Smartsupp nabízí kombinaci live chatu, chatbotů a video nahrávek, s jejichž pomocí můžete ušetřit čas a online komunikovat s návštěvníky vašeho e-shopu. Při zapojení chatbota můžete i automaticky odpovídat na nejčastěji se opakující dotazy. Video nahrávky vám umožní vylepšit UX i UI vašeho eshopu, protože vám pomohou porozumět požadavkům a zvyklostem vašich zákazníků. Kombinace těchto funkcí vám tak ve výsledku zajistí více konverzí a navýšení celkových tržeb vašeho e-shopu.
A protože i vy můžete mít na svém Webareal eshopu online chat Smartsupp, vyzpovídali jsme Vladimíra Šanderu, CEO Smartsuppu o jeho plánech a budoucnosti tohoto užitečného nástroje.
Vladimíre, jaké jsou podle vás největší přínosy Smartsuppu z pohledu majitele internetového obchodu?
Smartsupp se kromě klasického využití live chatu v rámci zákaznické podpory zaměřuje také na prodej. Pomocí Smartsupp mohou naši zákazníci navyšovat své konverze a online prodeje. Jako příklad zde mohu uvést např. společnosti jako Koberce Breno, AAA Auto nebo Asko Nábytek, kteří díky Smartsupp prokazatelně zvyšují své tržby. Ke kombinaci live chatu a chatbotů navíc nabízíme i video nahrávky, díky kterým mohou naši zákazníci sledovat chování návštěvníků na jejich webu a zlepšovat tak jejich uživatelskou zkušenost.
Na trhu existuje mnoho podobných online chatů. V čem je Smartsupp lepší proti konkurenci?
Trh s live chatem a chatboty je velice dynamický a v posledních letech roste velice rychle, což také znamená, že je na něm mnoho dalších hráčů. Nicméně naši konkurenci detailně nesledujeme. Snažíme se především tvořit kvalitní SaaS produkt na globální úrovni a reagovat na zpětnou vazbu našich zákazníků, aby jim náš výsledný produkt přinášel reálnou hodnotu.
Určitou konkurencí pro Smartsupp bude zřejmě i Messenger od Facebooku. V čem je případně Smartsupp lepší a lze eventuálně nějakým způsobem efektivně řídit komunikaci mezi dotazy z Messengeru a Smartsuppu?
Messenger a Smartsupp vnímám jako dva zcela odlišné nástroje. Messenger může umožnit komunikaci se zákazníky, nicméně ve Smartsupp kromě tohoto najdete statistiky, pokročilé chatboty, možnosti štítkování konverzací, můžete zákazníka jednoduše přepojit na jiné oddělení či operátora atd. Jelikož ale velká část našich zákazníků má také stránku na Facebooku, kde ke komunikaci používají právě Messenger, vyvinuli jsme ve Smartsupp integraci, která umožňuje propojení těchto dvou kanálů, tudíž na zprávy z Messengeru mohou naši zákazníci odpovědět přímo z rozhraní Smartsupp.
S čím vším eshopaři pomůže váš Chatbot a jak složité je jeho nastavení?
Smartsupp chatbot může automaticky odpovídat na opakující se dotazy zákazníků a tímto šetřit čas zákaznické podpory či majitele e-shopu, umí aktivně oslovovat návštěvníky na webu, nabízet jim pomoc s výběrem produktu, případné slevy čí akční nabídky nebo je přímo nasměrovat na produkt, který návštěvníci hledají. Technické nastavení chatbota je velice jednoduché, není potřeba žádné složité kódování. Nejdelší část přípravy vám tedy zabere zamyšlení se, jak chatbota sestavit a jaké informace by měl obsahovat. S tímto vám pomohou naše statistiky a tagy, dle kterých můžete snadno zjistit, které dotazy se nejčastěji opakují. Dalším velkým pomocníkem při tvorbě chatbota je ChatGPT, pomocí kterého můžete vygenerovat chytlavé texty a navíc vám pomůže i se strukturou chatbota. Skvělý článek na toto téma najdete na našem blogu.
… a co současný hype umělé inteligence od ChatGPT, je to něco, co by mohlo Smartsupp dále posunout?
Tento trend samozřejmě hlasitě rezonuje i u nás ve Smartsupp. Aktuálně pracujeme na integraci ChatGPT a Smartsupp chatbota. V první fázi bude náš chatbot díky chatGPT generovat personalizované oslovení zákazníků na e-shopu podle toho, jaké produkty aktuálně prochází. V druhé fázi chceme spustit AI chatbota, se kterým si zákazník bude moct psát, a chatbot mu poradí s výběrem zboží. Díky tomu, že Smartsupp používá jen v Česku přes 11 tisíc e-shopů a webů, dokážeme AI chatbota doručit širokému spektru zákazníků jako platformu. Díky úsporám z rozsahu i za velmi dostupnou cenu.
A co další novinky, na co se mohou uživatelé Smartsuppu v budoucnu těšit, co připravujete?
Zrovna jsme dokončili práci nad vylepšením a optimalizaci našeho chatovacího okna a postupně jeho novou, rychlejší a uživatelsky přívětivější verzi aktivujeme našim zákazníkům. Dále se mohou určitě těšit na již zmíněnou integraci s ChatGPT. Kromě toho pracujeme i na funkci, díky které bude možné automaticky sbírat poptávky zákazníků společně s jejich kontaktními údaji.
[su_note note_color=“#e1e1bb“ radius=“10″]Pokud máte zájem začít používat Smartsupp online chat, můžete si ho velmi snadno nainstalovat do vašeho eshopu, přímo z administrace eshopu – instalaci naleznete v sekci APLIKACE – ONLINE -> CHAT. [/su_note]
Může vás zajímat
Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal
bohemiasoft - Říj 15, 2024Vážení uživatelé Webareal, rádi bychom vás pozvali na speciální webinář, který se uskuteční 31. října v 15.00, a během kterého vám…
Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě
bohemiasoft - Říj 10, 2024Za týden, 17.10.2024 se v Bratislavě uskuteční E-commerce day a my budeme u toho! Přijďte navštívit náš Webareal stánek a…
Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne
bohemiasoft - Říj 10, 2024Link building, tedy získávání zpětných odkazů, je stále jednou z nejdůležitějších SEO strategií, která dokáže výrazně ovlivnit viditelnost webových stránek…