Třetí varianta po kliknutí na KOUPIT u produktu, efektně tento produkt opticky přesune do horní lišty do místa kde je zobrazen košík. A zároveň na 5 vteřin v horní liště u odkazu na košík zobrazí informační okno s právě přidaným produktem produktem.
Jako další parametr lze v informačním okně zobrazit všechny produkty umístěné v košíku, lze také tyto jednotlivé produkty v tomto informačním okně smazat.
Informační okno se zobrazí při přidání produktu do košíku nebo při přesunutím myši v horní liště na stav košíku. Informační okno je zobrazeno 5 sekund při neaktivitě nebo jej lze uzavřít.
Pokud váš web obsahuje mnoho produktu a vlastní stránky s přehledem produktů jsou tak poměrně dlouhé, doporučujeme v tomto případě v nastavení parametrů u varianty 3, zaškrtnout možnost „Při vkládání do košíku přerolovat stránku k pozici košíku“. Při této volbě je po kliknutí na tlačítko KOUPIT efekt přesunutí objednaného produktu do košíku a zobrazení informačního okna zachováno, ale zároveň je stránka prohlížeče přerolována na začátek stránky do horní pozice.
Může vás zajímat

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
Pavel Bechyně - Dub 16, 2025Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…

Nová funkce: Rezervace zboží – Novinka, která zjednoduší nákupy v e-shopu
bohemiasoft - Dub 10, 2025Do našich e-shopových řešení přidáváme novou praktickou funkci – Rezervace produktu. Tato funkce přináší nový způsob, jak zlepšit zákaznický zážitek…

Výzkum klíčových slov: Kompletní průvodce pro začátečníky i pokročilé
Pavel Bechyně - Dub 10, 2025Výzkum klíčových slov je základním kamenem úspěšné online marketingové strategie, ať už se jedná o SEO (optimalizaci pro vyhledávače)…
Přidat komentář