Logování aktivit uživatelů v administraci

Lis 09, 2017
2682 Zobrazeno

Již nějaký čas můžete vytvářet více uživatelů, s různými právy pro přistup do administrace vašich eshopů. S tím souvisí i nutnost mít nástroj, pomocí kterého můžete provádět kontrolu aktivit těchto uživatelů. Jak zjistit kdo a kdy špatně upravil cenu produktu, kde neoprávněně přidělil vysokou slevu registrovaným uživatelů, kdy a kým byla vyřízena konkrétní objednávka… S tím vším vám pomůže náš nový logovací systém.

Co se loguje?
– kdo a kdy upravil nebo smazal objednávku
– kdo a kdy přidal, upravil nebo smazal produkt
– kdo a kdy přidal, upravil nebo smazal variantu produktu
– kdo a kdy přidal, upravil nebo smazal registrovaného uživatele

Kde log těchto aktivit naleznete?
V sekci Objednávky, Produkty, Varianty produktů a Přehled registrovaných uživatelů u každé položky naleznete novou ikonku s popiskem „Zobrazit aktivity s touto položkou“. Takto to například nyní vypadá v sekci Produkty:

Stejnou ikonku naleznete i ve všech ostatních sledovaných položek. Po kliknutí na tuto ikonku, je zobrazen obsah logu, který se postupně plnění všemi provedenými zásahy s předmětným produktem. A takto vlastní log aktivit vypadá:

První sloupeček „Sekce“ může nabývat hodnot „customer, order, variant, product“. Hodnota „customer“ znamená aktivitu u zaregistrovaných uživatelů, hodnota „order“ značí změny provedené u produktů, „variant“ je symbol pro aktivitu u variant produtků a poslední hodnota „product“ značí provedené změny v produktech.

Druhý sloupeček „Akce“ můžete zobrazovat hodnoty „UPDATE“, která symbolizuje aktivity, týkající se provedených úprav dané položky. Hodnota „ADD“ značí přidání nové položky a nakonec hodnota „DELETE“ označuje položku, kterou uživatel smazal.

Třetí sloupeček „Identifikace“ označuje název předmětné položky, stejně tak další sloupeček „ID položky“ zobrazuje unikátní číslo položky pro usnadnění identifikace.

Pátý sloupeček „Uživatel“ zobrazuje přihlašovací email uživatele, který změny provedl a poslední sloupeček „Zaznamenáno“ zaznamenává datum a čas, kdy ke změně došlo.

Tímto způsobem můžete průběžně kontrolovat aktivity, které se v administraci vašeho eshopu udály u sledovaných položek. Zároveň, lze ale také zobrazit historii jednotlivých uživatelských účtů (historie obsahuje záznamy za posledních 6 měsíců). Tuto možnost naleznete v administraci v sekci Nastavení / Správa uživatelů, kde opět u každého uživatele naleznete stejnou ikonku pro zobrazení jeho kompletních aktivit:

A takto vypadá kompletní výpis logu aktivit u jednoho uživatelského účtu:

Doufáme, že jsme vám s touto novou funkcí udělali radost a přejeme vám, ať jí musíte využívat na případné dohledání problémů a řešení sporů co nejméně. Chcete sledovat i další jiné položky v administraci, které jsou pro vás důležité? Napište nám. Děkujeme a těšíme se na vaše komentáře.

 

 

Může vás zajímat

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!
WEBAREAL
0 shares507 views2
WEBAREAL
0 shares507 views2

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!

bohemiasoft - Čvn 27, 2025

Možná jste si již všimli, že jsme přidali nové tlačítko „Vylepšujeme WA“, které naleznete v horní liště vaší administrace. Jeho účel…

Zákon o přístupnosti eshopů – jsme připraveni
WEBAREAL
0 shares93 views
WEBAREAL
0 shares93 views

Zákon o přístupnosti eshopů – jsme připraveni

bohemiasoft - Čvn 26, 2025

Jak jsme vás již informovali, pracovali jsme na splnění nové zákonné povinnosti pro větší eshopy - "Zákon o přístupnosti eshopů".…

Přejděte na novou šablonu. Pomůžeme vám.
WEBAREAL
0 shares1347 views
WEBAREAL
0 shares1347 views

Přejděte na novou šablonu. Pomůžeme vám.

bohemiasoft - Čvn 24, 2025

Jste už u Webarealu nějaký ten pátek? Stejně jako se mění všechno v našem okolí, mnohdy až zběsilým tempem, mění…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Červen 2025
Po Út St Čt So Ne
« Kvě    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30