WEBAREAL ACADEMY – GOOGLE ANALYTICS – 26. díl: Primární a sekundární dimenze

Zář 14, 2016
2103 Zobrazeno

Vzdělávejte se s námi v online marketingu – pravidelně a zdarma.

Slovo dimenze zní náročně a složitě. Ale uvidíte, že to nic složitého ve spojení s Google Analytics není. Ukážeme si, co dimenze znamená a pak se podíváme ještě trochu hlouběji. Také se seznámíme s pojmem metrika.

Dimenze je velice jednoduchý pojem, který označuje první sloupeček v tabulce. Dává tedy tabulce její základní význam. V Google Analytics si můžete dimenzi přeměnit a dostat se tak k údajům, které pro vás budou velice zajímavé. Navíc můžete zvolit primární a sekundární dimenzi. Ve videu se dozvíte, co to přesně znamená a jak to všechno funguje. Jasně a srozumitelně.

Další 27. díl zveřejníme v pondělí 19.9. 2016 – podíváme se, jak vyhodnotit vstupní stránky v Google Analytics

Všechny dosud vydané díly naleznete zde.

reg_button_cz (2) reg_button_sk (1) reg_button_cz (2)

Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody

 

Může vás zajímat

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko
WEBAREAL
0 shares137 views
WEBAREAL
0 shares137 views

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko

bohemiasoft - Dub 28, 2025

Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na…

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům
Uncategorized
0 shares194 views
Uncategorized
0 shares194 views

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům

Pavel Bechyně - Dub 24, 2025

E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro budování vztahů se zákazníky a zvyšování prodejů v e-shopu. V době, kdy…

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
WEBAREAL
0 shares158 views
WEBAREAL
0 shares158 views

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?

Pavel Bechyně - Dub 16, 2025

Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Květen 2025
Po Út St Čt So Ne
« Dub    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031