Třetí varianta po kliknutí na KOUPIT u produktu, efektně tento produkt opticky přesune do horní lišty do místa kde je zobrazen košík. A zároveň na 5 vteřin v horní liště u odkazu na košík zobrazí informační okno s právě přidaným produktem produktem.
Jako další parametr lze v informačním okně zobrazit všechny produkty umístěné v košíku, lze také tyto jednotlivé produkty v tomto informačním okně smazat.
Informační okno se zobrazí při přidání produktu do košíku nebo při přesunutím myši v horní liště na stav košíku. Informační okno je zobrazeno 5 sekund při neaktivitě nebo jej lze uzavřít.
Pokud váš web obsahuje mnoho produktu a vlastní stránky s přehledem produktů jsou tak poměrně dlouhé, doporučujeme v tomto případě v nastavení parametrů u varianty 3, zaškrtnout možnost „Při vkládání do košíku přerolovat stránku k pozici košíku“. Při této volbě je po kliknutí na tlačítko KOUPIT efekt přesunutí objednaného produktu do košíku a zobrazení informačního okna zachováno, ale zároveň je stránka prohlížeče přerolována na začátek stránky do horní pozice.
Může vás zajímat
Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal
bohemiasoft - Říj 15, 2024Vážení uživatelé Webareal, rádi bychom vás pozvali na speciální webinář, který se uskuteční 31. října v 15.00, a během kterého vám…
Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě
bohemiasoft - Říj 10, 2024Za týden, 17.10.2024 se v Bratislavě uskuteční E-commerce day a my budeme u toho! Přijďte navštívit náš Webareal stánek a…
Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne
bohemiasoft - Říj 10, 2024Link building, tedy získávání zpětných odkazů, je stále jednou z nejdůležitějších SEO strategií, která dokáže výrazně ovlivnit viditelnost webových stránek…
Přidat komentář