Připravujeme novou šablonu (další ukázky)

Srp 31, 2021
1834 Zobrazeno

Pokračili jsme v přípravě šablony Titanium a dnes se můžete podívat na to, jak bude v  nové šabloně vypadat celý kompletní objednací proces.

  • v prvním kroku objednávky je v pravém sloupci zobrazen obsah košíku a v levé části naleznete pod sebou možnosti pro vývěr způsobu dopravy a platby. Zvolené možnosti budou barevně zvýrazněny (viz „Osobní odběr“). Na této stránce je také možné vložit slevový kód a je zde přehledně zobrazena informace o částce, která zbývá do eventuální dopravy zdarma. Jak vidíte celá šablona zůstává v modré barvě, hlavní ovládací tlačítka jsou na stránce dominantní, ctí hlavní barvu šablony a zachovávají oblý tvar.

  • druhý krok zachovává stejné rozvržení stránky, jako předchozí krok. Zákazník má možnost zadat dodací údaje buď pomocí přihlašovacích údajů nebo vyplněním jeho dodacích a fakturačních dat bez přihlášení.

  • i ve třetím kroku objednacího formuláře zůstává rozvržení stránky stejné. Snažili jsme se na všech 3 stránkách zachovat jednoduché rozvržení, tak aby návštěvníka eshopu nic nerozptylovalo a snadno a bez problému dokončil celý objednací proces.

A ještě se podívejte na výpis produktů v kategorii. V levém sloupci je zobrazen filtr parametrů. Jednotlivé produkty bude možné objednávat přímo z přehledu produktů s možností nastavení počtu objednávaných kusů. V případě, že bude produkt obsahovat varianty, bude nakupující po kliknutí na tlačítko „Přidat do košíku“ přesměrován do detailu produktu. Graficky jsme také zcela přepracovali rozvržení stránky i tlačítka pro řazení produktů na stránce (nejlevnější, nejnovější…) a zpřehlednili jsme i jsme boxy produktů.

Jak vidíte, tvorba šablony pokračuje velmi rychle. Už se sami těšíme, až vám ji budeme moci představit „naživo“ a v plné kráse.

 

 

Může vás zajímat

Cross-selling a up-selling: Jak efektivně zvyšovat průměrnou hodnotu objednávky
Uncategorized
0 shares5 views
Uncategorized
0 shares5 views

Cross-selling a up-selling: Jak efektivně zvyšovat průměrnou hodnotu objednávky

Pavel Bechyně - Kvě 23, 2025

V oblasti výkonnostního marketingu i e-commerce je jedním z klíčových cílů zvyšování průměrné hodnoty objednávky (Average Order Value, AOV). Kromě…

Nový doplněk: GO-BALÍK
WEBAREAL
0 shares162 views
WEBAREAL
0 shares162 views

Nový doplněk: GO-BALÍK

bohemiasoft - Kvě 20, 2025

Nový doplněk: GO-BALÍK – zjednodušte expedici objednávek zdarma a snižte cenu přepravy Provozujete e-shop na platformě Webareal? Představujeme vám nový…

Zefektivněte svůj e-shop s platformou GoodEshop.cz
WEBAREAL
0 shares130 views
WEBAREAL
0 shares130 views

Zefektivněte svůj e-shop s platformou GoodEshop.cz

bohemiasoft - Kvě 19, 2025

Hledáte způsob, jak ušetřit čas, snížit množství ručních úkonů a zároveň získat profesionální technickou podporu pro svůj eshop? S platformou…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Květen 2025
Po Út St Čt So Ne
« Dub    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031