Nakoupí častěji, utratí více. Přesně tak působí na zákazníky moderní platební metody od Skip Pay. Odložená platba likviduje nejistotu spojenou s nakupováním online, protože si zákazník zboží nejdřív vyzkouší a až pak ho zaplatí. Třetina zase umožňuje rozdělit si větší výdaje na tři splátky – bez navýšení a bez poplatků.
Ještě lepší Odložená platba
Odložená platba už teď plně nahrazuje drahou dobírku, a tím šetří jak peníze zákazníků, tak i drahocenný čas vašich zaměstnanců. Skip Pay ale neusíná na vavřínech a tuto oblíbenou službu dále vylepšuje. Nejnovější změny se týkají flexibility: namísto původních 14 dnů má nově zákazník na zaplacení zboží celých 30 dnů a také limit na nákupy se mu navýšil z 5 000 Kč na 10 000 Kč, tedy o celých 100 %. Tyto úpravy výrazně zvětšují prostor pro plánování nákupů a umožňují celkový nárůst objemu objednávek.
Jak Odložená platba funguje?
Zákazník si na vašem e-shopu vybere zboží a v košíku (nebo přímo na platební bráně) zvolí Odloženou platbu od Skip Pay. Projde krátkým ověřením a dál nemusí nic řešit. Zboží mu přijde ve standardní lhůtě, zákazník si ho v pohodlí domova prohlédne a vyzkouší. Zaplatit ho může až do 30 dnů. E-shop ale na peníze nečeká, Skip Pay mu celou částku proplatí do 48 hodin od objednání.
Nákupy na Třetinu
Třetina dává zákazníkům možnost koupit si i zboží, na které zrovna nemají našetřenou celou částku. První třetinu ceny zaplatí hned, další dvě po 30 a 60 dnech. I tady samozřejmě platí, že e-shop dostane celou částku bez zbytečných odkladů. Služba je pro zákazníky zcela zdarma, Skip Pay si neúčtuje úroky ani žádné poplatky. Také předčasné doplacení nákupu nestojí ani korunu navíc.
Buďte vidět a oslovte více nových zákazníků
Zákazníci sami vyhledávají e-shopy, kde se dá platit se Skip Pay. Všechny tyto obchody jsou uvedené na stránce skippay.cz/kde-nakupovat a rozdělené podle nabízených služeb, takže každý zákazník vždycky snadno najde přesně to, co potřebuje. Skip Pay vám může pomoci zvýšit obrat i cílenou propagací, jako jsou prémiové reklamní placementy na webu i v Zákaznické zóně, segmentované e-maily zaměřené přesně na tu správnou cílovku nebo promo na sociálních sítích. Nabídku propagace si můžete stáhnout v PDF.
Integrace je snadná, přímo na platební bráně
Služby Skip Pay jsou dostupné na platební bráně Comgate a Trust Pay, stačí si je vytáhnout do košíku – například hned za platbu kartou. Nevíte si rady? Napište na sales@skippay.cz, specialisté ze Skip Pay vám pomůžou vše správně nastavit. A pokud vás zajímá něco dalšího, na stejném e-mailu vám rádi zodpoví všechny otázky.
Může vás zajímat
Webinář: Jednoduchá integrace Zenvio s Webareal
bohemiasoft - Říj 15, 2024Vážení uživatelé Webareal, rádi bychom vás pozvali na speciální webinář, který se uskuteční 31. října v 15.00, a během kterého vám…
Pozvánka na E-commerce day v Bratislavě
bohemiasoft - Říj 10, 2024Za týden, 17.10.2024 se v Bratislavě uskuteční E-commerce day a my budeme u toho! Přijďte navštívit náš Webareal stánek a…
Současné metody link buildingu: Co funguje a co již ne
bohemiasoft - Říj 10, 2024Link building, tedy získávání zpětných odkazů, je stále jednou z nejdůležitějších SEO strategií, která dokáže výrazně ovlivnit viditelnost webových stránek…