Umožní Vám využití zvýhodnění pro vybrané zákazníky ke konkrétním produktům a např. s omezenou platností, opakovaně či jednorázově.
Přes Administraci webu v Eshop -> Slevové kupóny si můžete kupóny importovat skrze .csv soubor skrze záložku Hromadný import kupónů anebo si je vygenerovat podle zadaných parametrů v záložce Vygenerovat další kupóny.
V případě hromadného importu kupónů (přes tlačítko Hromadný import kupónů) můžete nahrát předpřipravený .csv soubor.
Zde naleznete ukázkový .csv soubor.
Nebo v případě generování kupónů přes tlačítko Vygenerovat další kupóny si následně nadefinujete počet kupónů, znaků zobrazených v kupónu, platnost, výši slevy v % či v jednotkách měny z celkové objednávky, použití jednorazové či opakované a platnost kupónu od nějaké hodnoty. Některé parametry jsou nepovinné, dle Vašeho zvážen.
Čili vyplněnéný formulář může vypadat následovně:
A po kliknutí na tlačítko VYGENEROVAT se Vám zobrazí slevovó kupóny následovně:
Zakroužkovaný kód je slevový kupón.
Pokud si přejete slevové kupóny uplatnit pouze na některé produkty (ne na všechny produkty), přes Eshop -> Produkty -> v detailu konkrétních produktů zaškrtněte kolonku „Pro tento produkt neuplatňovat slevový kupón – „Výše slevy v procentech“:“, aby se tento produkt nevztahoval ke slevě.
Nakonec můžete slevové kódy zaslat konkretnimu klientovi/klientům například e-mailem, či je můžete distribuovat formou poukázek, které si vytvoříte v nějakém grafickém editoru, do kterých kódy vložíte, a opět, zaslat přiloženou poukázku prostřednictvím e-mailu nebo třeba poštou v papírové podobě.
Klient může slevový kupón uplatnit při následující objednávce. Kolonka pro slevu se zobrazí v košíku pod výběrem způsobu dopravy a platby.
Pokud se kolonka nezobrazí, důvodem je buď nevygenerování kódu (nejsou vygenerované) anebo jsou vygenerované, ale vypršela jejich platnost.
Může vás zajímat

Nová funkce: Wishlist – Ukládejte si oblíbené produkty na později
bohemiasoft - Čvc 02, 2025Víme, že rozhodování není vždy okamžité. Zákazník si prohlíží produkty, něco ho zaujme, ale ještě není rozhodnutý. A právě pro…

Recenze zákazníků: Klíč k důvěře, vyšším prodejům i nižším nákladům na reklamu
Pavel Bechyně - Čvc 01, 2025Proč by měl každý e-shop aktivně sbírat recenze? V dnešní digitální době nestačí mít jen hezký web a kvalitní produkt.…

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!
bohemiasoft - Čvn 27, 2025Možná jste si již všimli, že jsme přidali nové tlačítko „Vylepšujeme WA“, které naleznete v horní liště vaší administrace. Jeho účel…
Přidat komentář