Facebook pixel – novinka v administraci

Zář 06, 2016
3393 Zobrazeno
Děláte reklamy na facebooku? Pokud ano, tak se jistě shodneme na tom, že by bylo dobré, když můžete sbírat údaje o návštěvnících vašeho eshopu a následně na ně zaměřit svou reklamu na facebooku. A můžete dělat mnohem více. A právě to umí facebook pixel.

 K čemu např. facebook pixel slouží?
– k měření objednávek,
– k měření různých událostí na vašem eshopu (např. zobrazení detailu produktu),
– k tvorbě okruhů uživatelů, na které pak můžete cílit reklamu.
 Kde facebook pixel získáme?
1. stačí kliknout na tento odkaz a sjet níže ke kroku číslo jedna s názvem „1. Vytvořte pixel“:
2. pokud ještě nejste přihlášeni do svého facebook účtu, tak budete vyzváni k přihlášení (zadáte svůj přihlašovací e-mail a heslo),
3. po přihlášení se dostaneme do účtu na místo, kde si můžeme vygenerovat Facebook pixel, stačí kliknout na zelené políčko Vytvořit pixel,
krok 1
4. Následně zvolíme název svého účtu a v dalším kroku budeme dotázáni, jestli chceme Nainstalovat pixel nebo pixel Poslat někomu e-mailem. Stačí kliknout na Nainstalovat pixel.
krok 2
5. Zobrazí se vám kód Facebook pixelu a z něj si vezmeme pouze ID – na následujícím obrázku je to ID 1350018488359018.
 krok 3a
6. ID zkopírujeme a vložíme do své administrace do zelené sekce E-shop, políčko Nastavení eshopu, záložka Základní nastavení. Tam uvidíme box s názvem Facebook pixel. Nezapomeňme vše dole uložit. Tímto jsme dokončili aktivaci Facebook pixelu.
 krok 5

 

Co vše jsme tímto vlastně zapnuli?
Zaktivnili jsme samotný Facebook pixel, takže nyní můžeme například sbírat publikum návštěvníků, na které můžeme následně cílit facebookovou reklamu. K Facebook pixelu je ale možné přidat ještě další události tzv. eventy. Tímto zaktivněním se automaticky spustí měření těchto čtyř událostí na vašem eshopu:
ViewContent – sleduje zobrazení klíčové stránky – zde se jedná o detail produktu,
PageView – zobrazení jakékoli stránky na vašem eshopu,
InitiateCheckout – přechod k zaplacení nákupu (přechod z košíku do objednávkového formuláře),
Purchase – provedení nákupu resp. objednávky.
Poté na stejném místě, kde jsme si vygenerovali Facebook pixel, uvidíme seznam těchto událostí a jejich počet. I podle těchto událostí je možné cílit facebookovou reklamu.
krok 6
reg_button_cz (2) reg_button_sk (1) reg_button_cz (2)

Webareal.cz – vytvořte si sami svůj E-SHOP a začněte vydělávat
Webareal.sk – vytvorte si sami svoj E-SHOP a začnite zarábať
Zombeek.cz – vytvořte si sami WEB. Zdarma.
Provizní program – propagujte Webareal a získejte z každého nového eshopu PROVIZI 696 Kč / 27,84 € ročně
Facebook Webareal – sledujte co se u nás děje
Facebook Zombeek – sledujte co se u nás děje
Webareal YouTube – návody, výukové seriály
Zombeek YouTube – video návody

 

Může vás zajímat

Nová funkce: Wishlist – Ukládejte si oblíbené produkty na později
WEBAREAL
0 shares482 views
WEBAREAL
0 shares482 views

Nová funkce: Wishlist – Ukládejte si oblíbené produkty na později

bohemiasoft - Čvc 02, 2025

Víme, že rozhodování není vždy okamžité. Zákazník si prohlíží produkty, něco ho zaujme, ale ještě není rozhodnutý. A právě pro…

Recenze zákazníků: Klíč k důvěře, vyšším prodejům i nižším nákladům na reklamu
WEBAREAL
0 shares89 views
WEBAREAL
0 shares89 views

Recenze zákazníků: Klíč k důvěře, vyšším prodejům i nižším nákladům na reklamu

Pavel Bechyně - Čvc 01, 2025

Proč by měl každý e-shop aktivně sbírat recenze? V dnešní digitální době nestačí mít jen hezký web a kvalitní produkt.…

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!
WEBAREAL
0 shares564 views2
WEBAREAL
0 shares564 views2

Vylepšujeme Webareal – Dejte nám vědět, co byste chtěli změnit!

bohemiasoft - Čvn 27, 2025

Možná jste si již všimli, že jsme přidali nové tlačítko „Vylepšujeme WA“, které naleznete v horní liště vaší administrace. Jeho účel…

Přidat komentář

Your email address will not be published.

KALENDÁŘ

Červenec 2025
Po Út St Čt So Ne
« Čvn    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031