V minulém článku ZDE jsme se seznámili s tím, co to je obsahový marketing (někdy také nazývaný content marketing). Pokud jste si předešlý článek přečetli, tak vás možná napadlo, že obsahový marketing není pro vás. Pojďme se podrobněji podívat na to, pro koho obsahový marketing je a pro koho ne.
Pro koho ANO
- pokud chcete z dlouhodobého hlediska budovat úspěšný marketing – máte dlouhodobou strategii pro marketing
- chcete docílit toho, aby váš obsah působil jako zdroj zákazníků, který bude pravidelně přivádět nové návštěvníky a zákazníky na váš eshop nebo web,
- pokud chcete posílit SEO,
- chcete budovat kvalitní náplň pro vaše sociální sítě, na kterých působíte (např. facebook, instagram, google plus atd.).
Pro koho NE
- nechcete budovat povědomí o značce (zpravidla veškerý obsah děláte pod hlavičkou své značky nebo názvu eshopu a díky obsahu rozšiřujete počet lidí na internetu, kteří o vaší značce vědí),
- potřebujete okamžité výsledky – budování kvalitního obsahu je dlouhodobá činnost, ale pokud člověk potřebuje okamžité výsledky a rychle zvýšit návštěvnost, tak může využít například reklamy na Google nebo Seznamu, reklamu na Facebooku a další kanály.
Na historii je krásné to, že se v ní najde hodně inspirace. Za průkopníka obsahového marketingu je považována znává firma John Deer, která vyrábí zemědělskou techniku. John Deer dokázal skvěle reagovat obsahovým marketingem na potřeby trhu kolem roku 1895. Tehdejší farmáři se snažili zlepšovat své farmářské schopnosti a dovednosti, ale problém byl v tom, že neměli žádný kvalitní zdroj informací o nových trendech v této oblasti. Proto firma John Deer začala v roce 1895 vydávat časopis pro své zákazníky, který se jmenoval The Furrow (česky bychom řekli Brázda). Firma začala tento časopis rozšiřovat mezi své zákazníky a tím tvořit kvalitní obsah. Dnes se časopis distribuuje ve více jak 40 zemích. Kvalitní obsah je prostě kvalitní obsah.
Může vás zajímat

SafePower: Bezpečnost a výkon bez kompromisů.
bohemiasoft - Říj 27, 2025Každá e-shopová platforma - včetně Webarealu - z podstaty svého technického řešení je určitým kompromisem co se týká sdíleného serveru,…

Webareal Pay – nejvýhodnější platební brána spuštěna
bohemiasoft - Říj 24, 2025Připravili jsme pro vaše eshopy novou platební bránu, která nabízí bezkonkurenční výhody, je plně integrována do administrace vašich eshopů a…

Přejděte na novou šablonu. Pomůžeme vám.
bohemiasoft - Říj 13, 2025Jste už u Webarealu nějaký ten pátek? Připravte svůj eshop na vánoční provoz! Šablony nové generace TITANIUM, PLATINUM A URANIUM…
















Přidat komentář