Podrobnější popis nastavení SEO optimalizace webu, který je vytvořený v našem systému (webareal, web-rychle atd.)

– Zakladem optimalizace webu je zvolit si vhodna klicova slova (standartne doporucujeme 5-10 slov). slova by nemela byt moc jednoducha/obecna jako je napr auto, kytka, dite. Priklad: Mate obchod s pivem, tak se zamerte na par hlavnich vyrobku a jako klicova slova uvedte napr. distribuce, plzenske pivo, budejovicke, prodej piva a ne jen pivo ci sud.

– Do description (popisu webu) se vyplnuje jednoduchy a vystizny popis vaseho webu / sluzeb, pricemz je vhodne pouzit nektere z klicovych slov. Priklad: Poskytujeme kompletni servis pri rozvozu sudoveho piva a reklamnich predmetu. Zabyvame se hlavne prodejem plzenskeho a budejovickeho piva, brousenych dzbanu a sklenic.

– Dale je nezbytne dat webu nejaky obsah, aby tam nebyly jen vyrobky ale take texty, pricemz nadpisy a texty by mely opet obsahovat nektera klicova slova. Pokud je v textu pouzito vice nadpisu, je treba mit je odlisene podle dulezitosti. Nadpisy je treba napsat primo do textu a oznacit je pomoci editoru textu jako nadpis urovne (v rozsirenem editoru se to resi pomoci nabidky format vpravo nahore). Mate moznost nastavit 6 ruznych urovni nadpisu, pricemz ani jedna uroven by nemela byt vynechana. Napriklad pokud mate tri urovne nadpisu, budou zvolene urovne 1,2,3 nikoliv 2,4,5. Dulezitost je dana sestupne od Nadpisu1 do Nadpisu6.

– Dale je dobre vyhnout se zbytecnemu formatovani textu napr. pri kopirovani clanku z wordu. V tomto pripade je dobre text filtrovat pres klasicky editor wordpad, kde se formatovani zrusi a pak si ho muzete dodatecne nastavit v textovem editoru clanku.

– Dalsi dulezita vec je zvolit si pomer mezi nadpisy a clanky. Pokud bude clanek obsahovat pouze nadpisy, vyhledavace nikdy nebudou hodnotit web vyrazne pozitivne. Take je zasadni uvedomit si, ze texty pisete pro zakazniky a ne pro vyhledavace, takze musi byt srozumitelne a prehledne. Neni dobre to s klicovymi slovy prehanet.

– Pokud se jedna o eshop, je dobre mit u kazde kategorie vyrobku kratky a srozumitelny popisek dane kategorie. V tomto pripade plati u textu stejna pravidla jako pro clanky. Je dobre tedy mit napr. odstavec textu k dane kategorii.

– Nazev vyrobku je dobre volit co nejvystizneji napr. znacku a typ vyrobku. Priklad: MP3 prehravac – nenapisete MP3 prehravac dotykovy a displejem 2,8´´ + dlouhy kabel, ale napisete napr. IPOD Like dotykovy.

– Jeste k tem vyrobkum je take dobre mit nejake texty u samotneho vyrobku v kolonce kompletni specifikace – napr. kratky popisek funkcnosti a spolehlivosti produktu.

– Nazev webu – neni dobre mit moc dlouhy nazev webu (nastavuje se v nastaveni > nastaveni webu > Titulni nazev webu). Staci 1-2 slova maximalne – je to zakladni nazev, ktery se zobrazi ve vysledku vyhledavacu, cim delsi tedy je, tim mensi hodnotu udava generovanym slovum za nim – obvykle nazvy vyrobku nebo kategorii.

– Dalsi velke plus je vytvoreni zpetnych odkazu pro vas web. Jedna se o jedno ze zakladnich kriterii pro hodnoceni vaseho webu vyhledavacem. Cim vice zpetnych odkazu a predevsim z jiz dobre hodnocenych webu, tim vetsi mate sanci na lepsi umisteni ve vyhledavacich. Neni ale dobre na web vlozit stovky odkazu, ale staci si vybrat jen ty nejdulezitejsi a ty tam vlozit (zpetne odkazy se vkladaji v menu nastaveni > nastaveni webu > do kolonky pro kod pocitadla pristupu a nasledne se zobrazi v paticce kazde stranky webu).

– Dalsi majoritni veci je zaregistrovani se primo na vyhledavacich do katalogu firem. Registrace se provadi primo na uvodni strane kazdeho vyhledavace do sekce katalog firem (katalog, firmy atd.). Tato registrace je bezplatna a jeji vyrizeni trva cca 2 tydny. Samozrejme je dobre zaregistrovat se do co najvcie vyhledavacu je to mozne, ale zase neni dobre se registrovat do nejakych podradnych. Staci si vybrat napr. 10 hlavnich vyhledávacu jako je seznam.cz, atlas.cz apod. Co se tyce googlu, tam se registrace primo nedela, ten si bere udaje od ostatnich vyhledavacu a sam si Vas zaregistruje.

Pro urychleni registrace na googlu je mozne vyuzit nasledujici odkaz a tam vlozit odkaz adresy domovske (uvodni stranky) –> http://www.google.com/addurl/?continue=/addurl

– Dalsi velke velke plus je zaregistrovat se do katalogu zbozi / nakupnich galeriich – hlavne pokud mate eshop a ne pouze informativni stranky. Zde pri registraci po Vas bude pozadovana URL adresa exportniho feedu, kterou si muzete vygenerovat primo ve svoji administraci webu v menu eshop > xml export, kde si vyberte z nasledujici nabidky. Pocet exportu pro tyto katalogy je zatim omezeny, takze pokud se budete chtit zaregistrovat na nejaky, ktery nas system nepodporuje, staci nam napsat a my ho dodelame.

Samozrejme je potreba pocitat s tim, ze se tyto zmeny neprojevi okamzite, ale trva to priblizne 2-4 tydny, nez se vubec neco zacne dit.

Může vás zajímat

Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal
WEBAREAL
0 shares312 views
WEBAREAL
0 shares312 views

Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal

bohemiasoft - Říj 15, 2024

Vážení uživatelé Webareal, rádi bychom vás pozvali na speciální webinář, který se uskuteční 31. října v 15.00, a během kterého vám…

Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě
WEBAREAL
0 shares223 views
WEBAREAL
0 shares223 views

Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě

bohemiasoft - Říj 10, 2024

Za týden, 17.10.2024 se v Bratislavě uskuteční E-commerce day a my budeme u toho! Přijďte navštívit náš Webareal stánek a…

Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne
WEBAREAL
0 shares143 views
WEBAREAL
0 shares143 views

Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne

bohemiasoft - Říj 10, 2024

Link building, tedy získávání zpětných odkazů, je stále jednou z nejdůležitějších SEO strategií, která dokáže výrazně ovlivnit viditelnost webových stránek…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Listopad 2024
Po Út St Čt So Ne
« Říj    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930