Přidána možnost pro hromadné online podání zásilek přes Českou poštu.
Aktualizovaný návod (upravena je především konfigurace České pošty) naleznete na této adrese: Úprava online podání České pošty
Postup pro zprovoznění ONLINE PODÁNÍ ČESKÉ POŠTY :
1) Nastavení konfigurace importního souboru v rozhraní České pošty
Pokud chcete využívat hromadného online podání zásilek přes Českou poštu, musíte především mít tuto možnost aktivovanou u České pošty.
Pokud již tuto funkci máte od České poštu aktivní, je nutné nastavit formát CSV importu, dle přiloženého obrázku (toto nastavení můžete provést sami v rozhraní České pošty nebo by vám s tím měl pomoci váš poradce od České pošty):
Aktuální nastavení konfigurace naleznete v aktualizovaném článku.
Pro správnou funkčnost je nutné dodržet přesně toto nastavení, včetně odškrtnutého políčka „Generovat ID“, tak jak je na obrázku.
2) vygenerování CSV importu v administraci vašeho eshopu
Objednávky, které chcete zaslat pomocí České pošty, hromadně označte v přehledu objednávek. A z možností pro hromadné operace zvolte možnost „Česká pošta – podání online“ :
V následném formuláři můžete doupravit dodací údaje, zaškrtnutím checkboxu nastavit cenu dobírky. Po dokončení všech úprav stačí jen kliknout na tlačítko „Exportovat“, které vygeneruje CSV soubor. Tento soubor pak v rozhraní České pošty naimportujete a online podání je dokončeno. Pokud nakupující zákazník zvolí jako způsob platby DOBÍRKU, automaticky se takto objednávka označí i v online podání + se zaškrtne doplňková služba „Bezdokladová dobírka“ a „Avízo S+E“. Vše lze ručně přenastavit podle aktuálních potřeb.
Pokud chcete použít jiný druh „Doplňkové služby“ než je předdefinovaný, můžete toto provést zapsáním čísla této služby do políčka „Zapsat čísla služby manuálně“ (toto políčko se zobrazí po zaškrtnutí checkboxu u tohoto názvu), více čísel služeb od sebe oddělíte znakem „+“.
Může vás zajímat

Nová funkce: Wishlist – Ukládejte si oblíbené produkty na později
bohemiasoft - Čvc 02, 2025Víme, že rozhodování není vždy okamžité. Zákazník si prohlíží produkty, něco ho zaujme, ale ještě není rozhodnutý. A právě pro…

Recenze zákazníků: Klíč k důvěře, vyšším prodejům i nižším nákladům na reklamu
Pavel Bechyně - Čvc 01, 2025Proč by měl každý e-shop aktivně sbírat recenze? V dnešní digitální době nestačí mít jen hezký web a kvalitní produkt.…

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!
bohemiasoft - Čvn 27, 2025Možná jste si již všimli, že jsme přidali nové tlačítko „Vylepšujeme WA“, které naleznete v horní liště vaší administrace. Jeho účel…
Přidat komentář