Pomocí funkce „Nastavení automatické dostupnosti“ lze u produktů automaticky měnit dostupnost produktů (např. dodání do 2 dnů, do týdne, telefonicky…) při změně počtu kusů na skladě. Tedy změna dostupnosti se vykoná ihned po dokončení objednávky a není tedy nutné ručně u jednotlivých produktů, změnu dostupnosti nastavovat.
Automatická změna dostupnosti je k dispozici pouze u zapnuté varianty skladu 4 nebo 5. Při jiné variantě není tato funkce k dispozici.
Funkce lze aktivovat v sekci Číselníky > Dostupnost > Pravidla pro automatické změny, zaškrnutím checkboxu „Chci používat automatickou dostupnost u všech produktů“.
Kliknutím na tlačítko „Nastavení globálních pravidel“ lze nadefinovat automatickou dostupnost pro všechny produkty, které nemají nastavené individuální pravidla dostupnosti:
Toto globální nastavení platí pro všechny produkty. Pokud je nutné, lze, ale nastavit individální pravidla i pro jednotlivé produkty. Individální pravidla pak budou nadřazena pravidlům globálním.
Individuální pravidla můžete nastavit v sekci Eshop > Produkty, pro více produktů, přes hromadné funkce:
Nebo v editaci jednotlivých produktů :
A k čemu to tedy slouží?
– podle nastavených pravidel (individálních i globálních) se u produktů ve veřejné části zobrazí automaticky dostupnost podle aktuálního počtu kusů na skladě.
– pokud u produktu, u určitého počtu kusů, není nastaven odpovídající počet kusů, bude zobrazena defaultní dostupnost (pokud je nastavená ručně u každého produktu).
– automatické změny dostupnosti tak mohou vylepšit online informování zákazníků při jejich objednávkách a pomohou předcházet dohadům ohledně termínu dodání u objednaných produktů.
Může vás zajímat

Nový doplněk: GO-BALÍK
bohemiasoft - Kvě 20, 2025Nový doplněk: GO-BALÍK – zjednodušte expedici objednávek zdarma a snižte cenu přepravy Provozujete e-shop na platformě Webareal? Představujeme vám nový…

Zefektivněte svůj e-shop s platformou GoodEshop.cz
bohemiasoft - Kvě 19, 2025Hledáte způsob, jak ušetřit čas, snížit množství ručních úkonů a zároveň získat profesionální technickou podporu pro svůj eshop? S platformou…

Co je Smartsupp aneb proč mít na e-shopu chatovací okno?
bohemiasoft - Kvě 15, 2025Představte si, že máte kamenný obchod, ale žádné prodavače. Zákazníci přicházejí, prohlížejí si zboží. Mají otázky, ale nemají se koho…
Přidat komentář