Více než 240 nových doplňků pro váš e-shop

Podařilo se nám navázat spolupráci s největším integrátorem doplňků pro internetové obchody v ČR. Jde o BaseLinker, pomocí kterého můžete svůj eshop rozšířit o více než 240 doplňků.

Jde opravdu o zásadní rozšíření funkčnosti a možností systému Webareal. Nyní můžete snadno, sami a rychle svůj eshop rozšířit o stovky nových funkcí. Jejich kompletní seznam najdete na této adrese https://baselinker.com/cs-CZ/integrace/ nebo je již brzy přidáme i na náš Marketplace.

Jen v rychlosti s čím vším můžete nyní eshop na Webarealu propojit:

63 tržišť:

83 přepravních společností

24 online účetních systémů

4 online tiskárny

12 SMS aplikací

30 ERP informačních podnikových systémů

Napojení na 6 fulfillment skladů

A nakonec 21 dalších šikovných služeb

 

Postup instalace doplňku BaseLinker:

  1. v https://marketplace.webareal.cz/ vyhledejte doplněk BaseLinker
  2. nainstalujte si doplněk kliknutím na tlačítko “Přidat do eshopu” (musíte být přihlášeni do vašeho eshopu)
  3. založte si na www.baselinker.com účet a přihlašte se do jejich administrace
  4. poté přejděte v levém menu do sekce “Integrace” a klikněte na tlačítko “Přidejte integraci”
  5. v následujícím kroku vyhledejte propojení se systémem Webareal
  6. a v dalším formuláři vložte jako integrační soubor adresu “https://baselinker.marketplace-wa.cz/connector” (do políčka “Soubor pro výměnu dat”) a zkopírujte si “Komunikační heslo”

  7. vraťte se zpátky do administrace vašeho eshopu na Webarealu a v sekci “Další služby” / “Doplňky” / “Nainstalované pluginy” dohledejte doplněk “BaseLinker” a kliknutím na tlačítko “Nastavení” v následném formuláři vložte zkopírované “Komunikační heslo” do políčka “API key”
  8. tím je propojení mezi vaším eshopem na Webarealu a BaseLinkerem hotové 
  9. a můžete se pustit do aktivace libovolných integrací (napři. MALL, Amazon…) přímo na straně BaseLinkeru. S tímto vám jistě ráda pomůže technická podpora BaseLinkeru. 

Všechny doplňky od BaseLinkeru získáte za jednu celkovou příznivou cenu – od 199 Kč měsíčně (viz ceník BaseLinkeru). Všichni zákazníci Webarealu mají domluvenou 30 denní zkušení dobu pro otestování funkčnosti a možností BaseLinker integrací se svým eshopem.

 

 

 

Nové doplňky pro vaše eshopy

Víte, že se naše tržiště s doplňky pro vaše eshopy utěšeně rozrůstá? Pro české eshopy naleznete v Marketplace již 39 doplňků a ve slovenské verzi je jich již 46!

Najdete zde napojení na eshopová tržiště, dopravce, banky, fakturační systémy, marketingové nástroje a další šikovné widgety, pomocí kterých můžete vaše internetové obchody vylepšit a „vytunit“ dle svého přání.

V nejbližších dnech připravujeme nasazení dalších doplňků:

  • především dojde k propojení s největším integrátorem externích služeb pro eshopaře – BaseLinker. Díky tomuto propojení budete moci využít napojení na reálně použitelných 250+ integrací na různé další služby
  • mezi doplňky v Marketplace přibude také naše nová funkce „Eshop v libovolném jazyce„, pomocí kterého si budete moci přeložit veřejnou část eshopu do jakéhokoliv jazyka
  • a také připravujeme novou grafickou šablonu „Drogerium“ tématicky designově zaměřenou na použití například v eshopech nabízejících drogerii, léky, výživové doplňky a podobný sortiment zboží

A zde máte náhled na seznam doplňků, které naleznete v Marketplace a můžete je využít již nyní:

 

 

Na kalkulačce Comgate si spočítáte přesné náklady na platební bránu

Poskytovatel platebních bran a terminálů Comgate zveřejnil novou podrobnou kalkulačku, díky níž si provozovatelé e-shopů mohou spočítat náklady na provoz platební brány.

Spočítat si dopředu náklady na platební bránu není nic jednoduchého. Někteří provozovatelé mají ceníky neveřejné, jiní nepřehledné. Transakční poplatky za platby kartou se navíc liší podle vydavatele karty, země jejího vydání nebo jejího typu. Společnost Comgate nyní na svém webu zveřejnila interaktivní kalkulačku, na níž si můžete náklady vypočítat, případně porovnat s poplatky u současného poskytovatele.

Jednoduchý i detailní výpočet

Kalkulačka funguje na jednoduchém principu: když zadáte měsíční objem plateb a jejich průměrnou hodnotu, uvidíte, kolik vás bude stát platební brána Comgate, a srovnání s průměrnou cenou na trhu. Pokud už platební bránu máte, můžete si částku srovnat s tím, kolik platíte současnému poskytovateli.

Můžete jít i víc do hloubky a rozbalit si nabídku, do níž zadáte procentuální porovnání jednotlivých platebních metod, které ve vašem e-shopu zákazníci používají.

KALKULAČKU VYZKOUŠEJTE ZDE

 

 

Změna odesílání systémových e-mailů

Tento krok děláme z toho důvodu, abychom ještě lépe zamezili doručení odeslaných e-mailů do složky SPAM. Prosím, aktivujte si novou možnost odesílání dle tohoto návodu.

V sekci Nastavení – E-mailové adresy postupujte dle návodu níže.

  1. Vyplňte SMTP server (odchozí server) Vašeho poskytovatele e-mailů. Pokud máte e-maily u nás, ponechte server smtpc.bohemiasoft.com.
  2. Vyplňte port SMTP serveru Vašeho poskytovatele e-mailů. Pokud máte e-maily u nás, ponechte port 587.
  3. Pokud server poskytovatele e-mailů vyžaduje ověření, zatrhněte checkbox a nastavte správný typ šifrování. Pokud máte e-maily u nás, nechte checkbox zatržený a typ šifrování ponechte TLS.
  4. Do pole „přihlašovací jméno“ zadejte e-mailovou adresu, ze které se budou systémové e-maily (potvrzení objednávky, registrace, automatická avíza, …) odesílat.
  5. Do pole „přihlašovací heslo“ zadejte heslo k e-mailové adrese.
  6. Do pole „název emailu“ vyplňte nejlépe název e-shopu. Tento název se zobrazí po přijetí e-mailu jako korespondent.
  7. Do pole „e-mail pro odpovědi“ vyplňte e-mailovou adresu, na kterou Vám přijde případná odpověď zákazníka.Například: Zákazníkovi přijde e-mail o přijaté objednávce a má ještě nějaký dotaz či požadavek. Klikne tedy na odpovědět na tento e-mail a tato zpráva přijde na e-mail, který jste do pole „e-mail pro odpovědi“ vyplnili.
  8. Nyní můžete otestovat, zda jste vše nastavili správně. Klikněte na tlačítko „odeslat testovací email“. Pokud e-mail dorazil, vše jste provedli správně a můžete aktivovat nový způsob odesílání.
  9. Zatrhněte checkbox „aktivovat nový způsob odesílání emailů“.

Využíváte e-mail od Gmailu s dvoufázovým ověřením? Pokud ano, je potřeba vygenerovat speciální heslo na tomto odkazu: https://myaccount.google.com/u/2/security?pageId=none

Postup je následující

1) Otevřete si v prohlížeči adresu https://myaccount.google.com/u/2/security?pageId=none

2) Klikněte na Hesla aplikací

3) Vyberte aplikaci a zařízení (zadejte do aplikace Pošta a do zařízení Jiný)

 

4) Pojmenujte si heslo, ať víte za jakým účelem jej používáte. Doporučujeme pojmenovat jako Webareal.

 

5) Vygenerované heslo zadejte do administrace e-shopu do kolonky číslo 5.

 

 

Eshop italsky, čínsky, řecky…? Již brzy v libovolném jazyce.

Chystáte se s vaším eshopem na zahraniční expanzi? A nevystačíte s našimi 9 lokalizovanými jazykovými mutacemi? Máme pro vás dobrou zprávu.

Připravujeme widget, pomocí kterého si budete moci snadno a sami přeložit váš eshop na Webarealu do libovolného jazyka. Zároveň také budete mít možnost upravit si stávající texty do podoby, která by vám lépe vyhovovala.

Už se těšíte? My také. Widget bychom měli mít hotový v průběhu září.

 

Co je to broken link building a jak jej využít k získání odkazů

Získávání kvalitních odkazů na vaše stránky je účinný způsob, jak si vybudovat autoritu a zlepšit pozici vašich stránek ve vyhledávání. Snadněji se to však řekne, než udělá. Získávání kvalitních odkazů není jednoduché, obzvláště nyní, kdy Google klade na kvalitu příchozích odkazů stále vyšší nároky. Metod, jak získat kvalitní zpětné odkazy je mnoho – pojďme si dneska ukázat jednu z nich která není nijak složitá, ale přesto je vysoce účinná – zejména proto, že získané odkazy budou opravdu vysoce kvalitní a relevantní. Tato méně známá metoda se nazývá „broken link building“ což by se do češtiny dalo přeložit jako nahrazování nefunkčních odkazů.


Co je to broken link building?

Nefunkční hypertextové odkazy se vyskytují i na těch nejlépe udržovaných webových stránkách. Jsou většinou způsobeny tím, že web, na který odkazovaly, už neexistuje, takže návštěvník, který na takový odkaz klikne, dostane chybovou zprávu „stránka nenalezena“ nebo „chyba 404“. Vzhledem k tomu, že majitelé odkazujících stránek nejsou upozorněni, pokud je cílová stránka odkazu přesunuta nebo odstraněna, mohou se tyto nefunkční odkazy na webech hromadit a zhoršovat tak uživatelský zážitek návštěvníků. A právě zde je vaše šance na získání kvalitního odkazu. Pokud majitele webu na chybný odkaz upozorníte, a nabídnete mu, že místo toho může odkazovat na vaši stránku s podobným, stejně kvalitním nebo lepším obsahem, bude rád a pravděpodobně vám vyhoví.

Broken link building je velmi účinnou strategií pro rozšíření vašeho odkazového profilu. Pomáháte webům odstranit mrtvé odkazy a získáváte zpětné odkazy i na svůj web. Zpětné odkazy z externích webů přivádějí návštěvníky na vaše webové stránky a poskytují mu autoritu, která pomáhá k lepšímu umístění v Googlu.

Je broken link building legální SEO technika?

Pravděpodobně jste již slyšeli, že Google penalizuje pokusy o zlepšení pozic ve vyhledávačích nákupem zpětných odkazů. V této oblasti je proto rozumné postupovat opatrně. Pokyny pro webmastery společnosti Google varují před chováním, jehož cílem je „manipulovat s odkazy na váš web“, jako je například používání odkazových farem a hromadný nákup zpětných odkazů.

Ale zatímco tyto špatné odkazy mohou být Googlem penalizovány, broken link building je považován za legální SEO postup, protože směruje čtenáře na užitečný obsah. Splňuje tak smysl pravidel Google, kterým je zlepšení uživatelského komfortu tím, že čtenářům poskytnete hodnotné informace.

Stručná odpověď tedy zní: ano, broken link building je bezpečná SEO technika, protože odkazy nekupujete. Váš nový odkaz zlepšuje uživatelský zážitek a odstraňuje technickou chybu na odkazující doméně. Web, který zpětný odkaz umístil, vyhodnotil váš obsah a určil, že je pro jeho publikum hodnotný. Zasloužili jste si ho.

Proč broken link building funguje?

Broken link building je obzvláště účinný způsob získávání zpětných odkazů, protože identifikací nefunkčního odkazu a návrhem řešení jeho opravy poskytujete majiteli webu hmatatelný přínos. Oprava nefunkčních odkazů je důležitou součástí technického SEO, protože pomáhá zlepšit navigaci a umožňuje vyhledávacím robotům efektivněji procházet web. Působivý obsah, který nabídnete jako řešení, je pro správce webu bonusem.

Zvýšení šance na úspěšný broken link building

Majitelé stránek budou na váš broken link building reagovat příznivě, pokud navrhovaný náhradní obsah bez problémů zapadne do jejich celkového cíle. Stejně jako u všech ostatních zpětných odkazů musíte prokázat, že si zasloužíte podporu, kterou zpětný odkaz představuje.

Váš obsah by měl být dobře napsaný, relevantní a užitečný

Vyhledávací roboti jsou již dnes natolik vyspělí, že dokáží určit, nakolik je odkaz zasloužený. Pokud jej čtenář považuje za užitečný a hodnotný, je vysoká šance, že jej bude považovat za užitečný a hodnotný i Google.

Jak začít s broken link buildingem?

Klíčem k úspěšnému broken link buildingu je zaměřit se na relevantní stránky s vysokou autoritou. Najít ty správné stránky s nefunkčními odkazy se může v nekonečném internetu zdát jako hledání jehly v kupce sena, ale pokud použijete správný způsob, zas tak složité to není.

Vytvoření seznamu cílových webů

Prvním krokem je vytvoření seznamu webů, na kterých můžete hledat nefunkční odkazy. Tento krok spočívá v identifikaci známých, autoritativních webů, které se týkají oboru vašeho podnikání a pravděpodobně mají spoustu odkazů z jiných webů. Důležité je, aby web navštěvovali lidé z vaší cílové skupiny. Začněte brainstormingem webů, které jsou relevantní pro váš web nebo pro podobný obor. Snažte se vybírat kvalitní, nekomerční weby, abyste snížili pravděpodobnost, že nefunkční odkaz byl placený.

Čím je web autoritativnější, tím lépe, protože je větší šance, že na něj budou odkazovat další weby, a větší možnost, že mezi nimi najdete nefunkční odkaz.

Při užším výběru webů nezapomeňte, že relevance stránky je důležitější než relevance domény. Web může mít celkové téma odlišné od vašeho webu, pokud je tematicky relevantní odkazující článek.

Jakmile objevíte potenciálně slibné weby, zapište si je do tabulky, abyste mohli každý z nich systematicky vyhodnotit z hlediska nefunkčních odkazů.

Vyhledávání stránek s nefunkčními odkazy

Nyní projděte seznam cílových stránek. Každý web prověřte pomocí SEO nástroje, jako je například Screaming Frog nebo Xenu, abyste našli nefunkční odkazy.

Následně si udělejte seznam stránek, na kterých se chybné odkazy nalézají a prohlédněte si jejich profil zpětných odkazů například pomocí SEO nástroje Ahrefs.

Ty, které mají hodně kvalitních příchozích odkazů z relevantních stránek, jsou vaši favorité. Poté můžete oslovit majitele webu s prosbou o nahrazení nefunkčního odkazu za odkaz na váš kvalitní obsah.

Hledání pomocí klíčových slov

Vhodné stránky můžete najít také pomocí klíčových slov. Začněte tím, že si vytvoříte seznam hledaných výrazů, na které se chcete zaměřit. Možná již máte klíčová slova, která pro váš web dobře fungují.

Vezměte tato klíčová slova a zadejte je do Googlu, abyste našli stránky, které by vaše cílová skupina mohla navštívit. Například e-shop se sportovní obuví se může rozhodnout zaměřit na stránky, které se umisťují na klíčová slova „běžecké boty“ nebo „kondiční běhání“. Ujistěte se, že web je relevantní a publikuje obsah související s vaším podnikáním.

Přiřaďte svůj obsah k nefunkčnímu odkazu

Nyní můžete vytvořit náhradní obsah pro všechny odkazy, které chcete získat. Je důležité, aby váš obsah, který chcete nabídnout jako náhradu za nefunkční odkaz, byl vysoce kvalitní. Samotné nalezení nefunkčního odkazu totiž pochopitelně neznamená, že majitel webu bude automaticky chtít odkazovat na váš web; obsah musí být pro jeho čtenáře hodnotný.

Jaký druh obsahu musíte vytvořit?

Nejjednodušší způsob, jak porovnat obsah, je prozkoumat původní cíl odkazu. Jedná se o infografiku, příspěvek na blogu nebo video? O čem byl původní článek? Na základě získaných informací poté vytvořte obsah stejného typu, ale aktuálnější a lepší. Pokud původní obsah už neexistuje, zkuste službu Wayback Machine, digitální archiv, který uchovává kopie webových stránek mnoho let do minulosti a který do dnešního dne archivoval více než 600 miliard minulých verzí webových stránek.

Archiv Wayback Machine sice neobsahuje úplně všechny webové stránky, ale pokud byla smazaná stránka alespoň trochu autoritativní, neměl by být problém zde smazaný obsah najít. V případě že hledaný obsah ve Wayback Machine nenajdete, zkuste vyhledat obsah původní URL adresy v Google. Stránky často zůstávají v Google i dlouho po jejich smazání, takže můžete podle úryvku textu ve výsledcích vyhledávání zjistit, o čem byl původní obsah.

Přiřaďte odkaz k existujícímu obsahu

Jakmile zjistíte obsah původního odkazu, prohledejte svůj web a najděte podobnou stránku. Nemělo by jít o domovskou nebo prodejní stránku – obsah musí být užitečný pro uživatele.

Zlepšete kvalitu obsahu

Přečtěte si svůj obsah kritickým okem. Pokud se jedná o nedávný, dobře napsaný článek, můžete odkaz na stránku nabídnout v nezměněné podobě. Pokud je však obsah starší nebo nepříliš dlouhý, měli byste věnovat čas jeho aktualizaci. Při kontaktování stránky kvůli získání zpětného odkazu se musíte prezentovat z té nejlepší stránky a udělat dobrý dojem. Majitel webu musí být přesvědčen, že obsah, který mu k odkazování nabízíte, je mnohem lepší, než ten, na který odkazoval původně. Proto se snažte jej co nejvíce vyšperkovat, aby byl aktuální a co nejpodrobnější.

Vytváření nového obsahu

Pokud na vašem webu nenaleznete vhodný obsah, budete muset napsat nový. Je zde samozřejmě riziko, že majitel webu nebude chtít na nový obsah odkazovat, takže se snažte, aby byl obsah natolik zajímavý, aby vám i přesto stálo za to jej vytvořit. Pokud navíc optimalizujete tento nový obsah pomocí vhodných klíčových slov, zvýšíte autoritu svých stránek a přivedete na ně organickou návštěvnost. Kvalitního obsahu totiž není nikdy dost.

Oslovte majitele či správce odkazujícího webu

Jakmile přiřadíte nefunkčnímu odkazu nějaký skvělý obsah, je čas oslovit majitele či správce odkazujícího webu. Ve většině případů budete muset trochu pátrat, abyste zjistili, koho kontaktovat. V ideálním případě byste měli najít osobu, která má na starosti webový obsah nebo marketing.

Podívejte se na web a hledejte stránky „O nás“ či „Kontakty“, abyste našli vhodnou kontaktní osobu. Oslovení pomocí Kontaktního formuláře či obecné e-mailové adresy se většinou nesetká s takovým úspěchem, jako přímý kontakt zodpovědné osoby. Snažte se proto najít konkrétní kontaktní osobu, abyste mohli e-mail personalizovat.

Pokud je na webové stránce uveden pouze obecný e-mail, napište na něj a požádejte o kontakt na osobu zodpovědnou za správu webu. Nezapomeňte uvést své celé jméno, titul a firmu kvůli důvěryhodnosti. Zkontrolujte sociální média. Kontakty na patřičné osoby můžete najít například na LinkedIn. Pokud znáte jméno osoby, ale neznáte e-mail, můžete vyzkoušet i některý z nástrojů pro vyhledávání e-mailů, jako jsou například Clearbit, Name2Email nebo Snov.io. Najít osobu, kterou byste mohli oslovit, je pracné, ale důležité. Abyste uspěli, musíte dostat svou nabídku do správných rukou.

Nyní jen stačí konkrétního člověka oslovit, upozornit jej na nefunkční odkaz, vysvětlit mu, jak nefunkční odkazy poškozují uživatelský zážitek a SEO, a nabídnout mu změnu URL na podobný obsah na vaší doméně.

Článek připravila digitální agentura SEO Consult, která realizuje SEOPPC reklamue-mailingsprávu sociálních sítísprávu zbožových vyhledávačů a obsahový marketing.

GoodEshop přichází na Webareal

GoodEshop přichází se svou službou na Webareal. Pro Vás e-shopaře systému Webareal se otevírá možnost nových automatizovaných napojení pro váš eshop jako jsou například SuperFaktura, iDoklad, Pohoda, Omega, GLS, DPD, Packeta, Mall, Heureka a mnoho dalších.

Postup jak aktivujete GoodEshop v administraci svého eshopu naleznete na obrázku níže. Po nainstalování se musíte prokliknout na nastavení doplňku které vás přesměruje do služby GoodEshop, kde už jen potvrdíte registraci zadáním hesla k účtu. Následně se vytvoří účet ve službě GoodEshop propojený s vaším eshopem.

Po aktivaci služby GoodEshop se začnou do jeho prostředí importovat vaše nové objednávky, ke kterým můžete manuálně nebo automaticky vystavovat faktury, odesílat zásilky přepravcům balíků apod.

Další funkcionality které GoodEshop zvládá:

  • Synchronizace produktů eshopu se skladovým systémem
  • Automatické párování úhrad z bank a platebních bran
  • Mailing a exporty
  • Sledování zásilky Track&Trace
  • Evidence zaměstnanců eshopu a jejich přístupů k datům eshopu

A to není všechno. GoodEshop si pro Vás e-shopaře systému Webareal připravil slevu 20% na první nákup jeho členství. Sleva platí do konce července.

Ještě před registrací můžete vyzkoušet DEMO účet, do kterého se prokliknete na 1 klik na hlavní stránce GoodEshop.

Návod jak nastavit zaokrouhlování dobírek na Slovensku

Jak jsme vás již informovali, vstupuje na Slovensku od 1. července 2022 nová povinnost týkající se zaokrouhlovaní cen u objednávek, které jsou odběrateli placeny v hotovosti.

Od 1. července se všechny objednávky které jsou zasílány nakupujícím se způsobem platby „Dobírka“, budou automaticky zaokrouhlovat na 5 centů. Tedy pokud používáte systémovou dobírku jako jedinou platební hotovostní metodu (v Administraci v sekci Eshop / Poštovné / Spôsob platby) nemusíte nic dalšího dělat:

V případě, že ale máte v eshopu nastaveny i jiné vlastní hotovostní platební metody (například „Platba pri osobnom odbere v nasom skladu“), každou takovou platební metodu musíte označit jako hotovostní – zaškrtnutím checkboxu „Hotovostní platba“:

Takto nastavené platby budou od pátku 1. července 2022 zaokrouhlovány na 5 centů. Toto zaokrouhlení se projeví nejen v košíku, objednávce a v emailu s opisem objednávky, ale i na faktuře kde přibude nový řádek s vyčíslením zaokrouhlení celkové částky.

 

Již brzy propojíte svůj eshop s více než 210 novými doplňky

V červenci rozšíříme náš Webareal Marketlace o více než 210 nových doplňků. Pracujeme na dokončení integrace s BaseLinker.

BaseLinker přináší všem uživatelům Webarealu více než 200 nových doplňků. Velmi zajímavé bude jistě pro většinu eshopařů napojení například na 75+ Marketplace/tržišť včetně kompletní správy objednávek ze všech těchto prodejních kanálů.

BaseLinker je jednou z největších integračních platforem, která pomáhá e-shopům již 15 let a nyní je nově dostupná i pro zákazníky Webarealu. Eshopy na Webarealu se tak mohou snadno napojit na lokální a zahraniční cenové porovnávače, tržiště, dopravce, ERP systémy a další užitečné služby, a to vše v jedné platformě bez omezení již od 199 Kč za měsíc. Určitě oceníte například na napojení na Amazon, eBay, MALL, UPS, FedEx, AbraFlexiBee, FakturaOnline, Fakturoid, iDoklad, Vyfakturuj, Freshdesk, Kaufland, Slack, … připravuje se již i napojení na Alza.cz. 

Zde je seznam nejžádanějších doplňků, které budete moci již brzy získat a propojit s vaším eshopem na Webarealu:

Zaokrouhlování dobírek na Slovensku od 1.7.2022

Od 1. července 2022 vstupuje na Slovensku v platnost novela Zákona 18/1996 Z.z. o cenách, kde je nově stanoveno:

„Cena platená v hotovosti sa zaokrúhľuje na 5 eurocentov; celkový zvyšok nezaokrúhlenej ceny platenej v hotovosti, ktorý je nižší ako polovica hodnoty 5 eurocentov, sa zaokrúhľuje nadol a celkový zvyšok nezaokrúhlenej ceny platenej v hotovosti, ktorý je rovný alebo vyšší ako polovica hodnoty 5 eurocentov, sa zaokrúhľuje nahor. Ak je cena platená v hotovosti súčtom cien za viac kusov toho istého tovaru alebo viac kusov rôznych tovarov, zaokrúhľuje sa takto až výsledná cena platená v hotovosti. Cena platená v hotovosti vo výške 1 eurocent alebo 2 eurocenty sa zaokrúhľuje na 5 eurocentov. Takéto zaokrúhľovanie ceny nie je porušením cenovej disciplíny podľa tohto zákona.“

Jde tedy o změnu pouze u objednávek, které jsou placeny na dobírku nebo například v hotovosti na pobočce.

Jak se tedy o 1. července budou vaše objednávky zaookrouhlovat:

  • Pokud výsledná cena končí na 1 a 2 centy, bude částka k úhradě zaokrouhlena dolů (např. 15,52 € bude zaokrouhleno dolů na 15,50 €).
  • Pokud výsledná cena končí na 3 a 4 centy, částka k úhradě se zaokrouhlí nahoru na nejbližších 5 centů (např. 15,53 € se zaokrouhlí na 15,55 €).
  • Pokud výsledná cena končí na 6 a 7 centů, zaokrouhluje se částka k úhradě dolů na nejbližších 5 centů (např. 15,57 EUR se zaokrouhluje dolů na 15,55 EUR).
  • Pokud výsledná cena končí na 8 a 9 centech, částka k úhradě se zaokrouhluje nahoru (např. 15,59 EUR se zaokrouhluje na 15,60 EUR).

Celou úpravu pro www.webareal.sk připravujeme a budeme ji mít hotovou ve stanoveném termínu.

 

 

Comgate přichází s novou verzí platební brány

Comgate přichází s novým vzhledem prostředí platební brány. Na novém designu se pracovalo přes rok a hlavním cílem bylo zvýšit počet dokončených plateb e-shopu. K tomu poslouží především zjednodušený pohyb v prostředí brány a přidání nových platebních metod.

A to nejdůležitější – pro získání nového vzhledu e-shopaři systému Webareal nemusí dělat vůbec nic – Všem, kdo máte Comgate implementovaný v administraci e-shopu, se design změní automaticky!

funkce a vylepšení:

  • nejširší nabídka typů plateb – platba kartou (+ Apple Pay a Google Pay), bankovní tlačítka, QR platby, odložené platby (umožňují zákazníkům e-shopu odložit úhradu nákupu až o několik dnů),
  • schopnost provést Vašeho zákazníka platební bránou tak, aby si snadno zvolil svůj preferovaný typ platby – v případě, že plátce na e-shopu zvolí platbu kartou, nově může v rámci platební brány vybrat i jinou platební metodu,
  • v případě, kdy pokus o platbu selhal (například špatně opsaný CVC kód), umožnění komfortního návratu Vašeho zákazníka do platebního procesu – nabídnutí alternativní možnosti platby,
  • možnost zanechání zpětné vazby ze strany Vašeho zákazníka – odkaz “Jak se vám platilo?”,
  • zkrácení expirace plateb (expirace platby slouží k určení doby, po kterou je zákazníkovi umožněno dokončit platbu. Délku expirace platby lze nastavit v rozmezí 30 minut až 7 dní).

Věříme, že nový vzhled Comgate je velký krok dopředu, který pomůže jak Vám zvýšit počet úspěšně zaplacených objednávek, tak Vašim zákazníkům získat lepší uživatelskou zkušenost z nákupu na e-shopu.

Comgate se technologicky neustále posouvá a jde s dobou, což dokazuje i nejširší nabídka platebních metod. Jen tak dál!