Vaši zákazníci jistě ocení, pokud je budete informovat o stavu objednávky. Informovat je můžete nejen o přípravě a odeslání zásilky. Po objednávce můžete zákazníkovi například  zaslat informace k úhradě objednávky převodem. V takovém případě do e-mailu potřebujete uvést minimálně částku, kterou mají zaplatit. Dále pak variabilní symbol a číslo účtu na které mají peníze odeslat.

27.8.2019 – Aktualizace úprav této funkce (změny vyznačeny červeně)

Do teď jste mohli v automatických avízech vypisovat text pouze ručně či doplňováním textu pomocí #CODE#. Nově jsou tyto tyto informace vepisovány nejen do automatických avíz, ale i do potvrzujího emailu, který přijde zákazníkům po dokončení objednávky.

http://helpdesk.webareal.cz/article-base/automaticka-aviza/

Nově můžete využít kódy pro doplnění:

Čísla objednávky – #ORDER_NUMBER#
Čísla faktury – #INVOICE_NUMBER#
Variabilního symbolu – #VS#
Částky – #PRICE#
Částky s DPH – #PRICE_VAT#
Jména a příjmení – #NAME#
Cena v druhé měně bez DPH – #PRICE_SECOND#
Cena v druhé měně s DPH – #PRICE_SECOND_VAT#

Využití je naprosto stejné jako při doplňování #CODE# s tím rozdílem, že po zadání jednoho z výše uvedených kódů se informace již vyplní automaticky a vy ji nemusíte zadávat  detailu objednávky.

Vše si nyní ukážeme na příkladu:

Dobrý den,

dnes jste u nás vytvořil objednávku na jméno #NAME# s číslem #ORDER_NUMBER#. Prosím, uhraďte částku #PRICE_VAT# Kč pod variabilním symbolem #VS# na číslo účtu 123456789/3030.

Děkujeme za Váš nákup a přejeme krásný den,
Váš oblíbený obchod

Výsledkem je pak takovýto e-mail:

Dobrý den,

dnes jste u nás vytvořil objednávku na jméno Jan Novák s číslem 132727. Prosím, uhraďte částku 34999 Kč pod variabilním symbolem 11000015 na číslo účtu 123456789/3030.

Děkujeme za Váš nákup a přejeme krásný den,
Váš oblíbený obchod

POZOR: Nezapomeňte, že číslo faktury – #INVOICE_NUMBER# a variabilního symbol – #VS# musíte mít před odesláním avíza v objednávce vyplněno.

 

Může vás zajímat

Zefektivněte svůj e-shop s platformou GoodEshop.cz
WEBAREAL
0 shares61 views
WEBAREAL
0 shares61 views

Zefektivněte svůj e-shop s platformou GoodEshop.cz

bohemiasoft - Kvě 19, 2025

Hledáte způsob, jak ušetřit čas, snížit množství ručních úkonů a zároveň získat profesionální technickou podporu pro svůj eshop? S platformou…

Co je Smartsupp aneb proč mít na e-shopu chatovací okno?
WEBAREAL
0 shares100 views
WEBAREAL
0 shares100 views

Co je Smartsupp aneb proč mít na e-shopu chatovací okno?

bohemiasoft - Kvě 15, 2025

Představte si, že máte kamenný obchod, ale žádné prodavače. Zákazníci přicházejí, prohlížejí si zboží. Mají otázky, ale nemají se koho…

Nová funkce: Představujeme množstevní slevy
WEBAREAL
0 shares282 views4
WEBAREAL
0 shares282 views4

Nová funkce: Představujeme množstevní slevy

bohemiasoft - Kvě 14, 2025

Chcete motivovat zákazníky, aby do košíku přidali víc než jen jeden kus? Nová funkce množstevních slev vám to výrazně usnadní.…

19 Responses

  1. V další várce by nebylo na škodu přidat i něco ve stylu
    #DELIVERY#
    #PAYMENT#

    přičemž by se zobrazoval vybraný způsob dopravy, respektive zvolený způsob platby.

    Pro lepší srozumitelnost a vysvětlení, informativní e-mail by mohl poté vypadat po přijaté platbě třeba následovně:

    Dobrý den,

    dnes jste u nás zaplatili vaši objednávku na jméno #NAME# s číslem #ORDER_NUMBER#. Platba prostřednictvím #PAYMENT# byla v pořádku zaregistrována. Zásilku vám poté doručí společnost #DELIVERY#, kdy ji můžete sledovat na adrese: #CODE1# (zde bohužel asi bude těžké zautomatizovat zasílání sledovacích odkazů… Byť jsou v systému zásilkovny či jiných společností. Proto stále CODE.)

    Děkujeme za Váš nákup a přejeme krásný den,
    Váš oblíbený obchod

    Odpovědět
    • Dobrý den,

      moc děkujeme za připomínku. Předala jsem Váš návrh na naše vývojové oddělení. Zda bude funkce doprogramována však nyní nemohu slíbit. Co se týče odkazu pro sledování zásilek, obávám se, že nebude možné tento požadavek splnit. Dopravy a platby by snad nemuseli být na doprogramování tak složité. Uvidíme co se dá dělat.

      Odpovědět
      • Dobrý den,

        vidím, že ani sledování na zásilkovnu nebylo složité implementovat do rozhraní administrace 🙂 Respektive, že si šikovní programátoři s tímto poradili a nyní již při každém zaslání na zásilkovnu se zobrazuje i sledování. Tedy snad již nic nebrání, aby se do CODE dalo vložit i sledování ze zásilkovny napřímo bez ručního zadávání. Je to v plánu, dodělat? To by byla velká vychytávka, kterou by zajisté ocenili všichni e-shopaři, kteří zásilkovnu využívají a museli doposud zasílat sledovací kódy ručně, nebo nějakým způsobem přes API napojení přímo se zásilkovnou…

        Odpovědět
        • Dobrý den,

          bohužel prozatím taková funkce v plánu není. Předala jsem požadavek na vývojové oddělení. Zda však bude taková funkce doprogramována nemohu slíbit.

          Odpovědět
  2. Dobrý deň.
    1. Je to super ale do potvrdzovacieho emailu mi to pri príkaze #ORDER_NUMBER# vypíše iba posledné 4 čísla. Kde je chyba?
    2. Plánujete tieto kódy aj do SMS?

    Ďakujem za odpoveď.

    Odpovědět
  3. Mockrát děkuji za rozšíření této funkce i do potvrzovacího e-mailu. Už mám vyzkoušeno a funguje. Náhodou různé texty těchto potvrzovacích e-mailů na základě zvoleného způsobu platby v plánu nemáte? Víte, aby si ten, kdo zvolil platbu dobírkou nemusel číst nic o podkladech k platbě a kdo má platbu převodem nebyl zatěžován textem o dobírce apod.

    Odpovědět
    • Dobrý den,
      děkuji za dotaz. Ne, takovou úpravu v plánu nemáme. Rozumím požadavku. Předal jsem váš návrh kolegům, uvidíme jak jej vyhodnotí a zda přijde v dohledné době do vývoje.

      Odpovědět
  4. Dobrý den.
    To je drobná úprava. Mě by konkrétně pomohlo vkládat do emailu fakturu z jiného software v pdf jako přílohu.
    Rovněž by výrazně zlepšilo práci, kdyby se mohly provést úpravy v objednávce a hned změnit status objednávky. V současnosti se musí nejdřív změny uložit a pak změnit status. A to není zrovna rychlá operace.
    Děkuji

    Odpovědět
  5. Bude něco takového možné i v automatickém e-mailu, který odchází v okamžik objednávky? Tam by se hodilo mnohem více, kdyby šlo zákazníka hned informovat o platebních údajích bez nutnosti mu posílat další e-mail nebo složitě vypisovat, kde co najde a jak má vlastně zaplatit. A jestli to už nějak jde, tak mi prosím napište, kde najdu návod. Díky.

    Odpovědět
    • Dobrý den,
      v tuto chvíli je možné kódy využívat pouze v automatických avízech. Každopádně v rámci dalších aktualizací máme v plánu tuto možnost přidat i do potvrzovacího emailu o objednávce, přesně jak píšete.
      Sledujte náš Facebook / blog, budeme o této novince informovat.
      Děkujeme.

      Odpovědět

Leave a Reply to Zdeněk Ďurina Zrušit odpověď

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Květen 2025
Po Út St Čt So Ne
« Dub    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031