Hvězdičky nejsou jen na nebi – novinka hodnocení produktů návštěvníky

Dub 05, 2018
10960 Zobrazeno
8 Comments

Každý eshop se snaží co možná nejvíce prodávat. Jak ale přesvědčit návštěvníka, že by měl nakoupit zrovna na vašem eshopu? Co zákazníkovi ukázat hodnocení od ostatních návštěvníků? Nyní tuto možnost na vašich eshopech skutečně máte. Objevte novou funkci, kterou využívají i ty nejúspěšnější eshopy jako např. Alza.cz.

Nechte návštěvníky ohodnotit své produkty v detailu produktu. Pozor, tato funkce funguje pouze pro responzivní šablony.

Nastavte si, že se hodnocení zobrazuje i v přehledu produktů (např. v kategoriích).


Zvolte si vlastní barvu hvězdiček.

Umožněte návštěvníkům, ať si seřadí produkty v kategoriích podle hodnocení.

Můžete si nastavit i to, že hodnotit mohou jen registrovaní zákazníci. Hodnocení produktů toho ale umí ještě mnohem více. Připravili jsme pro vás podrobný návod.

 

Může vás zajímat

Co je Smartsupp aneb proč mít na e-shopu chatovací okno?
WEBAREAL
0 shares90 views
WEBAREAL
0 shares90 views

Co je Smartsupp aneb proč mít na e-shopu chatovací okno?

bohemiasoft - Kvě 15, 2025

Představte si, že máte kamenný obchod, ale žádné prodavače. Zákazníci přicházejí, prohlížejí si zboží. Mají otázky, ale nemají se koho…

Nová funkce: Představujeme množstevní slevy
WEBAREAL
0 shares263 views4
WEBAREAL
0 shares263 views4

Nová funkce: Představujeme množstevní slevy

bohemiasoft - Kvě 14, 2025

Chcete motivovat zákazníky, aby do košíku přidali víc než jen jeden kus? Nová funkce množstevních slev vám to výrazně usnadní.…

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko
WEBAREAL
0 shares206 views
WEBAREAL
0 shares206 views

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko

bohemiasoft - Dub 28, 2025

Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na…

8 Responses

  1. Souhlasím s krátkým textovým hodnocením. Po objednávce, konkrétně po 14 dnech zaslat zákazníkovy odkaz na stránku hodnocení v e-shopu.
    1. hodnocení zboží
    2. e-shop (co se mi líbí, nelíbí, co michybí, co bych změnil – to pro nás e-shopare abychom věděli, co třeba přidat za zboží, nebo kde opravit popis

    Zveřejnit pouze bod 1., bod 2 poslat e-mailem

    Odpovědět
  2. Tiež ma táto funkcia potešila! Bohužiaľ po jej aktivovaní sa mi zobrazujú len prázdne hviezdičky, napriek tomu, že produkty hodnotenia majú, našla som si to vo výpise produktov. Aj sa mi tam zobrazuje počet hodnotení, no v reále na e-shope je všade 0. Beží táto funkcia už naplno, alebo len v nejakom skúšobnom režime? Ďakujem za pomoc.

    Odpovědět
    • Dobrý den,
      měli jsme tam chybičku, teď už se v administraci žádná neprovedená hodnocení nezobrazují. Po aktivaci této funkce budou u produktů zobrazeny pouze neaktivní hvězdičky. A až po vlastním hodnocení zákazníky bude zobrazen odpovídající počet hvězdiček.

      Odpovědět
  3. Dobry den,

    hviezdicky su super, pacia sa mi, chybalo tu nieco take 🙂 Mozno by bodla aj moznost pridat komentar k hodnoteniu. Pripadne moznost zaslat zakaznikovy par dni po objednavke (automaticky) email s odkazom na kupeny vyrobok aby ho ohodnotil hviezdickami ci pridal koment… Kto vie ci sa bude niekto po objednavke vracat na eshop aby pridal hviezdicky… Mozno ano, ale email s priamim odkazom na vyrobok urcite pomoze s hodnotenim… Julo

    Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Květen 2025
Po Út St Čt So Ne
« Dub    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031