Pokud používáte měření konverzí pomocí Sklik kódu, možná Vám v poslední době dorazil upozorňovací e-mail z Skliku, že je do 1.6. nutné zaktualizovat měřící kód.
S Webareal systémem již nemusíte nic řešit – aktualizaci jsme již provedli za Vás.
Proč se kód aktualizoval?
Nový měřící kód prozatím přináší jen větší stabilitu a menší výskyt konfliktů s možnými blokátory kódů. Pomůže tedy k přesnějšímu měření. Další funkcionalitu k tomuto kódu má však Sklik v plánu.
Více informací najdete v tomto článku:
https://blog.seznam.cz/2020/03/prechazime-na-novy-konverzni-kod/
K čemu vlastně konverzní kód slouží?
Pokud jakýkoliv zákazník vytvoří objednávku na Vašem eshopu, zapíše se tato informace do statistiky Skliku a Vy díky tomu můžete lépe sledovat, které kampaně Vám fungují lépe a které je potřeba pozměnit.
Ve výsledku díky tomu docílíte levnější konverze (získání nové objednávky), tedy levnější propagace Vašeho eshopu. Pokud využíváte Sklik reklamní kampaně a konverzní kód ještě nemáte aktivovaný, určitě doporučujeme nastavit. Můžete tak učinit ve své administraci v sekci Eshop / Webová analytika / Ostatní měřící kódy / Sklik – konverze.
Může vás zajímat

Nebudeme chybět ani na Bratislavském E-commerce day ve čtvrtek 9. října 2025
bohemiasoft - Říj 08, 2025E-commerce Day není jen konference plná know-how. Je to místo, kde se dobré e-shopy stávají silnými značkami. Proto zde nebudeme…

Přijďte za námi na Reshoper!
bohemiasoft - Zář 02, 2025Ve čtvrtek 4. září 2025 se koná ecommerce konference a veletrh RESHOPER. Jde o již tradiční veletrh situovaný v Křižíkovo pavilonu…

Spouštíme programování individuálních úprav na Webarealu
bohemiasoft - Srp 28, 2025Jistě jste si všimli, že v letošním roce postupuje tempo nových funkcí na Webarealu velmi rychlým tempem. Je to jednak…