Rozhovor: Martin Baroš (Kouzelný Sklad) – Dostupnosti pro e-shopy

Pomocí Kouzelného Skladu dokážete sami a snadno zpracovat informace o dostupnosti produktů. Za 5 minut napojíte nový dodavatelský feed. Sami si napárujete relevantní data, která souvisí s dostupností produktu – zvládne pracovat s formáty XML, CSV, XLSX, načte si data z internetu FTP, ERP systému nebo API. A je toho ale mnohem více…

Kouzelný Sklad můžete integrovat i do svého eshopu od Webarealu! Popovídali jsme si o této skvělé službě s Martinem Barošem, probrali jsme proč Kouzelný Sklad vznikl a s čím vám pomůže. 

Martine, jaké jsou podle vás největší přínosy Kouzelného skladu z pohledu majitele internetového obchodu a kolik práce mu ušetří? 

V pár slovech je správný datum dostupnosti u produktu a ušetřené až dny práce za měsíc.

K tomu přidejte zbavení se negativních komentářů na srovnávačích za to, že zboží dorazilo po slíbeném termínu a související zvýšení loajality zákazníků. Nad tím už se vyplatí se zamyslet.

Proč by měl eshopař věnovat pozornost Kouzelnému Skladu? Nevystačí vlastně s napojením svého eshopu na firemní ERP systém? 

V okamžiku, kdy má eshop více dodavatelů a neprodává jen zboží skladem musí řešit, že dostupnost zboží ovlivňují:

  • dny kdy dodavatelé neexpedují, které se u každého dodavatele liší – v Polsku mají jindy státní svátky než v Anglii, navíc každý má jinak inventury a dovolené
  • různé termíny dodání – z Brna jede zboží jinak dlouho než z Amsterdamu a někdy jezdí kamion k 10. a 20. v měsíci s nutností objednat 3 dny před odjezdem, aby se stihlo zboží vyexpedovat
  • oznámení od dodavatele, že konkrétní zboží je nedostupné, ale tato informace se nepromítne v datech, které dodavatel posílá
  • zdržení zboží z důvodů problémů transportu na cestě

Typicky je potřeba u každého dodavatele definovat vlastní pravidla pro výpočet dostupnosti a tam už je potřeba sáhnout k sofistikovanějšímu nástroji jako je Kouzelný Sklad.

Máte na českém (nebo slovenském) e-commerce trhu nějakou přímou konkurenci? V čem je Kouzelný Sklad lepší proti konkurenci?

Za konkurenci můžeme považovat služby jako Napojse nebo Datadepo, které poskytují komplexní službu pro správu produktových dat a umí základní dostupnosti také řešit.

Tím, že se Kouzelný Sklad zaměřuje hlavně na dostupnosti, máme prostor je řešit do výrazně většího detailu. Řada našich zákazníků tak využívá některou ze zmíněných služeb i nás paralelně. Často se stává, že tak, jak eshop roste vznikne i potřeba potřeba využívat Kouzelný Sklad z důvodu komplexnějších požadavků.

Jak a kdy vlastně Kouzelný Sklad vznikl, co bylo impulsem pro jeho vytvoření? 

Důvodem proč Kouzelný Sklad vznikl, byla reálná potřeba většího eshopu, kterému pouhé napojení ERP systému dlouhodobě nedostačovalo a nepřesnost dostupností způsobovala už zmiňované problémy. Do té doby řešil potřebu správně upravovat dostupnosti interním vývojem s programátorem a narážel na velkou finanční náročnost, chybovost a nízkou flexibilitu.

Jakou funkčnost byste ve vašem nástroji vyzdvihl a máte nějaký užitečný tip na “skrytou” funkci?

Zákazníci si chválí “expediční kalendář”, což je kalendář dnů pro každého dodavatele, kde můžete jednoduše vybrat dny, kdy dodavatel expeduje např. tak, že odznačíte víkendy a německé státní svátky na pár kliků.

Jako takovou skrytou funkci bych vyzvedl Výrobní dostupnosti – což je něco co ocení každý eshop, který má dodávky zboží v pravidelných cyklech. V Kouzelném skladu si potom navolí frekvenci dodávek i jejich uzávěrku a zákazník poté přesně vidí, kdy zboží dostane.

Např. zboží, které se vyrábí na objednávku a pravidelně se objednávky uzavírají každý lichý čtvrtek. Po objednání výrobce dodá zboží za měsíc – tyto parametry dohromady významně ovlivňují datum dostupnosti.

A co další novinky, na co se mohou uživatelé Kouzelného Skladu v budoucnu těšit, co připravujete?

Rozhodně zajímavou novinkou je možnost nechat Kouzelný Sklad dopočítat přesný datum a čas doručení kurýrních služeb jako PPL, DPD, vlastní dopravy při převozu zboží na pobočku k osobnímu vyzvednutí.

Na míru umíme nabídnout i řešení, které zobrazí dostupnost i velmi specificky přesně podle potřeb – např. zobrazení ve tvaru “3 ks skladem expedujeme do zítra, 10 ks u dodavatele expedujeme 14.5.”, kde zkombinujeme informaci ze skladu eshopu s informacemi od dodavatele.

Všiml jsem si, že pomáháte eshopům prakticky využívat umělou inteligenci, která je teď nejen v e-commerce velkým tématem. Můžete nám o tom povědět více?

Být majitelem eshopu je obrovská výzva a přemýšleli jsme, jak pomoct s tím, abychom uvolnili eshopařům ruce od úkolů, které nemusí dělat vůbec nebo je alespoň z většiny udělá stoj a oni jen zkontrolují – tím se zabývá projekt Robot Jára.

Párování kategorií na srovnávače/marketplaces, hromadné přepsání textů od dodavatele tak, aby odpovídaly stylu vašeho eshopu a byly unikátní, správné řazení produktů v kategoriích podporující zvýšení obratu – to jsou všechno úmorné aktivity, které už dnes dělat nemusí, umělá inteligence s nimi zvládne pomoci.

[su_note note_color=“#e1e1bb“ radius=“10″]Pokud máte zájem začít používat Kouzelný sklad, můžete si ho velmi snadno nainstalovat  z našeho tržiště doplňků do vašeho eshopu, kliknutím na tlačítko „Přidat do eshopu„. [/su_note]

 

 

Přehlednější tržiště doplňků

Jistě již víte, že své eshopy můžete vylepšit a rozšířit až o 250 doplňků, skrze náš Marketplace – naše tržiště rozšiřujících funkcí. Nyní jsme zapracovali na jeho zpřehlednění.

Především jsme doplňky rozdělili do 7 kategorií:

  • Doprava
  • Platba
  • Produkty
  • Marketing
  • Vzhled
  • Účetní systémy
  • Ostatní

A také jsme přidali fulltextové vyhledání dle názvu doplňku. Vyhledání naleznete v levém sloupečku nad přehledem kategorií doplňků:

Stále připravujeme další doplňky pro vše internetové obchody – ať už formou vlastního vývoje nebo ve spolupráci s externími partnery.  Vše je v různém stavu rozpracovanosti. Jejich seznam si prozatím necháme pro sebe a budeme je postupně pro vás přidávat do Marketplace.

 

 

 

Webinář: Jak prodávat na na Kaufland CZ & SK

Jak už jsme zmínili v minulém článku, blíží se spuštění jednoho z nejsilnějších marketplace v Evropě. Nepropásněte příležitost rozšířit své prodejní kanály o Kaufland marketplace „hned od začátku“.

Jak na to?

Vše potřebné, od registrace přes zalistování produktů až po samotnou logistiku objednávek, se odzvíte 13.4. od 14 hodin na webináři pořádaném Baselinkerem:

https://baselinker.com/cs-CZ/blog/webinar-prodej-na-kaufland-cz-kaufland-sk-kaufland-de-marketplace/

Tak neváhejte a registrujte se zdarma!

Jak propojit Kaufland marketplace s mým Webareal eshopem?

Mimo registrace na marketplace budete ještě potřebovat propojovací Baselinker doplněk, který najdete k instalaci na Webareal marketplace. Ten vás může napojit vedle Kauflandu ještě na další marketplace a rozšířit váš Webareal eshop o stovky dalších funkcí. Všechny podrobnosti na toto téma, případně k dalším možnostem doplňku vám zodpoví přímo zákaznická podpora Baselinkeru.

Za tým Webareal přejeme mnoho nových objednávek!

 

 

Rozhovor: Dalibor Jaroš (CEO, Collabim) – Na trhu neexistuje konkurent Collabimu

Collabim je nejpoužívanější SEO nástroj v Česku. Změří pozice klíčových slov a PPC reklamy a vy tak získáte neustálý přehled o tom, jak si vedete ve vyhledávačích. Zjistíte, jestli dlouhodobě posilujete, nebo stagnujete. Pomocí Collabimu můžete zanalyzovat svůj eshop a objevit tak jeho slabá místa. Chcete přesně vědět, jak si stojí konkurence ve vyhledávačích? Collabim vám tyto informace poskytne – stane se vaším osobním špehem. A je toho mnohem více. 

Collabim můžete mít i vy na svém eshopu od Webarealu! Popovídali jsme si o tomto nástroji s Daliborem Jarošem, CEO Collabimu o tom jak Collabim vznikl a kam se ubírá jeho budoucnost. 

Dalibore, jaké jsou podle vás největší přínosy Collabimu z pohledu majitele internetového obchodu?

Jak já vždy říkám, Collabim potřebujete ze dvou jediných důvodů. Za prvé – buď si SEO chcete dělat sami – a pak potřebujete někoho, kdo vás povede za ruku. Anebo si na to chcete někoho najmout a pak potřebujete mít multimetr – nějaký stroj, nástroj, přístroj, který vám ukáže, jak si vedete a zda-li nakoupená investice směřuje ke zdárnému, či nezdárnému výsledku.

Na trhu existuje více podobných SEO nástrojů. V čem je Collabim lepší proti konkurenci?

Na trhu neexistuje konkurent Collabimu. Collabim je naprosto unikátní v tom, že mimo to, co nabízejí klasické SEO nástroje, nabízí workflow. Nabízí pracovní postup a učí své uživatele dělat SEO, v čemž se v zásadě liší od všech SEO nástrojů na trhu, které já znám.

Jak vlastně Collabim vznikl, co bylo impulsem pro jeho vytvoření? A jak se vám podařilo z něj vybudovat nejpoužívanější SEO nástroj v Česku?

(smích) To vám bohužel nepovím, protože jsem nebyl u jeho vzniku. Já ho pouze vedu a vedu ho od doby 2017, kdy už byl největším a nejpoužívanějším SEO nástrojem v Česku a Slovensku. Od té doby se nám podařilo jenom téměř čtyřikrát zvětšit uživatelskou základnu.

S čím vším eshopaři pomůže a jak složité je jeho používání? Máte nějaký užitečný tip na “skrytou” funkci?

Jeho používání není složité. Problémem je, že většinou nevíte, co v SEO dělat – a když už ano – tak neumíte prioritizovat jednotlivé úkoly. V tom se snažíme vám pomoci v doprovodných školeních a materiálech. A užitečný tip na skrytou funkci? Nevím, jestli je úplně skrytá, ale je poměrně nová – a je to jednoznačně Collabim databáze v rámci průzkumníku klíčových slov, kterou jsme teprve nedávno otevřeli a obsahuje největší sbírku z českých SEO nástrojů hledaných klíčových slovních spojení, která máte okamžitě k dispozici na talíři.

… mají vůbec SEO nástroje s příchodem umělé inteligence budoucnost?

To je zapeklitá otázka. Otázkou je, jestli vůbec v budoucnosti je SEO. A podle toho se bude odvíjet to, co budeme dělat. Ale vždy se budeme snažit být tady pro tu část našich zákazníků, pro které bude dávat smysl starat se o svůj web, neustále ho rozvíjet. Jak svoje podnikání, tak svoji znalost.

A co další novinky, na co se mohou uživatelé Collabimu v budoucnu těšit, co připravujete?

Doufám, že se nám velmi brzy podaří ještě více zpříjemnit a přivést k ní ještě více uživatelů a je to funkce Svatý grál, kterou již léta znáte. Chystáme jeho kompletní předělání. Jo a pak taky možná nový Collabim. Ale o tom zase někdy jindy.

[su_note note_color=“#e1e1bb“ radius=“10″]Pokud máte zájem začít používat Collabim, můžete si ho velmi snadno nainstalovat z úvodní stránky administrace vašeho eshopu, kliknutím na tlačítko „Nainstalovat Collabim“. [/su_note]

 

 

Kaufland Marketplace startuje 12.4.2023 – buďte u toho

Kaufland Global Marketplace zahájí svůj provoz v České republice 12.4.2023 pod doménou Kaufland.cz a vy můžete být s eshopem od Webarealu u toho.

Své produkty můžete prodávat na Kauflandu i vy. Naše eshopy jsou na toto napojení připraveny a stačí si nainstalovat doplněk „Kaufland“ z našeho Marketplace (je součástí integrace od BaseLinker)

Co Vám Kaufland Global Marketplace nabízí?

  • velký dosah: Jen Kaufland.de má měsíčně přístup ke 32 milionům návštěvníkům
  • Nízké provize z prodejů s Kaufland Global Marketplace
  • Vysoké povědomí o značce: 1500 prodejen Kaufland v osmi zemích
  • Multi Marketplace Technology: jedna registrace, přístup na několik marketplaces (DE, SK, CZ)
  • Kanály pro multikanálový marketing (SEO, SEA, srovnávání cen, sociální média, zákaznické prospekty)
  • Osobní podpora pro prodejce v mnoha jazycích
  • Férové a transparentní podmínky
  • Podpora vlastní značky a proklik na webové rozhraní prodejců
  • Žádné smluvní období
  • Nulové poplatky po dobu 6 měsíců (pro první eshopy), zahrnují:
    • 0% provize z prodeje
    • 0 Kč měsíční poplatek
    • Až 30 tisíc Kč na marketing
    • Osobní asistenci

Kompletní informace o propojení s Marketplace Kaufland.cz naleznete na stránkách doplňku Baselinkeru, včetně:

  • Přípravy potřebných dokumentů
  • Připojení na Kaufland markeplace
  • Zalistování produktů, překlady
  • Vyřizování objednávek a fakturace
  • Přeprava zásilek, vratky
  • OSS, LUCID
  • Detailní parametry a údaje o Kaufland Marketplace

 

Jak postupovat při nepřevzetí věci kupujícím

V praxi často trápí eshopaře situace, kdy si zákazník nepřevezme zboží zasílané mu e-shopem. K této situaci může dojít nejen při doručování objednaného zboží, ale i například při zasílání opraveného (nebo vyměněného) zboží po reklamaci. Nepřevzetí zboží může obchodníhovi způsobit náklady například uskladněním zboží u dopravce.

Jak se mohou obchodníci bránit dle zákona?

Doručování zboží na základě kupní smlouvy upravuje v obecné rovině ustanovení § 2159 občanského zákoníku. Je důležité zmínit, že spotřebiteli vzniká povinnost zboží při jeho dodání převzít (ve smluveném termínu pro dodání zboží).  Důsledky porušení této povinnosti upravuje občanský zákoník: „Nepřevezme-li kupující věc … náleží prodávajícímu úplata za uskladnění. Neujednají-li strany její výši, platí za ujednanou výše obvyklá.

Pokud tedy kupující zboží nepřevezme, vzniká prodávajícímu právo na úhradu úplaty za uskladnění zboží v předem smluvené výši. Výši této úplaty za uskladnění je tak možné se spotřebitelem dohodnout kupříkladu v rámci obchodních podmínek (ideálně v rozumné výši).

Právo prodávajícího na úhradu úplaty za uskladnění zboží nemělo zaniknout ani v případě následného odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem. Situace tedy může být pro obchodníky příznivá zejména v těch případech, kdy zboží bylo zákazníkem uhrazeno předem, neboť právo na úplatu za uskladnění by mělo být možné započíst vůči právu spotřebitele na vrácení kupní ceny zboží. Na druhou stranu, pokud je cena zboží hrazena prostřednictvím dobírky, nemá obchodník ve své dispozici finanční prostředky zákazníka (a musel by svou pohledávku případně vymáhat, pokud by nebyla spotřebitelem uhrazena dobrovolně). V každém případě je však alespoň možné existenci takové pohledávky obchodníka (za uskladnění zboží) využít v rámci komunikace s těmi zákazníky, kteří si zboží nepřebírají.

 

Comgate má nové tarify – jsou přehlednější a výhodnější

Tři nové tarify představila společnost Comgate, poskytovatel platebních bran a terminálů. Oproti předchozím sazebníkům jsou ještě jednodušší, přehlednější a výhodnější. Novým zákazníkům je Comgate nabízí již nyní, pro stávající uživatele budou platit od 1. června, případně na vlastní žádost dříve.

Zásadní novinkou u tarifů Comgate je to, že poskytují klientům svobodu volby – každý si může vybrat ten svůj, podobně jako třeba u mobilního operátora. Tarif Easy se hodí pro obchodníky, kteří chtějí mít náklady pod kontrolou, ale nechtějí řešit složité výpočty, tarif Profi je zase vhodný pro ty, kteří rozložení platebních metod ve svém obchodě sledují podrobně a chtějí se více podílet na řízení nákladů na platební bránu. Tarif Start pak využijí začínající obchodníci. Pojďme se na ně podívat podrobněji:

Tarif Start – pro obchodníky, kteří v minulosti nepřijímali platby kartou. Prvních 6 měsíců je provoz platební brány bez měsíčního poplatku, po stejnou dobu se žádné poplatky neváží ani na transakce do výše 50 tisíc Kč měsíčně (2 tisíce EUR na Slovensku). Po půlročním období přechází obchodník na tarif Easy.

Tarif Easy – má jen jednu sazbu pro všechny platební metody. Nezáleží na tom, zda jde o platbu kartou, bankovní převod, odloženou platbu nebo jinou, všechny stojí 0,9 % + 1 Kč. Obchodník tak na první pohled ví, kolik ho provoz služby bude stát, nemusí řešit výpočty podle poměru použitých platebních metod.

Tarif Profi – rozlišuje sazby podle použitých platebních metod. Využijí ho obchodníci, kteří mají přehled o tom, jaký poměr zákazníků u nich platí spotřebitelskou kartou vydanou v EU, jaký poměr mají bankovní převody a jaký další metody. I takto členěný tarif však obsahuje jen třetinu hodnot v porovnání s jinými ceníky obvyklými na trhu, je tedy přehlednější.

Všechny nové tarify Comgate jsou tak jednoduché, že se každý vejde na jednu stránku formátu A4. I díky tomu, že vznikaly na základě několikaměsíční pečlivého naslouchání zpětné vazbě od stávajících klientů a analýzy konkurenčních nabídek. Právě po přehlednosti a jednoduchosti volají zákazníci nejčastějí. Také cenově jsou tarify nastavené velmi výhodně – zejména díky razantnímu snížení fixních poplatků.

Novým zájemcům o platební bránu nabízí Comgate nové tarify už nyní, stávající klienti na ně přejdou automaticky 1. června 2023, na základě vlastní žádosti mohou už dříve.

Paypal – nová verze platební brány

Je tu další aktualizace, tentorkát z řad platebních bran. Týká se PayPalu, takže pokud jej na vašich e-shopech Webareal využíváte (v jakékoliv mutaci), pro další užívání je potřeba vaší součinnosti, a to do 31.3..

Co mám udělat pro další využívání PayPalu?

V první řadě je potřeba získat Client ID & Client Secret (místo stávajícího emailu pro PayPal). Ty získáte po přihlášení do vašeho PayPal účtu, v záložce „bussiness tools“ > „API credentionals“ > „Get started“. Případně pokud se vám je nedaří dohledat, kontaktujte zákaznickou podporu PayPal nebo obchodního zástupce, který s vámi ohledně vašeho PayPalu účtu komunikuje.

Poté je potřeba tyto údaje zadat v administraci vašeho eshopu v sekci „Eshop“ / „Poštovné“ / „Způsob platby“. V přehledu plateb najdete platební bránu PayPal a kliknete na záložku „Autorizace“. Zde vyplníte zmíněné Client ID & Client Secret.

Poznámka: Možnost zadání nových údajů pro PayPal se začne v rámci technického řešení v administraci objevovat postupně v následujících dnech. Nejpozději však 27.3. Do té doby si prozatím můžete zajistit nové údaje od PayPalu.

 

Po doplnění nových údajů si můžete ověřit správný přechod na novou verzi testovací objednávkou, kdy se na děkovací stránce i nadále bude zobrazovat tlačítko PayPalu vyzývající k platbě. Po jeho prokliku nově platba bude probíhat v samostatném pop-up okně. To je uživatelsky nejzásadnější rozdíl oproti původní verzi, kdy platba probíhala přesměrováním celého prohlížeče z e-shopu na Paypal.

Ještě zmíníme malé upozornění – pokud máte aktivovaný PayPal na cizí (například EN) mutaci eshopu a zkusíte otestovat platbu z CZ prohlížeče, zobrazí se vám tlačítko v CZ, nikoliv v EN jak by bylo logické. Nejde o chybu, ale o funkčnost nové verze PayPalu, kdy platební brána rozpozná vhodnou mutaci dle prohlížeče a v této tlačítko zobrazí. Nemusíte se tedy bát, ale vašim cizojazyčným zákazníkům se zobrazí tlačítko v jejich jazyce.

Po úplném odstavení původní verze z uvedené sekce odstraníme políčko pro přihlašovací email (k původní verzi) k Paypalu i my.

 

DPD portál přechází na nový DPD Shipper

Pokud provozujete slovenskou mutaci našeho systému Webareal a využíváte DPD SK napojení, zpozorněte. Od 31.3.2023 bude toto napojení DPD postupně omezovat a časem odstaví úplně. Je tedy zapotřebí přejít na jejich novou službu DPD Shipper, která stávající verzi nahrazuje. Možná už vás k tomu kontaktoval váš DPD obchodník. Pokud ne, ozvěte se mu vy a domluvte si s ním obstarání nových přihlašovacích údajů pro službu DPD Shipper.

Jak nastavit DPD Shipper?

Proto, abyste mohli i nadále využívat všechny funkce dopravy DPD SK, je potřeba v administraci vašeho Webareal eshopu v sekci Eshop / Poštovné / DPD SK nové údaje do kolonek „Verze Api: DPD Shipper od 1.4.2023„. Jak je psáno výše, tyto údaje vám dodá váš obchodník z DPD. Ostatní ovládání přepravy v administraci eshopu již zůstává stejné.

 

Po potvrzení úplného odstavení staré verze DPD tyto údaje (Verze Api: DPD portal platné len do 31.3.2023) z uvedené sekce odstraníme i my.

 

 

ThePay nově zhodnotí zůstatky na účtech 5 % p.a.!

Která jiná platební brána úročí vaše zůstatky? ThePay od 1. března spustilo unikátní funkci platební brány – zhodnotí vaše zůstatky na platební bráně 5% úrokem p.a. Nyní je tedy jedinou platební bránou, která takovou službu nabízí.  

Úročení zůstatku ThePay nabízí všem klientům, stávajícím i novým, bez ohledu na jejich tarif a to v českých korunách. Pro jiné měny zatím ThePay úročení nenabízí. Výhodou je, že výše zůstatku k úročení není zastropovaná. Kompletní podmínky úročení můžete najít na stránkách ThePay.

Máte již ThePay a chcete úročit svoje zůstatky?  

Spuštění služby úročení je velmi jednoduché, přesto pro vás platební brána vytvořila videoprůvodce, jak službu Úročení zůstatku zapnout i vypnout. V administraci v záložce Přehled naleznete seznam účtů. Kliknete na ikonku Úročení, spustíte službu Úročení jedním kliknutím a vaše zůstatky se zhodnocují 5 % p.a. V případě, že budete chtít Úročení vypnout, v přehledu účtů ho opět vypnete jedním kliknutím.

Chcete platební bránu ThePay?  

Zaregistrujte se na webu ThePay, abyste mohli čerpat veškeré výhody, které ThePay nabízí. Poté následujte videoprůvodce.

Dále si instalujte ThePay  do svého eshopu přes doplněk, který najdete na našem marketplace:

https://marketplace.webareal.cz/plugin/cs/thepay

Pokud se nevíte s něčím rady, zákaznická podpora ThePay vám se vším ochotně pomůže.

 

 

PPL Parcel Smart zdarma – nová mapa, služba i cena

Pokud byste chtěli podpořit prodeje, nabídněte svým zákazníkům poštovné na měsíc zdarma. Společnost PPL a tým Webareal vám proto připravili skvělé podhoubí.

V rámci propagace nové služby PPL Parcel Smart společnost PPL připravila akci na doruční zásilky do výdejních míst do konce března za 1kč. Pokud chcete využít této akce, ozvěte se svému obchodnímu zástupci PPL nebo na b2b@ppl.cz a ti vám vysvětlí podrobné podmínky akce (nastavení košíku, umístění banneru apod.).

Nastavení Smart číselné řady:

Dále obdržíte číselnou řadu pro export zásilek do PPL, kterou vyplníte v administraci Webareal eshopu, v skci eshop / poštovné / PPL / Nastavení:

Díky tomu můžete informace o objednávce exportovnat do systému PPL přímo v administraci eshopu jedním kliknutím.

Mapa výdejních míst:

Dále jsme pro pohodlnější výběr výdejního místa nasadili do košíku eshopu novou přehlednou mapu.

 

Věříme, že vám tyto aktualizace přinesou mnoho dalších nové objednávek!