Přidali jsme novou možnost, kdy můžete ke způsobům dopravy a způsobům platby přidávat upřesňující popisky.

 

Popisky můžeme zadat v zelené sekci E-shop, políčko Poštovné, záložky ZPŮSOB DOPRAVY a ZPŮSOB PLATBY.

ScreenShot001

Pokud se podíváme do záložky Způsob dopravy, tak můžeme vidět, že u každého způsobu se nachází následující ikona (viz. obrázek).

ScreenShot002

Přes tuto ikonu můžeme přidat popisek k danému způsobu dopravy. Pokud na ikonu klikneme, tak se objeví následující možnost pro zadání textu.

V této nabídce nahoře uvidíme název způsobu dopravy (pokud by byl název dlouhý, tak bude zobrazena jen jeho část). Níže můžeme do bílého pole zadávat text popisku. Následně stačí jen dole kliknout na políčko Uložit.

ScreenShot003

Po uložení se ikona vedle daného způsobu dopravy změní, aby bylo dobře viditelné, u kterého způsobu dopravy je již popisek zadaný a kde ještě ne.

ScreenShot004

Princip zadávání popisků je stejný u Způsobů dopravy, které jsou již přednastavené i u těch, které si zákazníci přidávají v administraci sami. Stejným způsobem fungují ikonky i v záložce Způsob platby.

Na e-shopu se popisky zobrazí v Košíku, kde se u každého způsobu dopravy (nebo platby), který popise má zadaný, budou zobrazovat ikony „otazníčků“.

ScreenShot005

Pokud na tuto ikonu zákazník klikne, tak se zobrazí popis, který jsme výše zadali v administraci.

ScreenShot006

 

 

 

Může vás zajímat

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko
WEBAREAL
0 shares120 views
WEBAREAL
0 shares120 views

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko

bohemiasoft - Dub 28, 2025

Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na…

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům
Uncategorized
0 shares179 views
Uncategorized
0 shares179 views

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům

Pavel Bechyně - Dub 24, 2025

E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro budování vztahů se zákazníky a zvyšování prodejů v e-shopu. V době, kdy…

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
WEBAREAL
0 shares150 views
WEBAREAL
0 shares150 views

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?

Pavel Bechyně - Dub 16, 2025

Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Květen 2025
Po Út St Čt So Ne
« Dub    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031