E-commerce day ve čtvrtek 3. dubna 2025: Jak z e-shopu vybudovat silnou značku?
Nestihli jste nás v Brně nebo jste to měli na Moravu daleko? Loni jsme byli na e-commerce day v Bratislavě a moc se nám tam líbilo. I letos vás proto rádi u našeho stánku Webareal v Bratislavě přivitáme. Přijďte se za námi zastavit, rádi s vámi probereme vše, co vás zajímá. A budeme tady i po skončení konference – na afterparty v hotelu Vienna House Easy od 17 hodin. A co vás v Bratislavě čeká?
Jak proměnit e-shop ve strategicky řízenou značku? Jak získat loajální zákazníky, rozvíjet svůj byznys a dlouhodobě růst? E-commerce day Bratislava přináší odpovědi pro všechny ambiciózní e-shopaře, kteří chtějí svůj byznys posunout na vyšší úroveň. Celodenní konference, která se koná 3. dubna 2025 v Bratislavě v hotelu Vienna House Easy, nabídne inspiraci, praktické know-how i exkluzivní networking.
„E-commerce day je akce, kde e-shopy píšou své úspěšné příběhy. Věříme, že za každým silným brandem stojí nejen kvalitní produkt, ale také strategický přístup, správná rozhodnutí a komunita, která vás podpoří. Proto jsme se rozhodli investovat do budoucnosti e-shopů – prvních 400 vstupenek rozdáváme zdarma jako investici do dalších úspěšných příběhů,“ říká Jaroslav Jakubů, hlavní organizátor E-commerce day.
Program konference: Budování značky a udržitelný růst
Silný brand je klíčem k dlouhodobému růstu v e-commerce. Michaela Králiková ukáže, proč nestačí jen dobrý produkt, ale je nutné budovat značku, která vyvolává emoce a posiluje loajalitu zákazníků. Ivo Veselý poradí, jak využít influencery k růstu e-shopu a nastavit efektivní spolupráce. Lukáš Pulda představí zákaznickou péči jako nečekaný nástroj pro zvyšování tržeb. Petr Bílý pak poradí, jak se vyhnout právním nástrahám, které mohou e-shop ohrozit.
Zákazník a značka: Klíčový vztah pro růst e-shopu
Customer Experience (CX) je klíčový pro udržení zákazníků. Peter Angelov přinese inspiraci, jak udělat něco navíc pro vaše zákazníky a zvýšit jejich spokojenost. Dominika Babulicová představí nejnovější studie o zákaznickém chování a jejich dopad na e-shopy. Na praktickém workshopu s Michalem Mervartem se účastníci dozvědí, jak odhalit a opravit klíčové chyby v e-shopu, které snižují konverze.
Růst rychleji a efektivněji? Jde to
Automatizace a správné procesy mohou e-shopu ušetřit čas i náklady. Josef Piska ukáže, jak na efektivní logistiku, Ivan Kopčík poradí, jak propojit systémy pro efektivní řízení byznysu a Ondřej Vodehnal naučí, jak správně počítat ziskovost a dělat rozhodnutí na základě reálných dat. Na workshopu Vratislava Morkuse se dozvíte, jak využít automatizaci ve svém back office.
Inspirace od e-shopařů: Ženy vládnou e-commerce?
Inspirace od úspěšných je nedílnou součástí konference. Se svými úspěšnými příběhy se proto podělí Mariana Veselá (Veselý čaj), která ukáže, jak propojit produkt s emocemi, aby oslovil zákazníky na hlubší úrovni. Iveta Hrabovská z Gentlejam zase vysvětlí, jak lze LinkedIn využít jako prodejní nástroj a získat skrze něj nové zákazníky.
Kde hledat nové prodejní kanály?
Chcete expandovat a získat nové trhy? Martin Lazarčík poradí, jak plánovat a vyhodnocovat výsledky. Jindřich Jíra ukáže, jak efektivně pracovat s B2B segmentem. Jakub Chramosta se podělí o zkušenosti s prodejem na marketplaces a Pošta bez hranic otevře téma expanze do zahraničí. Nezapomeneme ani na nové regulace v oblasti obalů a jejich dopad na e-shopy.
Nepodceňujte komunikaci ani vlastní energii
Dobrý leader inspiruje svůj tým a posouvá firmu vpřed. Jana Zajícová se zaměří na efektivní vedení lidí, Petr Sucháček přiblíží techniky nenásilné komunikace. Šimon Bellovič a Roman Kunčar poradí, jak si správně rozložit energii a čas mezi prací a odpočinkem.
Networking a poradenská zóna: Získejte spolehlivé partnery
Klíčovou součástí E-commerce day je networking a možnost konzultovat své podnikání s odborníky. Účastníci získají příležitost navázat strategická partnerství, vyměnit si zkušenosti s úspěšnými e-shopaři a rozšířit své kontakty v oboru. V poradenské zóně budou k dispozici experti na e-commerce, marketing, právo či logistiku, kteří pomohou najít konkrétní řešení pro růst a škálování e-shopu.
Vstupenky zdarma jako investice do úspěšných příběhů
E-commerce day je tradiční akcí, kde e-shopaři získávají know-how a inspiraci pro překonávání výzev a dlouhodobý růst v souladu s aktuálními trendy. Díky investici organizátorů a partnerů konference do úspěchu celé e-shopařské komunity získá prvních 400 e-shopů vstupenky zdarma. Připojte se k největší e-commerce komunitě na Slovensku a posuňte svůj e-shop na vyšší úroveň.
Registrace: www.ecommerceday.sk
Může vás zajímat

Připravujeme – cenové hladiny, dárek k objednávce, množstevní slevy
bohemiasoft - Bře 28, 2025Pokračujeme v přípravě nových funkcí do Webarealu. Nyní došlo i na dlouhodobě nejžádanější a nejočkávanější funkce. Pojďme se nyní společně…

Nová funkce: Automatický přepočet měrných jednotek
bohemiasoft - Bře 18, 2025Přesné a jasné zobrazování cen je klíčové nejen pro budování důvěry zákazníků, ale i pro splnění legislativních požadavků. Proto zavádíme…

Navštivte nás na konferenci E-commerce day v Brně
bohemiasoft - Bře 17, 2025E-commerce day v sobotu 22. března 2025: Jak z e-shopu vybudovat silnou značku? Chcete se s námi potkat v Brně?…