Přidali jsme možnost nastavení, kdy se ke každé přijaté objednávce automaticky vygeneruje také faktura. Nebude již zapotřebí ručního generování faktur.
Automatické generování faktur nastavíte v zelené sekci E-shop, políčko Objednávky, záložka Nastavení.
Pokud v této záložce sjedete úplně dolů, tak tam je uvedeno následující nastavení.
Všimněte si nastavení dvou možností:
1. Automatické generování čísla faktury (můžete tedy zadat nějaké konkrétní počáteční číslo – např. 100 – a systém bude generovat faktury od tohoto čísla dále).
2. Automaticky generovat faktury (umožní generovat faktury automaticky, jakmile zákazník provede objednávku; odpadá tak ruční generování faktur).
DŮLEŽITÉ – aby fungovalo Automatické generování faktur, tak je zapotřebí mít aktivované také Automatické generování čísla faktury.
Předpokládejme, že chceme číslovat faktury od hodnoty 100 a také chceme, aby když zákazník udělá objednávku, tak aby se automaticky vygenerovala i faktura (abychom ji nemuseli generovat ručně). Nastavení by vypadalo následovně:
Nyní jen stačí dané změny uložit.
Ještě si můžeme všimnout, že je možné v daném nastavení zadat Dobu splatnosti. To znamená, že se ve faktuře automaticky vygeneruje datum splatnosti, které bude obsahovat vámi zadanou Dobu splatnosti.
Pokud tedy takovéto nastavení provedeme, tak když zákazník udělá objednávku, tak se automaticky vygeneruje faktura a ta bude mít číslo 101. Takovou objednávku s příslušnou fakturou můžeme vidět na následujícím obrázku.
Může vás zajímat

Připravujeme – cenové hladiny, dárek k objednávce, množstevní slevy
bohemiasoft - Bře 28, 2025Pokračujeme v přípravě nových funkcí do Webarealu. Nyní došlo i na dlouhodobě nejžádanější a nejočkávanější funkce. Pojďme se nyní společně…

Navštivte nás na konferenci E-commerce day v Bratislavě
bohemiasoft - Bře 28, 2025E-commerce day ve čtvrtek 3. dubna 2025: Jak z e-shopu vybudovat silnou značku? Nestihli jste nás v Brně nebo jste…

Nová funkce: Automatický přepočet měrných jednotek
bohemiasoft - Bře 18, 2025Přesné a jasné zobrazování cen je klíčové nejen pro budování důvěry zákazníků, ale i pro splnění legislativních požadavků. Proto zavádíme…
Dobrý den,
potřebuji udělat dobropis faktury za nevyzvednutou dobírku. Jde to ve vašem systému? Když fakturu vymažui vznikne mi díra v řadě dokladů
Nenapadá mne jak toto upravit. Ale pošlete ještě, prosím, tento dotaz našim specialistům na technické podpoře pomocí autorizovaného dotazu.
Raději tyto dotazy ohledně systému zasílejte rovnou na technickou podporu, třeba na email podpora@bohemiasoft.com, tam mají technici větší prostor se vašemu dotazu věnovat. Děkuji za pochopení.