Za zhlédnutí stojí diskuze na téma zkušenosti s placenou reklamou na našem diskuzním fóru.
Určitě přečtěte, je zde několik zajímavých postřehů.
Z naší zkušenosti mohu uvést toto :
V České republice jsme vyzkoušeli tyto způsoby reklam :
– Sklik od seznamu (určitě se vyplatí)
– AdWords od googlu (také doporučuji vyzkoušet)
– etarget.cz – nemáme dobré zkušenosti, mnoho prokliků, ale nízké procento získání kvalitních zákazníků
– adFox – podobná zkušenost jako u etarget
– facebook – podobně špatná zkušenost. Asi nejhorší reklamní kanál, přináší mnoho prokliků, ale výsledná konverze zatím téměř žádná.
Na Slovensku, je situace obdobná :
– nejvíce konverzí z uskutečněných registrací máme z AdWords
– vyzkoušeli jsme reklamu na azet.sk a sme.sk – výsledek naprosto tragický
Rumunsko, španělsky a anglicky mluvící země :
– tady využíváme celkem ke spokojenosti AdWords. Jiné systémy jsme zatím nezkoušeli.
Může vás zajímat
Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal
bohemiasoft - Říj 15, 2024Vážení uživatelé Webareal, rádi bychom vás pozvali na speciální webinář, který se uskuteční 31. října v 15.00, a během kterého vám…
Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě
bohemiasoft - Říj 10, 2024Za týden, 17.10.2024 se v Bratislavě uskuteční E-commerce day a my budeme u toho! Přijďte navštívit náš Webareal stánek a…
Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne
bohemiasoft - Říj 10, 2024Link building, tedy získávání zpětných odkazů, je stále jednou z nejdůležitějších SEO strategií, která dokáže výrazně ovlivnit viditelnost webových stránek…
Začátečníkům se to bude docela dost dobře hodit, ale stále většina i po přečtení nechápe význam a princip fungování AdWordsu, a pak nadávají jak špačci… přičemž na Slovensku fungoval ještě další systém podobný sKliku, ale byl enormně předražený.