Začátkem bychom rádi připomněli, že dnes spouštíme nový přeceňovací systém pro eshopy na českém a slovenském droparealu, který vám umožní lépe pracovat s cenami na eshopu – nezapomeňte si původně nastavené ceny upravit. Více informací v našem článku zde. Teď ale již pojďme na další novinky.
Dropareal a vlastní kategorie
Do teď jste byli odkázáni na strukturu kategorií svého dodavatele. Nyní je tomu konec. Nastavte si strukturu kategorií podle svého. Jak to funguje? Jednoduše. Jděte do sekce Nastavení -> Dropshipping.
Zde si zaškrtněte vlastní kategorie.
Pokud nyní půjdete do přehledu kategorií v sekci E-shop -> Kategorie produktů, tak zde si můžete tvořit své vlastní kategorie.
Nastavte si kategorie podle svého.
Co když nyní dodavatel přidá nový produkt? Kam se zařadí, když Vy budete mít své vlastní kategorie? Zařadí se do kategorie Novinky. Tato kategorie se vytvoří po první aktualizaci od dodavatele (ne po přidání nového produktu). Proto máte možnost kategorií skrýt.
Stačí si kategorii rozkliknout pomocí ikony tužky a zaškrtnout skrytí kategorie.
Slevové akce na vašem eshopu
Další novinkou je možnost nastavit si slevu u produktů. Může vypadat např. takto.
Jak tyto slevy fungují. Jděte do sekce Nastavení -> Dropshipping.
Zde si zaškrtnete zvýraznit zlevněné produkty.
Produkt musí mít vhodné nastavení ceny. Půjdete do sekce E-shop -> Produkty -> Produkty. Zde si jakýkoli produkt otevřete pomocí ikony tužky.
Sleva se zobrazí pouze pokud máte procento nastavené na slevu (tedy zápornou hodnotu). Pokud chcete vědět podrobné informace o tom, jak funguje nový cenový systém, tak nakoukněte do našeho předchozího článku.
Nastavení vlastní ceny poštovného
Další novinkou je nastavení vlastní ceny poštovného, což nebylo dosud možné. Půjdete do sekce E-shop -> Poštovné -> Způsob dopravy.
Uvidíte takovouto tabulku, kde se vám zobrazí aktivní způsoby dopravy.
V tabulce uvidíte 5 sloupečků. První tři jsou – Název poštovného, limity (kdy se poštovné na eshopu zobrazí) a cenu poštovného od dodavatele. Cena poštovného od dodavatele je výchozí cena, kterou dodavatel stanovil.
Jestliže chcete výchozí cenu upravit, tak na to slouží další dva sloupečky. V posledním sloupečku zadáte, o kolik % se má cena upravit (můžete zadávat kladná i záporná čísla). Předposlední sloupeček vám říká, jaká bude vaše cena po změně – tedy cena poštovného na eshopu.
Jestliže byla původní cena od dodavatele 100 Kč a vy v posledním sloupečku nastavíte 10 %, tak konečná cena dopravy na eshopu bude 110 Kč.
Doufáme, že se vám novinky líbí.
Může vás zajímat
Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal
bohemiasoft - Říj 15, 2024Vážení uživatelé Webareal, rádi bychom vás pozvali na speciální webinář, který se uskuteční 31. října v 15.00, a během kterého vám…
Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě
bohemiasoft - Říj 10, 2024Za týden, 17.10.2024 se v Bratislavě uskuteční E-commerce day a my budeme u toho! Přijďte navštívit náš Webareal stánek a…
Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne
bohemiasoft - Říj 10, 2024Link building, tedy získávání zpětných odkazů, je stále jednou z nejdůležitějších SEO strategií, která dokáže výrazně ovlivnit viditelnost webových stránek…
Dobrý deň.
Ak použijem vlastné kategórie, bude sa v nich aktualizovať stav na sklade u dodávateľa, alebo je potrebné neustále kontrolovať sortiment, ktorý má dodávateľ v ponuke ?
Ďakujem
Dobrý den,
aktuálnost produktů (odmazávání vyřazených produktů dodavatelem a aktualizace skladu zásob) probíhá i při aktivaci funkce “vlastní kategorie”. Co bude však potřeba dělat za dodavatele (nebude se ve Vašem eshopu aktualizovat) je:
– zařazovat nové produkty do kategorií
– případně aktualizovat strukturu kategorií dle vlastního uvážení