Článek obsahuje popis jednotlivých variant slevového systému.

 

Typy slevovych systemu:

1. Bodovy system A – Moznost nakupu za castku + pevne dany pocet bodu na dany produkt
2. Bodovy system B – Moznost nakupu za neomezeny pocet bodu (az do plne vyse objednavky)
3. Vernostni program A – Pri zakoupeni zbozi nad nastaveny limit ceny automaticky priradi slevu
4. Vernostni program B – Pri provedeni urciteho poctu objednavek automaticky priradi slevu
5. Jednorazova sleva na dalsi nakup pri dosazeni urcite hodnoty objednavky

Obecne moznosti nastaveni:
– Slevovy system je urcen pro registrovane uzivatele. Pripadne slevy se tedy budou pocitat jen jim a budou prirazovany ke konkretnimu registrovanemu uctu.
– Aktivovat bude mozne vzdy jen jeden typ slevoveho systemu.
– Slevovy system bude volitelna moznost nastaveni. Nebude nutne jej vyuzivat.
– Sleva / body bude pocitana z objednavek provedenych az po aktivaci slevoveho systemu (nikoliv z predeslych provedenych objednavek).
– Slevy / body budou pricitany na zaklade volitelneho nastaveni: a) Ihned po provedeni objednavky b) Na zaklade zmeny stavu objenavky na „Objednavka vyrizena“ c) Na zaklade zmeny objednavky na „Jiz zaplacena“
– U jednotlivych variant bude moznost aktivace / deaktivaze vyuzivani slevovych kuponu zaroven se ziskanou slevou.
– V pripade deaktivace slevoveho systemu budou vsechny prirazene slevy a body zachovany.
– V pripade vyuzivani varianty 1 a 2 pribyde ve vypisu objednavek v administraci a v registrovanem uctu sloupec s body, ktere byly ziskany za danou objednavku. V administraci v registrovanych uzivatelich bude moznost zobrazeni historie provedenych objednavek a ziskanych bodu. U registrovanych uzivatelu (v jejich uctu i v administraci se taktez zobrazi celkovy prehled ziskanych bodu.
– U varianty 1 a 2 bude na fakturach zobrazena pouze cena za objednany produkt, u varianty 3 a 4 procentulni sleva s vycislenim hodnoty slevy z celkove ceny objenavky bez slevy, u varianty 5 hodnota jednorazove slevy.

Popis jednotlivych variant:

1. Bodovy system A – Moznost nakupu za castku + pevne dany pocet bodu na dany produkt

Body lze ziskat za provedene objednavky. Hodnota ziskanych body bude zaviset na vasem nastaveni pomeru castka / ziskane body, napriklad 10:1 (= 10 Kc provedene objednavky prictou 1 bod do slevoveho systemu).
Slevu bude mozne nasledne uplatnit pri zakupovani produktu, kde v jeho detailu bude zobrazena budto plna cena nebo cena + vami zadany pocet bodu

Priklad:
prodejni cena produktu pro bezneho zakaznika 5600 Kc + DPH
prodejni cena produktu pro registrovaneho 5300 Kc + 10 bodu

Moznost nakupu za body bude zobrazena jen registrovanym uzivatelum. Pocet bodu, ktere bude mozne uplatnit k danemu produktu, bude mozne zadat v detailu jeho nastaveni, kde v pripade aktivace slevoveho systemu pribydou i body pro nastaveni ceny + bodu. Toto nastaveni bude dodelano i do CSV importniho souboru.
Bude se jednat o volitelne nastaveni. Nektere produkty bude mozne zakoupit jen za castku, nektere za castku nebo castku + body a nektere za castku + jen body.

2. Bodovy system B – Moznost nakupu za neomezeny pocet bodu (az do plne vyse objednavky)

Body lze ziskat za provedene objednavky. Hodnota ziskanych body bude zaviset na vasem nastaveni pomeru castka / ziskane body, napriklad 10:1 (= 10 Kc provedene objednavky prictou 1 bod do slevoveho systemu). Pomer bod / ziskana sleva bude mozne nasledne nastavit u zvolene varainty slevoveho systemu, napriklad 1:1(= pri uplatneni 1 bodu ziskate 1 Kc slevu z objednavky).
Slevu bude mozne nasledne uplatnit v kosiku, kde bude nabika pri dokoncovani objednavky „Zaplatit plnou cenu“ nebo „Zaplatit pomoci bodu“. Uplatnit bude vzdy mozne maximalni pocet ziskanych bodu pro danou objednavku az do plne vyse objednavky. Zbyvajici pocet bodu budez achovan a bude mozne jej pouzit pro nasledujici objednavku.

Priklad pri pomeru bod / ziskana sleva (1:1):
Cena objednavky 5 000 Kc, bodu k dispozici 2000 –> zaplatit 5 000 Kc nebo 3 000 Kc + 2000 bodu.
Cena objednavky 5 000 Kc, bodu k dispozici 7000 –> zaplatit 5 000 Kc nebo 0 Kc + 5000 bodu (2000 bodu zbyde na nasledujici objednavku)

V podnastaveni dane varianty bude mozne navolit maximalni pocet bodu, ktere bude mozne na danou objednavku uplatnit az do plne vyse objednavky = objednavku bude mozne uhradit jen pomoci bodu.
V podnastaveni dane varianty bude mozne navolit, zdali se body vztahuji na cenu s objednavky vcetne postovneho nebo na cenu produktu (= postovne bude nutne uhradit individualne).

3. Vernostni program A – Pri zakoupeni zbozi nad nastaveny limit ceny automaticky priradi slevu

V podnastaveni varianty bude mozne nastavit pravidla pro ziskani slevy:

1. pravidlo: Provedeny nakup (cena vsech objednavek) za vice jak 20 000 Kc – sleva na dalsi nakupy 2%
2. pravidlo: Provedeny nakup (cena vsech objednavek) za vice jak 40 000 Kc – sleva na dalsi nakupy 3%
3. pravidlo: Provedeny nakup (cena vsech objednavek) za vice jak 60 000 Kc – sleva na dalsi nakupy 4%

Pocet pravidel bude individualni.

V nastaveni dane varianty bude mozne navolit:
– zdali se do limitu maji pocitat celkove ceny objednavek (vcetne postovneho) nebo jen ceny objednanych produktu (bez postovneho).
– moznost aktivace / deaktivace slevy pro produkty, ktere jsou oznacene jako „akcni“

4. Vernostni program B – Pri provedeni urciteho poctu objednavek automaticky priradi slevu

Vhodne pro ty, co maji nastavenou minimalni hodnotu objednavky (lze nastavit pres limity postovneho).
V podnastaveni varianty bude mozne nastavit pravidla pro ziskani slevy:

1. pravidlo: Pocet provedenych objednavek vice jak 10 – sleva na dalsi nakupy 2%
2. pravidlo: Pocet provedenych objednavek vice jak 20 – sleva na dalsi nakupy 3%
3. pravidlo: Pocet provedenych objednavek vice jak 30 – sleva na dalsi nakupy 4%

Pocet pravidel bude individualni.

5. Jednorazova sleva na dalsi nakup pri dosazeni urcite hodnoty objednavky

Slevu bude mozne ziskat jak procentualni tak i pevne danou castkou pri dosazeni urcite hodnoty objednavky, podle nastavenych pravidel

1. pravidlo: Provedeny nakup do 19 999 Kc – sleva na dalsi nakup 1000 Kc / 5%
2. pravidlo: Provedeny nakup za 20 000 – 39 000 Kc – sleva na dalsi nakup 2000 Kc / 10%
3. pravidlo: Provedeny nakup nad 40 000 Kc – sleva na dalsi nakup 4000 Kc / 15%

Pocet pravidel bude individualni.
Ziskane slevy u vsech pravidel bude mozne nastavit jen na castku nebo jen na procento.

V podnatsaveni dane varianty bude mozne volit:
– moznosti pripsani slevy a) do uctu uzivatele –> bude uplatnena automaticky na nasledujici objednavku b) v objednavce bude vygenerovan kod jenorazoveho slevoveho kuponu, ktery bude mozne uplatnit na jakoukoliv objednavku
– zdali bude do limitu pocitana jen cena za zbozi (bez posotvneho) nebo celkova cena objednavky (vcetne postovneho)
– v pripade pevne ceny na dalsi objednavku vyzadovat / nevyzadovat minimalni castku objednavky, napriklad sleva 1000 Kc –> nutne objednat alespon za 1000 Kc (s postovnym / bez postovneho)

============

Pripadne dalsi navrhy na funkcnost slevoveho systemu, dotazy nebo pripominky muzete zasilat na email jiri.kostal@bohemiasoft.com

 

Může vás zajímat

Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal
WEBAREAL
0 shares147 views
WEBAREAL
0 shares147 views

Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal

bohemiasoft - Říj 15, 2024

Vážení uživatelé Webareal, rádi bychom vás pozvali na speciální webinář, který se uskuteční 31. října v 15.00, a během kterého vám…

Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě
WEBAREAL
0 shares139 views
WEBAREAL
0 shares139 views

Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě

bohemiasoft - Říj 10, 2024

Za týden, 17.10.2024 se v Bratislavě uskuteční E-commerce day a my budeme u toho! Přijďte navštívit náš Webareal stánek a…

Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne
WEBAREAL
0 shares40 views
WEBAREAL
0 shares40 views

Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne

bohemiasoft - Říj 10, 2024

Link building, tedy získávání zpětných odkazů, je stále jednou z nejdůležitějších SEO strategií, která dokáže výrazně ovlivnit viditelnost webových stránek…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Říjen 2024
Po Út St Čt So Ne
« Zář    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031