Facebook je stále jedna z nejpopulárnějších sociálních sítí a jen v Čechách jej využívá 5,2 milionu obyvatel. Využíváte tuto sociální síť k podnikání? Pokud ne, určitě byste se měli nad touto možností zamyslet.
(zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-v-cr-hlasi-pres-52-milionu-uzivatelu/)
Díky založení stránek na Facebooku můžete využít krom jiného i Facebook Messenger, který na e-shopu využijete jako chatovací nástroj. Tento chat je navíc zcela zdarma a není tak potřeba řešit jiné placené aplikace.
Jelikož má dnes většina z nás mobilní telefon s neustálým přísunem dat, jsme tak na Facebooku online v podstatě celý den. Je tedy jak pro nás tak pro zákazníka komunikace touto cestou pohodlnější a jednodušší. Pokud vás zákazník bude na messengeru (chatu) kontaktovat, přijde vám upozorní do mobilního telefonu, ale i počítače. V tu chvíli můžete na zprávu ihned reagovat. Pokud však na zprávu budete odpovídat s prodlevou, není potřeba se bát, že zákazníka na chatu nestihnete. Zákazník může vaše stránky opustit, ale chatová konverzace stále zůstává aktivní přímo na Facebooku.
S aplikací Facebook Messenger je využívání chatu v telefonu přehledné a díky notifikacím, není potřeba být neustále připojen jako u klasických chatových aplikací. Zákazník se tak s vámi může spojit i když nejste momentálně online.
Pokud chcete tento způsob komunikace vyzkoušet, přinášíme vám podrobný návod jak na to. Návod naleznete na našem helpdesku.
http://helpdesk.webareal.cz/facebook-chat/
Může vás zajímat

Připravujeme – cenové hladiny, dárek k objednávce, množstevní slevy
bohemiasoft - Bře 28, 2025Pokračujeme v přípravě nových funkcí do Webarealu. Nyní došlo i na dlouhodobě nejžádanější a nejočkávanější funkce. Pojďme se nyní společně…

Navštivte nás na konferenci E-commerce day v Bratislavě
bohemiasoft - Bře 28, 2025E-commerce day ve čtvrtek 3. dubna 2025: Jak z e-shopu vybudovat silnou značku? Nestihli jste nás v Brně nebo jste…

Nová funkce: Automatický přepočet měrných jednotek
bohemiasoft - Bře 18, 2025Přesné a jasné zobrazování cen je klíčové nejen pro budování důvěry zákazníků, ale i pro splnění legislativních požadavků. Proto zavádíme…
Přidat komentář