Vaši zákazníci jistě ocení, pokud je budete informovat o stavu objednávky. Informovat je můžete nejen o přípravě a odeslání zásilky. Po objednávce můžete zákazníkovi například zaslat informace k úhradě objednávky převodem. V takovém případě do e-mailu potřebujete uvést minimálně částku, kterou mají zaplatit. Dále pak variabilní symbol a číslo účtu na které mají peníze odeslat.
27.8.2019 – Aktualizace úprav této funkce (změny vyznačeny červeně)
Do teď jste mohli v automatických avízech vypisovat text pouze ručně či doplňováním textu pomocí #CODE#. Nově jsou tyto tyto informace vepisovány nejen do automatických avíz, ale i do potvrzujího emailu, který přijde zákazníkům po dokončení objednávky.
http://helpdesk.webareal.cz/article-base/automaticka-aviza/
Nově můžete využít kódy pro doplnění:
Čísla objednávky – #ORDER_NUMBER#
Čísla faktury – #INVOICE_NUMBER#
Variabilního symbolu – #VS#
Částky – #PRICE#
Částky s DPH – #PRICE_VAT#
Jména a příjmení – #NAME#
Cena v druhé měně bez DPH – #PRICE_SECOND#
Cena v druhé měně s DPH – #PRICE_SECOND_VAT#
Využití je naprosto stejné jako při doplňování #CODE# s tím rozdílem, že po zadání jednoho z výše uvedených kódů se informace již vyplní automaticky a vy ji nemusíte zadávat detailu objednávky.
Vše si nyní ukážeme na příkladu:
Dobrý den,
dnes jste u nás vytvořil objednávku na jméno #NAME# s číslem #ORDER_NUMBER#. Prosím, uhraďte částku #PRICE_VAT# Kč pod variabilním symbolem #VS# na číslo účtu 123456789/3030.
Děkujeme za Váš nákup a přejeme krásný den,
Váš oblíbený obchod
Výsledkem je pak takovýto e-mail:
Dobrý den,
dnes jste u nás vytvořil objednávku na jméno Jan Novák s číslem 132727. Prosím, uhraďte částku 34999 Kč pod variabilním symbolem 11000015 na číslo účtu 123456789/3030.
Děkujeme za Váš nákup a přejeme krásný den,
Váš oblíbený obchod
POZOR: Nezapomeňte, že číslo faktury – #INVOICE_NUMBER# a variabilního symbol – #VS# musíte mít před odesláním avíza v objednávce vyplněno.
Může vás zajímat
Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal
bohemiasoft - Říj 15, 2024Vážení uživatelé Webareal, rádi bychom vás pozvali na speciální webinář, který se uskuteční 31. října v 15.00, a během kterého vám…
Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě
bohemiasoft - Říj 10, 2024Za týden, 17.10.2024 se v Bratislavě uskuteční E-commerce day a my budeme u toho! Přijďte navštívit náš Webareal stánek a…
Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne
bohemiasoft - Říj 10, 2024Link building, tedy získávání zpětných odkazů, je stále jednou z nejdůležitějších SEO strategií, která dokáže výrazně ovlivnit viditelnost webových stránek…
V další várce by nebylo na škodu přidat i něco ve stylu
#DELIVERY#
#PAYMENT#
přičemž by se zobrazoval vybraný způsob dopravy, respektive zvolený způsob platby.
Pro lepší srozumitelnost a vysvětlení, informativní e-mail by mohl poté vypadat po přijaté platbě třeba následovně:
Dobrý den,
dnes jste u nás zaplatili vaši objednávku na jméno #NAME# s číslem #ORDER_NUMBER#. Platba prostřednictvím #PAYMENT# byla v pořádku zaregistrována. Zásilku vám poté doručí společnost #DELIVERY#, kdy ji můžete sledovat na adrese: #CODE1# (zde bohužel asi bude těžké zautomatizovat zasílání sledovacích odkazů… Byť jsou v systému zásilkovny či jiných společností. Proto stále CODE.)
Děkujeme za Váš nákup a přejeme krásný den,
Váš oblíbený obchod
Dobrý den,
moc děkujeme za připomínku. Předala jsem Váš návrh na naše vývojové oddělení. Zda bude funkce doprogramována však nyní nemohu slíbit. Co se týče odkazu pro sledování zásilek, obávám se, že nebude možné tento požadavek splnit. Dopravy a platby by snad nemuseli být na doprogramování tak složité. Uvidíme co se dá dělat.
Dobrý den,
vidím, že ani sledování na zásilkovnu nebylo složité implementovat do rozhraní administrace 🙂 Respektive, že si šikovní programátoři s tímto poradili a nyní již při každém zaslání na zásilkovnu se zobrazuje i sledování. Tedy snad již nic nebrání, aby se do CODE dalo vložit i sledování ze zásilkovny napřímo bez ručního zadávání. Je to v plánu, dodělat? To by byla velká vychytávka, kterou by zajisté ocenili všichni e-shopaři, kteří zásilkovnu využívají a museli doposud zasílat sledovací kódy ručně, nebo nějakým způsobem přes API napojení přímo se zásilkovnou…
Dobrý den,
bohužel prozatím taková funkce v plánu není. Předala jsem požadavek na vývojové oddělení. Zda však bude taková funkce doprogramována nemohu slíbit.
Dobrý deň.
1. Je to super ale do potvrdzovacieho emailu mi to pri príkaze #ORDER_NUMBER# vypíše iba posledné 4 čísla. Kde je chyba?
2. Plánujete tieto kódy aj do SMS?
Ďakujem za odpoveď.
Dobrý den,
1 – opraveno.
2 – Ano, připravujeme také tuto úpravu do SMS.
Mockrát děkuji za rozšíření této funkce i do potvrzovacího e-mailu. Už mám vyzkoušeno a funguje. Náhodou různé texty těchto potvrzovacích e-mailů na základě zvoleného způsobu platby v plánu nemáte? Víte, aby si ten, kdo zvolil platbu dobírkou nemusel číst nic o podkladech k platbě a kdo má platbu převodem nebyl zatěžován textem o dobírce apod.
Dobrý den,
děkuji za dotaz. Ne, takovou úpravu v plánu nemáme. Rozumím požadavku. Předal jsem váš návrh kolegům, uvidíme jak jej vyhodnotí a zda přijde v dohledné době do vývoje.
Dobrý den, fungují tyto kódy i v automatické SMS zprávě?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
ne, fungují pouze pro emaily.
Děkuji, jsou to dobré úpravy. Hned jsme je využili.
Děkujeme
Dobrý den.
To je drobná úprava. Mě by konkrétně pomohlo vkládat do emailu fakturu z jiného software v pdf jako přílohu.
Rovněž by výrazně zlepšilo práci, kdyby se mohly provést úpravy v objednávce a hned změnit status objednávky. V současnosti se musí nejdřív změny uložit a pak změnit status. A to není zrovna rychlá operace.
Děkuji
Děkujeme za návrhy na úpravu!
Děkuji za reakci, ještě jeden problém, který mi dnes se vyskytl. Prodávám na Slovensko a chtělo by to i kod na EUR platbu s i bez DPH. Jestli si tedy můžu vymýšlet.
Děkuji
Děkuji. Předáno kolegům, kteří mají úpravy funkcí na starosti.
Probrali jsme s naším plánovacím oddělením a úprava byla již zadána do řady požadavků. Cca za 3 týdny úpravu nasadíme.
Bude něco takového možné i v automatickém e-mailu, který odchází v okamžik objednávky? Tam by se hodilo mnohem více, kdyby šlo zákazníka hned informovat o platebních údajích bez nutnosti mu posílat další e-mail nebo složitě vypisovat, kde co najde a jak má vlastně zaplatit. A jestli to už nějak jde, tak mi prosím napište, kde najdu návod. Díky.
Dobrý den,
v tuto chvíli je možné kódy využívat pouze v automatických avízech. Každopádně v rámci dalších aktualizací máme v plánu tuto možnost přidat i do potvrzovacího emailu o objednávce, přesně jak píšete.
Sledujte náš Facebook / blog, budeme o této novince informovat.
Děkujeme.