Vaši zákazníci jistě ocení, pokud je budete informovat o stavu objednávky. Informovat je můžete nejen o přípravě a odeslání zásilky. Po objednávce můžete zákazníkovi například  zaslat informace k úhradě objednávky převodem. V takovém případě do e-mailu potřebujete uvést minimálně částku, kterou mají zaplatit. Dále pak variabilní symbol a číslo účtu na které mají peníze odeslat.

27.8.2019 – Aktualizace úprav této funkce (změny vyznačeny červeně)

Do teď jste mohli v automatických avízech vypisovat text pouze ručně či doplňováním textu pomocí #CODE#. Nově jsou tyto tyto informace vepisovány nejen do automatických avíz, ale i do potvrzujího emailu, který přijde zákazníkům po dokončení objednávky.

http://helpdesk.webareal.cz/article-base/automaticka-aviza/

Nově můžete využít kódy pro doplnění:

Čísla objednávky – #ORDER_NUMBER#
Čísla faktury – #INVOICE_NUMBER#
Variabilního symbolu – #VS#
Částky – #PRICE#
Částky s DPH – #PRICE_VAT#
Jména a příjmení – #NAME#
Cena v druhé měně bez DPH – #PRICE_SECOND#
Cena v druhé měně s DPH – #PRICE_SECOND_VAT#

Využití je naprosto stejné jako při doplňování #CODE# s tím rozdílem, že po zadání jednoho z výše uvedených kódů se informace již vyplní automaticky a vy ji nemusíte zadávat  detailu objednávky.

Vše si nyní ukážeme na příkladu:

Dobrý den,

dnes jste u nás vytvořil objednávku na jméno #NAME# s číslem #ORDER_NUMBER#. Prosím, uhraďte částku #PRICE_VAT# Kč pod variabilním symbolem #VS# na číslo účtu 123456789/3030.

Děkujeme za Váš nákup a přejeme krásný den,
Váš oblíbený obchod

Výsledkem je pak takovýto e-mail:

Dobrý den,

dnes jste u nás vytvořil objednávku na jméno Jan Novák s číslem 132727. Prosím, uhraďte částku 34999 Kč pod variabilním symbolem 11000015 na číslo účtu 123456789/3030.

Děkujeme za Váš nákup a přejeme krásný den,
Váš oblíbený obchod

POZOR: Nezapomeňte, že číslo faktury – #INVOICE_NUMBER# a variabilního symbol – #VS# musíte mít před odesláním avíza v objednávce vyplněno.

 

Může vás zajímat

Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal
WEBAREAL
0 shares312 views
WEBAREAL
0 shares312 views

Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal

bohemiasoft - Říj 15, 2024

Vážení uživatelé Webareal, rádi bychom vás pozvali na speciální webinář, který se uskuteční 31. října v 15.00, a během kterého vám…

Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě
WEBAREAL
0 shares222 views
WEBAREAL
0 shares222 views

Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě

bohemiasoft - Říj 10, 2024

Za týden, 17.10.2024 se v Bratislavě uskuteční E-commerce day a my budeme u toho! Přijďte navštívit náš Webareal stánek a…

Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne
WEBAREAL
0 shares142 views
WEBAREAL
0 shares142 views

Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne

bohemiasoft - Říj 10, 2024

Link building, tedy získávání zpětných odkazů, je stále jednou z nejdůležitějších SEO strategií, která dokáže výrazně ovlivnit viditelnost webových stránek…

19 Responses

  1. V další várce by nebylo na škodu přidat i něco ve stylu
    #DELIVERY#
    #PAYMENT#

    přičemž by se zobrazoval vybraný způsob dopravy, respektive zvolený způsob platby.

    Pro lepší srozumitelnost a vysvětlení, informativní e-mail by mohl poté vypadat po přijaté platbě třeba následovně:

    Dobrý den,

    dnes jste u nás zaplatili vaši objednávku na jméno #NAME# s číslem #ORDER_NUMBER#. Platba prostřednictvím #PAYMENT# byla v pořádku zaregistrována. Zásilku vám poté doručí společnost #DELIVERY#, kdy ji můžete sledovat na adrese: #CODE1# (zde bohužel asi bude těžké zautomatizovat zasílání sledovacích odkazů… Byť jsou v systému zásilkovny či jiných společností. Proto stále CODE.)

    Děkujeme za Váš nákup a přejeme krásný den,
    Váš oblíbený obchod

    Odpovědět
    • Dobrý den,

      moc děkujeme za připomínku. Předala jsem Váš návrh na naše vývojové oddělení. Zda bude funkce doprogramována však nyní nemohu slíbit. Co se týče odkazu pro sledování zásilek, obávám se, že nebude možné tento požadavek splnit. Dopravy a platby by snad nemuseli být na doprogramování tak složité. Uvidíme co se dá dělat.

      Odpovědět
      • Dobrý den,

        vidím, že ani sledování na zásilkovnu nebylo složité implementovat do rozhraní administrace 🙂 Respektive, že si šikovní programátoři s tímto poradili a nyní již při každém zaslání na zásilkovnu se zobrazuje i sledování. Tedy snad již nic nebrání, aby se do CODE dalo vložit i sledování ze zásilkovny napřímo bez ručního zadávání. Je to v plánu, dodělat? To by byla velká vychytávka, kterou by zajisté ocenili všichni e-shopaři, kteří zásilkovnu využívají a museli doposud zasílat sledovací kódy ručně, nebo nějakým způsobem přes API napojení přímo se zásilkovnou…

        Odpovědět
        • Dobrý den,

          bohužel prozatím taková funkce v plánu není. Předala jsem požadavek na vývojové oddělení. Zda však bude taková funkce doprogramována nemohu slíbit.

          Odpovědět
  2. Dobrý deň.
    1. Je to super ale do potvrdzovacieho emailu mi to pri príkaze #ORDER_NUMBER# vypíše iba posledné 4 čísla. Kde je chyba?
    2. Plánujete tieto kódy aj do SMS?

    Ďakujem za odpoveď.

    Odpovědět
  3. Mockrát děkuji za rozšíření této funkce i do potvrzovacího e-mailu. Už mám vyzkoušeno a funguje. Náhodou různé texty těchto potvrzovacích e-mailů na základě zvoleného způsobu platby v plánu nemáte? Víte, aby si ten, kdo zvolil platbu dobírkou nemusel číst nic o podkladech k platbě a kdo má platbu převodem nebyl zatěžován textem o dobírce apod.

    Odpovědět
    • Dobrý den,
      děkuji za dotaz. Ne, takovou úpravu v plánu nemáme. Rozumím požadavku. Předal jsem váš návrh kolegům, uvidíme jak jej vyhodnotí a zda přijde v dohledné době do vývoje.

      Odpovědět
  4. Dobrý den.
    To je drobná úprava. Mě by konkrétně pomohlo vkládat do emailu fakturu z jiného software v pdf jako přílohu.
    Rovněž by výrazně zlepšilo práci, kdyby se mohly provést úpravy v objednávce a hned změnit status objednávky. V současnosti se musí nejdřív změny uložit a pak změnit status. A to není zrovna rychlá operace.
    Děkuji

    Odpovědět
  5. Bude něco takového možné i v automatickém e-mailu, který odchází v okamžik objednávky? Tam by se hodilo mnohem více, kdyby šlo zákazníka hned informovat o platebních údajích bez nutnosti mu posílat další e-mail nebo složitě vypisovat, kde co najde a jak má vlastně zaplatit. A jestli to už nějak jde, tak mi prosím napište, kde najdu návod. Díky.

    Odpovědět
    • Dobrý den,
      v tuto chvíli je možné kódy využívat pouze v automatických avízech. Každopádně v rámci dalších aktualizací máme v plánu tuto možnost přidat i do potvrzovacího emailu o objednávce, přesně jak píšete.
      Sledujte náš Facebook / blog, budeme o této novince informovat.
      Děkujeme.

      Odpovědět

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Listopad 2024
Po Út St Čt So Ne
« Říj    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930