Konec neustálého znovuvyplňování přihlašovacích / registračních údajů a potenciální ztráty zájmu ze strany zákazníka. Pro vylepšení UX vašeho e-shopu jsme ve spolupráci se Seznamem a Googlem vytvořili možnost přihlášení do zákaznické sekce eshopu pomocí přihlašovacích údajů, které už zákazníci u těchto společností zadali dříve.
K čemu je to dobré?
Pro zákazníka to znamená, že si nemusí pamatovat rozdílné přihlašovací údaje ke každé službě zvlášť nebo dokola zadávat veškeré údaje o sobě a o své fakturační adrese. S touto funkcí zákazník pouze klikne na přihlášení přes jednu z těchto nejběžněji používaných platforem, potvrdí přihlášení přes ni a veškeré potřebné údaje se předají automaticky bez nutnosti vyplnění zákazníkem.
Pro vás, eshopaře, to pak znamená, že díky této funkci se na váš eshop přihlásí / zaregistruje více návštěvníků a vy pak budete mít lepší možnost s nimi dále pracovat. Například motivovat k budoucím nákupům pomocí newsletterů nebo slevového systému, které jsou ve Webarealu k dispozici již nyní.
Jak funkce vypadá?
Jak funkci aktivovat?
Někteří z Vás si možná již všimli v administraci nového tlačítka “Přihlášení zákazníka”, v sekci E-shop – registrovaní uživatelé. Zde pak můžete jednotlivé typy přihlášení aktivovat. Postup pro aktivaci přihlášení:
Začátek nového roku vždy vzbudí vlnu nadšení, předsevzetí a nových výzev. Jaké cíle máte pro letošní rok vy? Podělte se o ně s námi, rádi vám s nimi pomůžeme, nebo vás správně nasměrujeme.
Přejeme do začátku roku 2025 mnoho (nejen) podnikatelských úspěchů. Jsme v tom společně, ať se daří!
Může vás zajímat

Pohodlné a flexibilní nakupování i v zahraničí: Skip Pay rozšiřuje platební možnosti na Slovensko
bohemiasoft - Dub 28, 2025Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba i nákup na…

E-mail marketing pro e-shopy: Klíč k loajálním zákazníkům a vyšším prodejům
Pavel Bechyně - Dub 24, 2025E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro budování vztahů se zákazníky a zvyšování prodejů v e-shopu. V době, kdy…

Jaro v e-shopu: Jak na Velikonoční akce?
Pavel Bechyně - Dub 16, 2025Velikonoce nejsou jen o vajíčkách a pomlázce – jsou to i skvělé dny pro oslovení zákazníků v jiném světle. Sváteční…