?vol=eshop4&svol=2 a potom přepíšete adresu v adresním řádku prohlížeče na http://www.webareal.cz/admin2/script.php?vol=eshop4&svol=2 (jen místo admin změníte na admin2), tak se do nové administrace dostanete ? Pokud ano, musí být problém opravdu jen ve vašem přihlašování do administrace.
Tak problém vyřešen, zakopaný pes byl v zeerat, kde jsem odhlásil svůj eshop ale propojení s webareal zůstalo a to způsobovalo nemožnost se přihlásit do nové administrace.
Děkujeme za informaci.
Tak s týmto súhlasím. stará prehľadnejšia a omnoho rýchlejšia. kopu tabuliek ktoré sú nedotiahnuté do konca, no pracuje sa na tom. a to najhoršie že mne sa v nej vôbec nerobí dobre, je pomalšia a taká nepríjemná na pohlaď. neviem ale môj názor je že to nebol správny krok a to že je responzívna? kolko ludí spravuje na telefóne, alebo tablete svoj eshop? ak niečo potrebujem kuknut cez telefon idem cez starý lebo nový mi načíta asi o hodinu. ocenil by som tu minusku ak by tvorila hneď aj dobropis a hlavne na dobropis zvlášť nastaviteľný číselný rad.
Dobrý den, jistě záleží na preferencích a také trochu zvyku.
Rychlost – ano, souhlas, na rychlost administrace se chceme prioritně ještě v březnu zaměřit. To určitě.
Jen k té práci s administrací, responzivita je jednoduše nutností – přes 25% přístupů do administrace je z tabletů nebo z mobilů a toto číslo stále roste. Podle našeho názoru to je jasný trend.
Ale pokud vám vyhovuje současná administrace, je to jen vaše rozhodnutí, neplánujeme původní administraci v dohledné době vůbec rušit.
Uzitocne, dakujeme za vsetky nove funkcie 🙂
Děkujeme, jsme velice rádi, že se Vám nové funkce líbí 🙂