Vyskakovací okna
hrozba pro váš eshop

Lis 09, 2016
3387 Zobrazeno
2 Comments
Google vytáhne do boje proti stránkám, které podle jeho názoru až moc obtěžují návštěvníky. Co to znamená? Od ledna 2017 půjde údajně Google tvrdě po stránkách s vyskakovacími okny tzv. pop-up okny.

Pro Google jsou stále důležitější stránky, které jsou responzivní (mají šablony, které se přizpůsobují velikosti zařízení např. mobilu nebo tabletu). Základním cílem Google je to, aby se uživatelé používající mobilní zařízení pohybovali na stránkách bez problémů a aby je nic neobtěžovalo. Jednou z věcí, která podle Google tento druh uživatelů internetu obtěžuje, jsou vyskakovací okna neboli pop-up okna.

Zřejmě jste na to již někdy na internetu narazili. Přijdete na stránku nějakého eshopu nebo webu a okamžitě na vás vyskočí okno v podobě reklamy nebo okno s žádostí o e-mail. Dnes je to běžná praxe, jak upoutat pozornost uživatele. Google nyní  vytáhne do boje proti takovýmto stránkám na mobilních zařízeních.

Obecně Google půjde proti věcem na stránkách, které brání návštěvníkovi, aby se dostal k běžnému obsahu na stránce.  Jedná se především o tyto dvě základní věci:

– vyskakovací okna,
– jakýkoli další obsah, který musíte odkliknout, abyste se ho zbavili a mohli se podívat na obsah stránky (různé reklamy apod.)

Google si ale naštěstí také uvědomuje, že někdy se vlastníci eshopů a webů těmto metodám nevyhnou a definuje výjimky:

– cookie lišty a další lišty, které jsou stanovené legislativou,
– vyskakovací okna, která nezakrývají většinu obsahu,
– upozornění na obsah pouze pro dospělé,
– formuláře pro přihlášení,
– vyskakující okno s informací, že zboží bylo přidáno do košíku,
– nic z tohoto nevadí u tabletů (vše se týká jen mobilních zařízení).

Za zmínku stojí, že ve výše uvedeném seznamu jsou uvedena vyskakovací okna, která nezakrývají většinu obsahu. Nikdo ale neví, jakou velikost má Google na mysli a která okna tedy budou problémová a která již ne. Která jsou tedy z pohledu Google hodnocena ještě jako přijatelná.

Oficiálně se tato pravidla začnou uplatňovat 10. ledna 2017. Stránky porušující tyto zásady budou podle Google penalizovány.

Uvidíme, co z toho nakonec bude. V dřívější době se některá tvrzení Google musela brát s rezervou. Necháme se překvapit, jak striktně budou tato nová pravidla uplatňována a v jakém rozsahu penalizace budou.

reg_button_cz (2) reg_button_sk (1) reg_button_cz (2)

Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody

 

Může vás zajímat

Nová funkce: Dárek k objednávce a produktu
WEBAREAL
0 shares120 views
WEBAREAL
0 shares120 views

Nová funkce: Dárek k objednávce a produktu

bohemiasoft - Kvě 30, 2025

Radost, překvapení a motivace k nákupu – přesně to v e-commerce světě dokáže vyvolat dobře zvolený dárek. A protože chceme,…

Cross-selling a up-selling: Jak efektivně zvyšovat průměrnou hodnotu objednávky
WEBAREAL
0 shares87 views
WEBAREAL
0 shares87 views

Cross-selling a up-selling: Jak efektivně zvyšovat průměrnou hodnotu objednávky

Pavel Bechyně - Kvě 23, 2025

V oblasti výkonnostního marketingu i e-commerce je jedním z klíčových cílů zvyšování průměrné hodnoty objednávky (Average Order Value, AOV). Kromě…

Nový doplněk: GO-BALÍK
WEBAREAL
0 shares297 views
WEBAREAL
0 shares297 views

Nový doplněk: GO-BALÍK

bohemiasoft - Kvě 20, 2025

Nový doplněk: GO-BALÍK – zjednodušte expedici objednávek zdarma a snižte cenu přepravy Provozujete e-shop na platformě Webareal? Představujeme vám nový…

2 Responses

  1. Dufam ze medzi vynimky patria tiez vysuvacie okna ako Heureka, Facebook a pod. kedze sa zobrazia az pri kliknuti alebo najazde mysou.

    A co nova funkcia, ktora teraz vyhrala „definovateľné push message“, to bude fungovat ako pop-up okno?

    Odpovědět
    • Dobry den,
      Heureka a Facebook – ano, to je jiný typ okna, na ty se problémy a panelizace Google vztahovat nebudou.
      Push messages – to jsou zprávy spouštěné přímo prohlížečem, to je dělané jinou technologií, těch se uvedená hrozící penalizace také týkat nebude.

      Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Červen 2025
Po Út St Čt So Ne
« Kvě    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30