Představujeme vám další ukázky z připravované šablony Titanium.
Tentokrát se grafici pověnovali ladění mobilního zobrazení a dokončili zcela novou podobu fulltextového vyhledání. Změn a celkového doladění se dočkal i košík a mobilní zobrazení jednotlivých produktů (kde je využita plná plocha displeje) a košíku.
Jak také vidíte, povedlo se již i lépe naplnit šablonu produkty. Což vám může napovědět, že šablona je již skutečně „za rohem“.
První krok košíku s vyladěnou volbou dopravy, platby a výpisem objednávaného zboží:
Mobilní zobrazení volby dopravy a platby:
Mobilní zobrazení obsahu košíku v 1. kroku objednávky:
Výpis jednotlivých produktů v mobilním zobrazení, využívající celou plochu displeje:
Fulltextové hledání zobrazené ve 2 sloupečcích (rozdělené na dohledané produkty a kategorie):
Může vás zajímat

Pálíte peníze? Tohle vám ušetří měsíčně hodně peněz!
bohemiasoft - Čvn 02, 2025V posledních měsících si mnoho firem všímá výrazného nárůstu nákladů na PPC (pay-per-click) kampaně. Jak se s tím vypořádat, aniž…

Nová funkce: Dárek k objednávce a produktu
bohemiasoft - Kvě 30, 2025Radost, překvapení a motivace k nákupu – přesně to v e-commerce světě dokáže vyvolat dobře zvolený dárek. A protože chceme,…

Cross-selling a up-selling: Jak efektivně zvyšovat průměrnou hodnotu objednávky
Pavel Bechyně - Kvě 23, 2025V oblasti výkonnostního marketingu i e-commerce je jedním z klíčových cílů zvyšování průměrné hodnoty objednávky (Average Order Value, AOV). Kromě…