Jelikož obliba smartphonů mezi našimi zákazníky stoupá a místy se objevují dotazy jak nastavit odesílání a příjímání mailů na Androidu, tak jsem se rozhodl sepsat menší návod jak na to.
Nastavení jsem zkoušel na HTC Hero, OS Android v.2.1. a pro nastavování jsem nevolil žádnou speciální aplikaci. Následující postup je tedy platný pro aplikaci Pošta dostupnou v základní instalaci prodávaných Androidů.
Po spuštění této aplikace klikneme postupně na Menu > Více > Nový účet. Ze zobrazené nabídky vybereme Další (POP/IMAP)
Vyplníme kolonky: E-mailová adresa a Heslo. Pokračujeme na tlačítko Další. Po chvilce by se měla zobrazit nabídka pro nastavení příchozího serveru. Zde vyplňte následující údaje:
Protokol: POP
E-mailová adresa: (Vaše e-mailová adresa)
Uživatelské jméno: (Vaše e-mailová adresa)
Heslo: ****
POP server: pop.unihost.cz
Typ zabezpečení: TLS
Port serveru: 110
Po zadání všech údajů pokračujte kliknutím na tlačítko Další. Pokud jste vyplnili údaje správně, pak Android bude chvilku ověřovat zadané údaje a pokud je vše bez chyby, tak zobrazí nabídku pro nastavení odchozí pošty. Vyplňte následující údaje:
Je nutné přihlášení: ponechte zaškrtnuté
Uživatelské jméno: (Vaše e-mailová adresa)
Heslo: ****
SMTP server: smtpc.unihost.cz
Typ zabezpečení: TLS
Port serveru: 587
Opět klikněte na tlačítko Další a Android znovu ověří Vámi zadané údaje. Pokud vše proběhlo i tentokrát v pořádku, tak je již vše podstatné nastavené. Stačí už jen vyplnit poslední dialog pro nastavení:
Název účtu: bude zobrazován pouze v rámci Vašeho mobilu
Vaše jméno: bude zobrazeno příjemci Vašich mailů (doporučuji tedy volit opatrně)
Používat jako můj výchozí e-mailový účet
Po klinutí na Ukončit nastavení se už můžete pustit do příjímání a odesílání e-mailů. Někteří e-mailový klienti nepodporují všechny možnosti připojení, a proto je nemožné zde vysvětlit všechny možnosti, proto se nebojte v případě neúspěchu laborovat s nastavením poštovních serverů.
Může vás zajímat

Zefektivněte svůj e-shop s platformou GoodEshop.cz
bohemiasoft - Kvě 19, 2025Hledáte způsob, jak ušetřit čas, snížit množství ručních úkonů a zároveň získat profesionální technickou podporu pro svůj eshop? S platformou…

Co je Smartsupp aneb proč mít na e-shopu chatovací okno?
bohemiasoft - Kvě 15, 2025Představte si, že máte kamenný obchod, ale žádné prodavače. Zákazníci přicházejí, prohlížejí si zboží. Mají otázky, ale nemají se koho…

Nová funkce: Představujeme množstevní slevy
bohemiasoft - Kvě 14, 2025Chcete motivovat zákazníky, aby do košíku přidali víc než jen jeden kus? Nová funkce množstevních slev vám to výrazně usnadní.…
Přidat komentář