PŘÍBĚHY ÚSPĚŠNÝCH ESHOPŮ
www.najlacnejsiepredeti.sk

Zář 22, 2016
5743 Zobrazeno
2 Comments

Publikujeme seriál o úspěšných e-shopech a jejich tvůrcích, kteří vybudovali svůj byznys na platformě Webareal.cz nebo Webareal.sk. Nechť jsou jejich příběhy a nápady inspirací pro vás. V tomto 8. díle se představí internetový obchod www.najlacnejsiepredeti.sk , na otázky nám tentokrát odpovídala  paní Ing. Jana Beňušková.

Chcete-li se i vy podělit o své zkušenosti s podnikáním na internetu a představit zde svůj eshop, kontaktujte nás na emailu jaroslav.hansal@bohemiasoft.com.

Jak jste přišel(a) na nápad založit si e-shop?

Nápad založiť eshop s detským tovarom prišiel náhodne. Čakali som s priateľom prírastok a pri nakupovaní výbavičky v zahraničí nám skĺzol tento nápad. Nakúpili sme tam značky detského oblečenia a výbavičky s akou sme sa na Slovensku dovtedy nestretli. Postupne sme začali zbierať informácie o týchto značkách, kontaktovali výrobcov a začínali tvoriť náš spoločný biznis.

Co prodáváte na svém e-shopu?

V našom eshope nájdu budúce mamičky i mamičky všetko od cumlíka až po vybavenie detskej izbičky.

Jak dlouho již e-shop provozujete?

Eshop sme spustili v auguste 2012, takže už viac ako 4 roky.

Odkud Vaše produkty pocházejí (dodavatelé, vlastní podnik…..)?

Produkty pochádzajú od výrobcov z celého sveta. Ale čo sa týka detského oblečenie snažíme sa uprednostňovať slovenských a českých výrobcov.

Jaké byly Vaše začátky s provozováním e-shopu?

Nahádzať produkty na eshop, spustiť eshop a čakať na objednávky. Tak funguje eshop. To si myslí plno ľudí, ktorý problematiku eshopu nepoznajú a bola to aj naša prvá predstava. Postupne sme prichádzali na to, že to nie je také jednoduché. Učili sme sa počas prevádzky eshopu a s pár dňovým dieťaťom na kolenách 😀 Prichádzali sme na problémy, chybičky a všetko sme sa snažili čo najskôr opraviť a napredovať dopredu.

Jaké formy marketingové propagace na e-shopu využíváte (PPC, SEO, xyporovnávače….)?

Snažíme sa využívať všetky formy propagácie. Či už porovnávače cien ako heureka, pricenamia, alebo google adWords či Facebook.

Co byste označil(a) za největší zkušenost ohledně provozování e-shopu – ať už pozitivní nebo negativní?

Na začiatku sme nemali dosť veľké finančné prostriedky na kúpu tovaru na sklad. Ale aj s tým mála, čo sme mali sme to riskli a vyskúšali. Teraz môžem povedať, že to stálo za to a už by som si asi nezvykla niekde pracovať, kde nie som sama sebe pánom.

Co byste vzkázal(a) nebo doporučil(a) začínajícím e-shopařům?

Najprv si treba naštudovať trh, čo na ňom chýba a až potom sa do toho pustiť. Momentálne je na trhu veľmi veľa eshopov, ale niektoré vydržia veľmi krátko. Nie je všetko len o množstve produktov a najnižšej cene. Treba ponúknuť zákazníkovi aj niečo viac. Dôležitá je komunikácie so zákazníkom, reagovanie na jeho otázky a vždy poradiť.

Proč jste si vybral(a) systém Webareal pro svůj e-shop?

Webareal je pre nás prehľadný, jednoduchý a má všetky funkcie, ktoré sú pre nás dôležité.

reg_button_cz (2) reg_button_sk (1) reg_button_cz (2)

Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody

 

Může vás zajímat

Připravujeme – cenové hladiny, dárek k objednávce, množstevní slevy
WEBAREAL
0 shares149 views
WEBAREAL
0 shares149 views

Připravujeme – cenové hladiny, dárek k objednávce, množstevní slevy

bohemiasoft - Bře 28, 2025

Pokračujeme v přípravě nových funkcí do Webarealu. Nyní došlo i na dlouhodobě nejžádanější a nejočkávanější funkce. Pojďme se nyní společně…

Navštivte nás na konferenci E-commerce day v Bratislavě
WEBAREAL
0 shares59 views
WEBAREAL
0 shares59 views

Navštivte nás na konferenci E-commerce day v Bratislavě

bohemiasoft - Bře 28, 2025

E-commerce day ve čtvrtek 3. dubna 2025: Jak z e-shopu vybudovat silnou značku? Nestihli jste nás v Brně nebo jste…

Nová funkce: Automatický přepočet měrných jednotek
WEBAREAL
0 shares295 views2
WEBAREAL
0 shares295 views2

Nová funkce: Automatický přepočet měrných jednotek

bohemiasoft - Bře 18, 2025

Přesné a jasné zobrazování cen je klíčové nejen pro budování důvěry zákazníků, ale i pro splnění legislativních požadavků. Proto zavádíme…

2 Responses

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Březen 2025
Po Út St Čt So Ne
« Úno    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31